ערים, בהם חייבים לבקר בשנת 2012!


 

ערים, בהם חייבים לבקר בשנת 2012!

אחד ממדריכי הטיולים הגדולים בעולם - "לונלי פלנט", הציג את 10 הערים, שהכי שווה לבקר בהם בשנת 2012. הנה הם לפניכם.

 

דרווין, אוסטרליה

בעבר, זו הייתה עיר הגבול, שם התכנסו דייגים, היפים ונהגי המשאיות. נכון לעכשיו – דרווין היא כוכב צפון האוסטרליה. יש כאן אווירה יוצאת דופן, והתמזגות של שווקים עירוניים, אתרי טבע מרהיבים ומסעדות מצוינות. כאשר לחלק הדרומי של האוסטרליה מגיע החורף, בדרווין נערכות מסיבות ליליות תחת שמיים צלולים.


אורלנדו, ארה"ב

אורלנדו - מקום פופולרי עבור נופש משפחתי. תיירים באים לכאן מכל רחבי העולם. בשנת 2012, יעבור כאן אירוע הספורט הגדול ביותר בארצות הברית - סוף שבוע ה- 61 של כל כוכבי ה-NBA. באירוע יתכנסו כוכבי כדורסל, סלבריטאים ומוזיקאים רבים, ובמקום יערכו הופעות ומסיבות למיניהן. יעד תיירותי פופולרי - הוא דיסני וורלד, אבל לא צריך לשכוח את האטרקציות האחרות הרבות שיש באורלנדו.


הונג קונג, סין

וכמובן אי אפשר לוותר על הונג קונג. הרבה תת תרבויות אשר לא תוכלו לפגוש במקומות כמו אירופה, צעירים משוחררים, רחובות הומי אדם, שירה... את הרשימה אפשר להמשיך עד אינסוף. יותר קל להגיד מה אין בהונג קונג. כאן תוכלו גם ליהנות מנופים של גורדי השחקים, וגם לטייל בשווקים המקומיים, בהם תוכלו לטעום את האוכל המקומי המסורתי. אם תבקרו בהונג קונג בשנת 2012, תוכלו להפוך לחלק ממצעד לדמוקרטיה מלאה של העיר.


סנטיאגו, צ'ילה

צ'ילה – זו מדינה של אופטימיות בלתי נגמרת ואמונה בדברים הטובים. אולי זו הייתה הסיבה לכל השינויים בעיר הבירה שלה - סנטיאגו. התחומים העיקריים של החיים החברתיים כאן הם תרבות וספורט. מסעדות מקומיות ישרתו אתכם בצורה מדהימה, והשיגעון של חיי הלילה יציף אתכם.
השנה תהיה פתיחת הבניין הגבוה ביותר ביבשת - גורד שחקים בעל 70 קומות בשם Torre Gran Costanera. בקיץ אפשר לעלות לפסגת האנדים, לטייל בין הכרמים של העמקים של קזבלנקה, Maipo ו Kolchagua.


גימאראייס, פורטוגל

גימאראייס שבפורטוגל שייכת למורשת התרבותית של אונסק"ו. למרות היופי המדהים של העיר הקטנה הזאת, לא רבים מכירים אותה. היא ממוקמת בחלק הצפוני של פורטוגל, ומהווה עיר עתיקה עם בניינים מימי הביניים עם גגות אדומים, אשר מתמזגים עם ארמונות וטירות. העיר הזו זכתה בתואר בירת התרבות האירופאית בשנת 2012. כבר מסיבה זו בלבד היא שווה ביקור.


שטוקהולם, שוודיה

שטוקהולם, כמו תמיד, מפתה ומושלמת. העיר משלבת בצורה מדהימה נוחות וקוסמופוליטיות, מודרניות וססגוניות. מה שהכי מושך אליו – זה אי Södermalm, אשר מורכב בעיקר מחנויות אופנתיות ומגוון של ברים בוהמיים. פארקים ירוקים, כאלו כמו פארק Yurgarden, מתאימים באופן מושלם לטיול שקט ורומנטי. שטוקהולם נחשבת לאחת הערים היקרות ביותר, אבל תאמינו – היא שווה את זה.


קאדיז, ספרד

בדרך כלל, קאדיז – זו עיר ספרדית שקטה. אבל פעם בשנה העיר המפויסת משתנה, כי מגיעה חגיגה של 10 ימים של קרנבל עם שירה, רעש, המולה, ריקודים, וכמובן - שתייה. קאדיז הוכרזה כבירת התרבות האיברו אמריקאית של שנת 2012. בטוח יהיה שווה לבקר שם במהלך הקרנבל של שנת 2012.


בנגלור, הודו

בנגלור, שודרגה בשנת 2006, ומאז הפכה למנהיגה בקרב ערים בדרום אסיה. העיר נמצאת בהנגאובר תמידי, כי החגיגות שם מתקיימות ברציפות. בנגלור תדהים אתכם במאכלים שלה, במוזיקה ובאמנות. שם תוכלו לבקר באטרקציות המקומיות, להנות מהטבע ומהאקלים הנוחים. גם כן, כל אחד יכול לרכב ברכבת התחתית החדשה, שנעה במהירות גבוהה.


מוסקט, עומאן

עומאן משתדלת בכל הדרכים למשוך תיירים, היא מרחיבה ובונה אתרי נופש, ופותחת  מוזיאונים חדשים. מוסקט נמצאת בלב לבם של כל השינויים הללו. העיר מארחת אירועי תרבות המוניים, ומספקת למבקרים מגורים יוקרתיים. כאן תוכלו לטייל בין חנויות מעצבים אופנתיים, ובשוק של העיר העתיקה.


לונדון, בריטניה

לונדון היא העיר המובילה הבלתי מעורערת של שנת 2012. יעברו שם המשחקים האולימפיים הקיציים של שנת 2012, וזו הסיבה לכך שהעיר עברה שינויים רבים. לונדון - היא התגלמות של בריטניה כולה, שפשוט חייבים לראות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ערים, בהם חייבים לבקר בשנת 2012!