הדרכים הטיפשיות ביותר להרזות ולהישאר כוכב


 

  הדרכים הטיפשיות ביותר להרזות ולהישאר כוכב 

להיות שמן – לא מושך, להיות שמנמן - זה פשע נגד האופנה, ירכיים רחבים יותר משל דוגמנית – זה לאבד את השאריות של האטרקטיביות ... וכך הלאה והלאה... שנה אחרי שנה, האובססיה שקשורה למידות "90-60-90" משפיעה על המוח של המין היפה.

בואו ונגיד את זה ככה: אם לא הייתה שטיפת מוח המונית, לא הייתה טלוויזיה וג'ינסים צרים – הבעיה הזו לא הייתה קיימת. הרצון להיראות כמו כוכבת הוליווד דוחף את הנשים למעשים מוזרים ואף מסוכנים.


אומרים שבהוליווד, בגלל ק"ג או סנטימטרים "מיותרים", אפשר בקלות להיפרד מהקריירה של כוכבת מתחילה. כאשר שואלים את כוכבי הקולנוע הזוהרים על סודות היופי שלהם (האם הסוד הוא בדיאטה או כושר גופני?), בתגובה תקבלו סיפור ארוך על גנים טובים, חילוף חומרים מהיר ואורח חיים פעיל. לפעמים זה נכון. אבל רוב הסלבריטאים משקרים, ומסתירים מהקהל את הדרכים המוזרות, המסוכנות ולפעמים גם טיפשיות, שעוזרות להם לרדת במשקל.


אז, איך באמת יורדים במשקל הכוכבים העשירים והמקסימים של הוליווד?


הם לוקחים תרופות רבות עוצמה.

כאשר לינדזי לוהן נעצרה בחשד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, השוטרים מצאו בכיס של השחקנית קוקאין. "הממריץ" היקר הזה מאפשר להוריד 40 ק"ג תוך 3 חודשים של "מרתון הסמים".

פריס הילטון הודתה פעם בפני לארי קינג, שבקביעות לוקחת Adderall, לכאורה כתרופה להפרעת קשב. Adderall – זו תערובת של ריטלין ודקסדרין - שני חומרים ממריצים, שאפשר להשוות לסמים, אך הם נמכרים לפי מרשם רופא.

גם קוקאין וגם Adderall משמשים לעתים קרובות נשים עשירות במלחמה נגד המשקל העודף. אצל כמעט כל סלבריטי שנעצר בשנים האחרונות בגלל התנהגות בלתי הולמת, מצאו בארנק קופסה של Adderall. התרופה מחסלת את התיאבון, ויחד איתו את השינה. גורמת לאופוריה ותלות, מזיקה למוח וללב.

הדיאטנית קרולין קוסטין, שטיפלה רבות בכוכבי הוליווד, ראתה שוב ושוב איך הגברות שופכות את האבקה מכמוסות ההרזיה ושואפות אותו דרך האף בעזרת קשית.

יש גם כאלה שמתמכרים ל- Clenbuterol..

זו תרופה וטרינרית, שמשמשת לטיפול במערכת הנשימה של סוסים. בבני אדם, התרופה "שורפת" שומנים, ולכן פופולרית לא רק אצל הנשים, אלא גם אצל גברים שעוסקים בפיתוח גוף.

אז מה למה הם אוהבים את הכמוסות והאבקות? העובדה שהם לא משהו שנראה לעין, וגם אם יתפסו מישהו עם זה – האחרים פשוט יתחילו לחקות אותו. כאשר קייט מוס נתפסה על הסנפת הקוקאין, כמה מבעלי סוכנויות הדוגמנות אימצו את הרעיון הרע ומאות בנות חפות מפשע התמכרו לקראק ולהרואין. מה אפשר לעשות, זו אופנה ... זה בטח יותר קל מלהפסיק לזלול ולעשות ריצות בוקר...


הם אוכלים רק ביצים מבושלות

במהלך צילומי הסרט "Cold Mountain", הייתה שמועה ששחקנית גדולה שמצטלמת בסרט לא אוכלת כלום חוץ מביצים קשות. ביצה אחת עם השחר, אחת בצהריים ואחת בלילה. זה כל הדיאטה. נציין, שאין לדיאטה הזו שום קשר לדיאטת ביצים רגילה.

לאכול רק ביצים, ולהימנע לגמרי מפחמימות וויטמינים – זו התאבדות איטית. אבל מה לא תעשו בשביל ה- "אוסקר"...


הם מרעיבים את עצמם

פעם פריס הילטון הזמינה במסעדה ניו יורקית ידועה בקבוק מים מינרליים ופחית של "רד בול". מיליונרית ישבה ב- "נובו" שעתיים רצופות, ורק שתתה את הנוזל אחד אחרי השני. וחברתה של פאריס, מרסיה קרוס מ- "עקרות בית נואשות" לבכלל א צורכת כלום חוץ ממיצים.

דיאטה הוליוודית נוספת נקראת "לימונדה".

זה כאשר הנשים והגברים ניזונים ממים עם סירופ מייפל, מיץ לימון ופלפל קאיין. הזמרת ביונסה עשתה את דיאטת הלימונדה כשבועיים, והשחקן ג'ארד לטו לפני צילומי הסרט "פרק 27" ירד בעזרת ה"מים" ב- 13 ק"ג.


התזונאים קוראים לעינוי העצמי הזה "מחלה". לאחר דיאטת הלימונדה, העור נעשה אפור והעיניים שוקעות אל תוך "חורים שחורים". דבר פשוט כהליכה – נעשה קשה. כדי לשחזר את הבריאות, צריכים לעשות דיאטה מזינה – וכך הלאה וכן הלאה מתפקיד לתפקיד...

יש סלבריטאים, שהולכים אפילו רחוק יותר - ישר לבית החולים, שם שוכבים עם תזונה אל תוך הווריד באמצעות עירוי. שום אוכל הם לא מכניסים דרך הפה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדרכים הטיפשיות ביותר להרזות ולהישאר כוכב