סיפורי Facebook


 

סיפורי F acebook


בגידה

אבאיס אכרם בן ה-25, הכיר בפייסבוק אישה נשואה בשם סאדיה חאטון. עד מהרה התחיל ביניהם רומן וירטואלי, שאחרי זמן מה הפך לרומן ריאלי. קרובי המשפחה של סאדיה גילו על הרומן שלה, והחליטו ללמד את אבאיס לקח. הם בקלות מצאו את המאהב של בת המשפחה שלהם בפייסבוק, ולאחר מכן הכריחו אותה להתקשר אליו ולבקש ממנו לצאת מהבית. סאדיה התקשרה ואמרה לו שבחדר המדרגות מחכה לו הפתעה. השוטה התמים מיד רץ אל חדר המדרגות, שם חיכה לו אחיה של סאדיה, שאמר: "אתה לעולם לא תראה אותה שוב", והתיז בפניו של המאהב חומצה גופרתית מרוכזת.

אבאיס שרד, אבל איבד עין אחת ופניו הושחתו. אחיה של אהובתו הודה באשמה, ונידון למאסר עולם. סאדיה גם קיבלה שש שנות מאסר כשותפה לפשע.


הצלה ממאסר

רודני ברדפורד בן ה-19 לא חשב שמשפט אחד שהוא כתב בפייסבוק – יהפוך לקרטיס "יציאה מהכלא".

בתאריך 17 לאוקטובר שנת 2009, בשעה 11:47 רודני כתב בפייסבוק: "איפה הפנקייק שלי?". יום לאחר מכן, הצעיר נעצר בחשד לשוד. כל הראיות היו נגדו, אבל רודני הצליח להוכיח את חפותו. בעזרת הצגת המשפט, שנכתב בזמן בו בוצע השוד. רודני זוכה.


תמונות חתונה

לין פרנס, כבר מזמן התחילה לחשוד בבעלה, שהוא בוגד בה: הוא בילה הרבה בנסיעות, נשאר המון שעות נוספות בעבודה, ופעם אחת היא תפסה אותו יושב עם אישה במסעדה. הגבר לא נבהל, הכיר בין הנשים, כאשר הוא מציג את הבחורה כשותפה לעבודה. אוקיי, הפעם הוא הצליח להתחמק!

הקש האחרון היה הנסיעה שלו לסין, זמן קצר לפני שלין חזרה הביתה מבית החולים עם הבן היילוד שלהם. תארו לעצמכם את ההפתעה שלה, כאשר על השולחן, היא מצאה את הדרכון של בעלה. לין מיד נזכרה באישה, אותה היא הכירה במסעדה, והיא התחילה לחפש אותה בפייסבוק. מאוד עניין אותה האלבום שלה, שנקרא "החתונה שלי". באלבום היו יותר מ -200 תצלומים: החתונה התקיימה בדיסנילנד, הכלה לבשה שמלת נסיכה והחתן היה בגלימה מפוארת של נסיך יפה תואר. במשך כמה דקות היא הסתכלה בתצלומים היפים, אך לאחר זמן קצר התחילה לחשוד... כי החתן באופן מסתורי הזכיר את בעלה.

לין מיד הגישה בקשה לגירושים, ובעלה, בלי לומר מילה, לקח את הילדים ונסע איתם לחיות בפלורידה עם אשתו החדשה. למרבה האירוניה, הילדים הביעו רצון להישאר עם אבא, וכעת לין יכולה לראות את הילדים שלה רק בפייסבוק, באלבום של אשתו החדשה של בעלה לשעבר.


הפעם הראשונה

אישה התקשרה למשטרה, וסיפרה שהיא מצאה סוטה, שהסתתר ערום בארון של בתה.

איימי בת ה-13, נשארה למשך 12 שעות לבדה בבית, בזמן שהוריה נסעו לבקר חברים. הנערה כבר במשך זמן רב התכתבה בפייסבוק עם בחור בן 19 בשם מייק. היא החליטה שהגיע הזמן להיפטר מבטוליה. הנערה כתבה לבחור הצעיר שהוריה נסעו, והיא לא תתנגד לבלות איתו וגם לאבד את הבתולים. מייק תוך חצי שעה הגיע לביתה. בעיצומו של המעשה, חזרו הוריה של הילדה הביתה, ובחור חובב הנערות הצעירות הסתתר בתוך ארון. שם הוא נשאר במשך 3 ימים, עד שמצאה אותו אמה של הנערה. לבחור מצפים 8 שנות מעצר.


