הכיסויים המעוצבים בשביל ה- iPhone


 

הכיסויים המעוצבים בשביל ה- iPhone


עקב זה שהפופולריות של ה-iPhone לא מתכוונת להיעלם - הביקוש לכיסויים יצירתיים ומקוריים גדל. בעל הטלפון האופנתי, חייב שגם הטלפון שלו יראה טוב. ולא רק זה, אלא שגם יהיה מוגן מנפילות וממכות.

כיסויי עץ בשביל האייפון:

הכיסויים האקולוגיים והפרקטיים ביותר עבור iPhone - זה כיסויים עשויים מעץ. וליתר דיוק – שעשויים מבמבוק. הם לא רק נעימים למגע, ולא מקררים את ידיכם בחורף, אלא גם בעלי מספר עצום של אפשרויות קישוט. כן, הם נראים מאוד מעניינים ומסוגננים, ויתאימו גם לבוס גדול ורציני וגם לאדם יצירתי שחי בחיפוש אחר ההשראה.


כיסויי מצלמות:

אנשים רבים מעריכים את האייפונים לא רק בגלל שזה דבר יוקרתי, גזעי ונוח. אבל גם בגלל העובדה שתצלומים שצולמו על ידי המצלמה של המכשיר הזה יוצאים באיכות מעולה. זו הסיבה לכך, שכמה מעצבים המציאו כיסויים מיוחדים עבור iPhone, אשר מדמים מצלמה, או בעלי תוסף מיוחד המאפשר לצלם בעזרת הטלפון הסלולרי בדרך מעניינת יותר.


הכיסוי הזול ביותר והיקר ביותר:

בזבזתם את כל הכסף על קניית ה-iPhone, ולא נשאר לכם כסף בשביל הכיסוי? לא נורא, כי אתם יכולים "לארוז" את המכשיר בקרטון!

והכיסוי הכי יקר עבור iPhone, מעוטר בזהב ויהלומים אמיתיים.


הנרתיקים הטעימים עבור iPhone:

מעצבים אוהבים להשתמש בנושא של האוכל. לכן, בעלי ה-iPhone יכולים לבחור נרתיק, לפי הטעם (במובן המילה).


נרתיקים לאוהבי חיות:

יותר מכיסויים שמעוררים תאבון, אפשר לפגוש רק כיסויים בשביל אלו, שאוהבים בעלי חיים. ויש מגוון אמתי – החל מחיות שנרות אמיתיות ועד כאלה שנראות כמו קריקטורות.


הכיסוי בשביל הגברים:

יום שבת - זה זמן להירגע ולנוח! ומה יכול להרגיע את הידיים העייפות של גבר, אם לא הכיסוי הזה, שמדמה שדיים של אישה. כיסוי זה עבור האייפון נקרא iBoobs, ולא רק יעזור להירגע אלא יהיה שימושי מאוד.


הכיסוי בשביל הנשים:

ובכן, אם יש כיסויים בשביל הגברים, אז איך זה שלא יהיו כאלה שמעוצבים במיוחד לנשים? לדוגמה, הכיסוי הזה נראה כמו תיק אופנתי, אשר לא יכול להכיל שום דבר נוסף, חוץ מאייפון היקר.


כיסוי עבור האוהדים של האייפון והאויבים של סטיב ג'ובס:

אתם מספרים לכולם שאתם שונאים את המקינטוש, ואת ה-"הורה" שלו - סטיב ג'ובס, אבל בסתר מתלהבים מ- MacBook ומשתמשים ב-iPhone החדש? אז הכיסוי הזה, בו כלוא סטיב ג'ובס יהיה מעולה בשבילכם. אתם תמיד יכולים להתלונן על כך, שהטכנולוגיה של Mac יקרה בטירוף... אבל אחרי הכל, מי שיש להם חתיכת "פאי התפוחים" הזה, הם בני המזל.


כיסוי "קשט זאת בעצמך":

ובכן, עבור אלה שרוצים כיסוי בלעדי, הדבר האידאלי בשבילם זה לקשט את הכיסוי במו ידם. לדוגמה, לרקום משהו מסוים בכיסוי המיועד לכך.

או לצבוע אותו איך שבא לכם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הכיסויים המעוצבים בשביל ה- iPhone