ריהוט מקורי עבור חינוך ופנאי


 

ריהוט מקורי עבור חינוך ופנאי


בטענה "את הדברים הטובים ביותר – עבור הילדים שלנו" צריך להתכוון לא רק למזון, ביגוד ונופש, אלא גם לסביבה בה הילדים גדלים ומתפתחים. במקרה הזה מדובר לא רק באווירה בריאה בבית, אלא גם בעיצוב של חדר הילדים, מקום בו הם מבלים הרבה זמן במנוחה, במשחק ובלמידה. את הסקר של היום נקדיש לשולחנות יצירתיים לילדים.

שולחן ילדים לציורי גיר

 

יצירתיות, כמו שרבים אומרים, היא מתנה מאלוקים, שניתנת לאדם בלידתו. לכן, זה אף פעם לא מוקדם מדי לתת לילדכם את הכלים הנכונים כדי לזהות את יכולות היצירתיות שלהם ואת כישרונם. כך, בעזרת שולחן, שמשטח העבודה שלו נראה כמו לוח בית הספר, הילדים יוכלו לצייר את הגרפיטי הראשון שלהם בגיל הרך.


שולחן היצירה של האמן הקטן

ואת הכישרון של האמן לעתיד, בהחלט יסייע לפתח אחד מאותם השולחנות יצירה לילדים. הם נועדו במיוחד עבור אותם ילדים, שנמשכים לצבעים ומכחולים, עפרונות וטושים, איתם הם בשמחה מציירים על הקירות, על הווילונות, על מעיל האור של אמא ועל הציפיות הלבנות של הכריות. כמובן, זו הגזמה ובדיחה, אבל חלק מזה אמת... לכן שולחנות יצירה לאמנים לעתיד יכולים להיקרא "המצאה גאונית של המעצבים המודרניים".


שולחן יצירתי עבור המהנדס הקטן

וכמובן, איך אפשר בלי שולחנות עבור ילדים שלא מעוניינים להפוך לציירים ואמני רחוב. אם הילד שלכם רציני ומהורהר, אולי הוא חולם להיות מהנדס, מעצב של החלליות וצוללות, ואפילו אדריכל מצליח שיתכנן גורדי שחקים מדהימים. המעצבים דאגו גם לזה, ועיצבו שולחנות ילדים עבור מהנדסים ואדריכלים לעתיד.


שולחן ילדים צבעוני

הפרויקט המוזר הזה, דומה לא רק לשולחן עבודה, אלא גם לעמודה של שכבות צבעוניות. בדיוק כמו דפים צבעוניים שאפשר למצוא על כל שולחן משרדי. היתרונות של שולחן כזה הן שהילדים יכולים לצייר ולכתוב ישירות על גבי שולחן הכתיבה שלהם, כי את שכבת הנייר שלו אפשר לחדש כמה פעמים ביום ללא בעיה. בהדרגה הנייר הלבן יהפוך לאדום, צהוב ואז לירוק, ורוד ... נכון זה כיף?


שולחן עבור סופר קטן

השולחן המינימליסטי הזה בנוי על אותו עקרון כמו השולחן שראינו לפני כן. עם זאת, הגירסה הזו של השולחן עם נייר השולחן היא הרבה יותר פרקטית: אפשר פשוט לשים ערימה חדשה של נייר לבן כאשר המקורית נגמרת, כך שהילד שוב יהיה מסוגל לפתח את הכישרון של הסופר או המשורר.


שולחן ילדים בסגנון של אוטובוס בית ספר

 

ובכן, מי מההורים של היום מעולם לא סיים לקרוא, ולהשלים את שיעורי הבית בדרכם לבית הספר, באוטובוס? שולחן הילדים הזה מעוצב בצורת אוטובוס בית ספר, בו מסיעים ילדים לבתי הספר בארה"ב. אבל גם אם הילד אינו יודע איזה סוג של אוטובוס זה, הוא בהחלט ישמח אם אוטובוס צבעוני שכזה יחנה בחדר שלו.


שולחן ילדים בסגנון של פקמן

למרות שהחלק העליון של השולחן מזכיר את גיבור משחק המחשב שכולנו מכירים, למעשה הרעיון של המעצב היה קצת אחר. שולחן הילדים הזה לא רק קטן ויפה, אלא גם נוח מאוד. בצד הכיסא יש מגירה, בה הילדים יוכלו לאחסן את הצבעים שלהם, או את דבריהם האישיים.


שולחן מקורי עבור מסיבות תה

כמעט כל ילדה קטנה חולמת בילדותה לקבל במתנה סט של כלים יפים של נסיכה, איתו היא תוכל לארח את הבובות שלה או את החברות שלה. כך גם רהיטי הילדים TableTots ילהיבו כל ילדה קטנה. בנוסף, הצבעים העזים של שולחן הילדים והכיסאות העשויים מעץ, יקשטו את החדר של הילדה, ויהפכו אותו ליותר חיובי, עליז ומקורי.


שולחן ילדים Animal Table

האמת היא, ששולחן הילדים הזה אולי נקרא "שולחן החיות", אך למעשה דומה להן ממש במעורפל. המעצב הבלגי קוונטין דה קוסטר, עיצב אותו לפי רישומים של ציורי ילדים – בצורה דומה ילדים קטנים מציירים כלב . כלב – הוא חברו הטוב ביותר של האדם, ושולחן  החיות הזה – יהפוך לחברו הטוב של הילד האמנותי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ריהוט מקורי עבור חינוך ופנאי