האישה עם הקעקועים


 

 

 

האישה עם הקעקועים

 

ג'קי מור בת ה-41, אם לשני ילדים, הייתה כל כך שמחה להתגרש ולהשתחרר, שחגגה את זה ע"י כיסוי של 85% מגופה בקעקועים, שמציינים את תחילת חייה החדשים.


כאשר תושבת אוקספורד (בריטניה), ג'קי מור התגרשה מבעלה מרטין בשנת 2003, היא הייתה מאושרת כל כך, ושיכורה מהחופש שנפל עליה, שהחליטה להנציח את הרגע בקעקוע קטן על הזרוע שלה – היא החליטה לכתוב את המילה FREE.

אבל ברגע שהיא נכנסה לסלון קעקועים ופגשה שם את אנדראס מור, הידוע גם בכינוי "קרלי" - חייה השתנו לעד. הם התאהבו ממבט ראשון ולא נפרדו מאז לרגע.
אולי זו הסיבה לכך, שבתשע השנים של חייהם המשותפים, הקעקוע הזעיר של ג'קי, המעיד על החופש שלה – קיבל את המילה "NOT" לפני ה-FREE וגדל לממדי ענק.


נכון לעכשיו, 85% מהגוף שלה מכוסה באיורים מורכבים, אבל בקרוב ג'קי מתכוון לכסות גם את השאר.

"קרלי", שגופו גם מעוטר באינספור קעקועים, סיפר שאת כל הקעקועים הוא עשה בעצמו, והיא, לדבריו, חוותה תענוג אמיתי, הדומה לאורגזמה, כאשר הצבע נכנס מתחת לעורה.


בגב של ג'קי מקועקע נחיל של שפיריות, בטנה עטוף בקורי עכביש, שבהם, מסיבה לא ידועה זוחלות טרנטולות (עכבישים אלה אינם יוצרים קורי עכביש), ואת רגלה הימנית מכסים פרחים הודים וטיבטים, שמשולבים ביחד. 
אנדריאס מור, הנחשב לאמן הקעקועים הטוב ביותר באוקספורד, התפרסם כג'נטלמן אמיתי, לאחר שהתברר שהוא לא לקח במת זוגתו אפילו אגורה אחת, למרות שהוא הודה שנכון לעכשיו, גופה מכוסה בקעקועים בשווי מעל 22000 דולר!


ג'קי מאוד גאה בגוף שלה, והיא מתכוונת בקרוב לכסות בקעקועים את 15% הנותרים של העור, אבל באותו הזמן היא מכירה בעובדה שלא כולם חולקים את ההתלהבות שלה.
-  "הרבה אנשים נועצים בי מבטים, מצביעים עליי, צוחקים ומדברים מאחורי הגב. לפעמים זה מעצבן אותי מאוד, אבל "היופי דורש קרבנות", כמו שאומרים." - אומרת ג'קי מור.

כרסטי, בתה בת ה-21 של ג'קי, גם לא מתלהבת מהעניין.

-  "אני מאמינה שאמא מנסה בצורה קיצונית כל כך להסתתר מכל העולם מאחורי הקעקועים האלו. אבל מה יקרה בעוד 10-20 שנים, כאשר אנשים יתחילו להירתע ממנה באימה?" - אומרת כריסטי. - "כל קעקוע – זו פיסה קטנה של אמנות, שמטרתו העיקרית היא להדגיש את היופי של הגוף האנושי ולתת לו פיקנטיות מסוימת. אבל כאשר יש יותר מדי -  האנשים מאבדים את האינדיבידואליות שלהם".

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האישה עם הקעקועים