שוד


בחור צעיר פנה למשטרה, ואמר שהוא מתקשר בשמה של בחורה שנמצאת בכתובת מסוימת, ובדיוק ברגע הזה יכול להיות ששודדים אותה. למרות שהיא קשורה, היא כתבה בפייסבוק בעזרת אצבעות רגליה.

זה קרה באטלנטה, ארה"ב, ואת הבחורה בשם איימי אכן תקף בביתה שודד, אשר פרץ לביתה וקשר אותה. בעוד הגנב חיפש דברי ערך בדירה, היא זחלה אל המחשב הנייד שלה ובעזרת אצבעות רגליה הצליחה להיכנס לפייסבוק ולהדפיס את המסר לבן אדם הראשון האקראי. והוא כבר התקשר למשטרה.

הבחורה הצליחה לתאר את התוקף, לכתוב שהוא לבד ויש לו אקדח. הודות למידע שלה המשטרה עצרה את השודד ללא ירייה אחת!


פייסבוק מרפא!

שרה לינטרן בת ה-33, נשארה בחיים רק הודות לזה, שפרסמה את התמונה של הציפורניים החדשות שלה בפייסבוק. רופאים, אליהם היא פנתה מאוחר יותר, טענו שאם היא לא הייתה עושה זאת – אולי היא הייתה מתה תוך שנה.

במקום תגובות נלהבות על המניקור המדהים שלה ב-18 דולר, לין קיבלה הודעה אחרת, בה צוין: "אני לא רוצה להפחיד אותך, אבל תקראי באינטרנט על תסמונת מרפאן".

תסמונת מרפאן – זו מחלה תורשתית הקשורה בנזק לרקמות החיבור. חולים עם הפרעה זו - אם לא מקבלים את הטיפול המתאים - בדרך כלל אינם שורדים מעל גיל 35.

שרה הקשיבה לעצה, הלכה לרופא וביקשה ממנו לבדוק אם יש לה את התסמונת. סדרה של בדיקות אישרה את את הניחוש האינטרנטי: האישה באמת סבלה ממחלה קשה ויכלה למות מהתקף לב בכל רגע. אחד מסימני ההיכר של התסמונת – זה אצבעות ארוכות ודקות עם מפרקים גדולים; בעזרת זה המושיע המסתורי זיהה את המחלה.


נרקומן

אדוארד ריצ'רדסון בן ה-41, אהב את משפחתו, כמעט כמו שאהב את הקוקאין, עליו הוא בזבז את כל התקציב המשפחתי, ולאחר מכן בהיותו מסומם אנס את אשתו והכה את הילדים בצורה מתמדת. האישה לא יכלה לחיות כך יותר, היא לקחה את הילדים ועברה לגור בבית הוריה.

את זה שכולם חסרים אדוארד גילה לאחר 3 שבועות. בכעס הוא תדלק את עצמו באלכוהול וקוקאין, ונכנס לעמוד של אישתו בפייסבוק. מאוד הסעירה אותו העובדה, שאישה נשואה החליפה את הסטטוס שלה ל"רווקה". למטה היה כתוב שהיא עזבה את הבית ועברה לגור עם הוריה. אדוארד הצטייד בסכין לחיתוך בשר, והלך לבקש סליחה...

השעה הייתה מוקדמת וכולם בבית ישנו. אדוארד נכנס בחופשיות דרך הדלת האחורית. תחילה הוא הלך למטבח, שם אכל ארוחת בוקר טובה, ולאחר מכן יצא לחפש את אשתו. האישה ישנה בסלון. אדוארד עמד מעליה במשך מספר דקות ולאחר מכן הכניס בכוח את הסכין לתוך בית החזה שלה. היא מתה במקום, והרוצח התיישב לידה בספה ונרדם...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> סיפורי Facebook