הדרכים החריגות ביותר להציע חברות או נישואין ולהתחתן


 

הדרכים החריגות ביותר להציע חברות או נישואין ולהתחתן

כדור הארץ הוא ביתם של אלפי מינים, וכמעט לכל אחד מהם יש בתוך האינסטינקטים התנהגות מסוימת לשם הזדווגות. לדוגמה, זכרי עכבישים מסוימים, צריכים לבצע את המעשה במהרה ולהספיק לברוח לפני שבת זוגם תהרוג אותם.

אצל בני האדם, התנהגות זו שונה, והם לא מפסיקים להמציא דרכים נוספות כדי למשוך את תשומת לבם של המין השני.

יש רעיונות מקוריים ויש רעיונות מוזרים.... ובכלל – מה לא תעשו בשביל אהבה?

 

הנה, למשל. אם חברה שלך אוהבת גזר ו/או צבע כתום – אפשר להציע לה נישואים, על ידי זה שתאסוף 48 חברים, תשים את כולם בתחפושות גזר ענקיות ותגרום להם לרוץ במרכז העיר, איפה שעובדת החברה שכמעט אמרה "כן". 

הגזרים המרקדים, כאשר אחד מהם מדבר בקולו של החתן, הדהימו את מאות המבקרים של הקניון הגדול. וכאשר בחור צעיר בשם פאן קון הוריד את התלבושת, הקהל התחיל לשכנע את הבחורה לומר לו "כן". ההצעה הזו עלתה לבחור 15 אלף דולר.

שלוש פעמים בשבוע, ברחובות ובפארקים של ניו יורק מופיע גבר מצחיק בן 56. שמו בוב דרלינג, והוא חי מחוץ לעיר, על חוף הים. במשך 10 שנים, הוא מסתובב עם מודעה על צווארו, שאומרת שהוא רוצה להתחתן עם אישה עשירה, ואם לא עשירה - אז יפה מאוד. במשך כל השנים האלה רק פעם אחת בוב קיבל הצעה – להינשא לאישה זרה כדי שהיא תוכל להגר לארצות הברית. דרלינג נעלב וסירב להרפתקה המחוספסת.

שוב, אמריקאית, אבל הפעם זו סבתא בת 98, אגנס אנדרסון שלאחרונה בפעם השנייה בחייה לבשה את שמלת החתונה שבה היא התחתנה בשנת 1938. האישה דגמנה במופע של שמלות חתונה קלאסיות באחת הכנסיות במישיגן.

דרך נוספת לחגוג חתונה יוצאת דופן – זה לעשות אותה בנאלית בכוונה. עובדי המשרדים בהונג קונג, חגגו את החתונה שלהם ביום האהבה ... ב "מקדונלדס".

המסעדה אהבה את הרעיון, ועכשיו ברשת הסינית מציעים תפריט לחתונה. מזון בתוספת מוסיקה עבור 50 אורחים יעלו 1300 $.

יום האהבה נהיה היום המאושר והחריג ביותר לעובד האקווריום בלונדון, ג'יימס אוליבר. הידרוביולוג החליט להשתמש במקום העבודה שלו, והציע להתחתן עם קתרין או'קונור, בטקס שיתקיים בחלק התחתון של מאגר מלאכותי, שמדמה את השונית הטבעית.

כדי לתקשר עם בני הזוג העומד בצד השני של הזכוכית העבה, מי שחיתן אותם היה צריך להשתמש בלוחות עם משפטים כמו "החליפו טבעות עכשיו", "מזל טוב" וכו'.

חתונה ייחודית עם 10,000 אורחים לא חמדנים מדי, התקיימה לפני שנה בעיר נינג יאנג (סין). לי וונהון ויאנג הונג, במשך 20 שנה, מאז הילדות, עבדו בכוורת כמו דבורים. לכן ללא השתתפות של החרקים האהובים החתונה שלהם פשוט לא הייתה יכולה להתקיים. זוהי הפעם הראשונה שהשתמשו בדבורים לקישוט של חתונה.

שני אמריקאים מבוגרים אלזה מוזל (72) וז'אן קינצ'ל (66), הכירו בהלוויה. הוא "נפרד" לשלום מאשתו, והיא התאלמנה. כעבור שנה אחרי שהכירו, הם התחתנו והתחילו חיים חדשים. הטקס התקיים באותו בית הלוויות בו הם הכירו... 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדרכים החריגות ביותר להציע חברות או נישואין ולהתחתן