חלון אל העולם שמחוץ לגדר


 

חלון אל העולם שמחוץ לגדר


אפילו לכלבים ולחתולים שלנו יש זכות לנקודת מבט משלהם. מדובר כמובן, לא על הזכות להשתתף בבחירות לנשיאות, אלא על האפשרות לחקור את העולם שסביבם. ובשביל זה נועד החלון המדהים הזה. 

האדם יכול לחיות בבית ללא חלונות - יש לו הרבה דרכים אחרות לתקשר עם העולם (טלוויזיה, אינטרנט, טלפון). בנוסף, הוא לא נעול בתוך ארבעת הקירות, ורשאי בכל עת לעזוב את הבית שלו. אבל לחיות המחמד שלנו, אין את החופש הזה. חלק גדול מחייהם עוברים בבית או בגינה, והם לא יודעים מה קורה בעולם שבחוץ.

Pet-Peek זה חלון עגול, אשר, לפי הרעיון של הממציאים, חייב להיות מותקן בכל גדר או קיר של בית. אחרי הכל, כלבים וחתולים גם נורא מתעניינים במה שקורה מסביב. והחלון Pet-Peek יכול להפוך למקום, שממנו הם יוכלו להתבונן בעולם שמסביב. 

הרי בעוד אנו, חבריהם ובעליהם הולכים לנו לעניינינו, חיות המחמד שלנו נאלצים לשבת "כבצינוק" בבית, משועממים ומחכים לשובנו. אבל עם חלון הצצה הזה, חיות המחמד יקבלו את ההזדמנות לבלות את זמנם בהסתכלות על ההמולה של החיים, שעוברים בצד השני של הגדר.

ותתארו לעצמיכם איזו שמחה יחווה הכלב האהוב עליכם, כשפתאום בין האנשים המתרוצצים ברחוב, יראה את בעליו האהובים חוזרים הביתה!

בנוסף, חלון אל הרחוב Pet-Peek יהפוך לעוזר המושלם בשביל הכלב שלכם, אם אתם משתמשים בו ככלב שמירה. מעתה הוא לא ינבח על כל עובר אורח מזדמן, שהוא הריח בצד השני של הגדר. בעזרת הכיפה השקופה, הכלב יוכל לראות ולבחון את מי שמתקרב אל ביתכם.

מדהים גם הדבר, שחלון הצצה לחיות המחמד הוא בכלל לא יקר בחו"ל – מחירו כ-35 דולר. בערכה כלולים גם 4 ברגים והוראות התקנה. 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חלון אל העולם שמחוץ לגדר