פרסום יצירתי על דלתות של מעליות


 

 

 

פרסום יצירתי על דלתות של מעליות


אנחנו כל הזמן מתלוננים על הפרסומות ועל איך שהן מילאו את את חיינו. אבל יש גם צד אחר של הפרסום, בו הפרסומת הופכת לאמנות של ממש. לפניכם כמה פרסומות מקוריות, שנמצאות על דלתות מעליות.


מעלית הגירושין

בהתחלה רואים זוג צעיר והמאושר ... ואז הוא נפרד... מישהו צריך לטפל בבעיה הזו, ואם הפסיכולוג המשפחתי לא עזר - באים אנשי מקצוע אחרים. זוהי פרסומת מסוגננת מאוד של עו"ד לגירושין.


מעלית נגד תאונות

וכדי לפרסם את שירותיו של ביטוח לרכב, דלתות המעלית – זה מקום אידאלי. אפשר לראות דוגמאות יפות מאוד לשימוש במעלית, בפרסומות האלו. שמרו מרחק - והכל יהיה בסדר.


מעלית נגד התקרחות

התקרחות – היא הבעיה הכי עצובה והלא נעימה של הגברים. מלבד בעיות בערמונית ואימפוטנציה. היא גם הבולטת ביותר. כאשר חברת פרסום הודית, קישטה כך את מעליות בנייני המגורים – היא התכוונה לא רק להפנות את תשומת הלב לבעיה, אלא גם להציג את הדרכים שיעזרו לפתור אותה.


מעלית של כושר

"תהיה בכושר, תתעמל!" - צורחת המעלית היצירתית במכון הכושר במרכז הספורט. אחרת התוצאות עלולות להיות מאוד עצובות - משקל עודף לא מביא תועלת לאיש.


מעלית לממלכה התת ימית

ואת המעלית הזאת, יאהבו קודם גל המבקרים הקטנים של הקניון. העולם התת ימי, האנשים בים, להקות דגים, אלמוגים וכוכבי ים ... וכל זה פרסומת לסוכריות ג'לי.


המעלית עם הסכין החדה

פרסומת ייחודית, מינימליסטית ומאוד "יפנית" של סכינים מאוד חדות. תנועה אחת - והלובסטר חתוך לשניים. מה יכול להיות קל יותר?


מעלית-סופרמן

עוד מעלית מצחיקה, שרואה את עצמה בתור גיבור על. אפילו המבקרים הקטנים ביותר לא יפחדו לנסוע במעלית כזו. הרי כולם יודעים, שסופרמן תמיד בא לעזרה.


מעלית-ארון

לא תנחשו מה אומרת הפרסומת הזו שעל המעלית. ובכן, דלתות ... ובכן, דלתות ארון. לא מזכיר לכם משהו? זהו פרסום של ג'ל סיכה Semina, המיועד לקהל יעד ספציפי מאוד.


מעלית שמדברת

זוהי מעלית אינטראקטיבית שמותקנת בבניין של מרפאה יפנית. בהתאם ללחץ המופעל על כפתורי ההפעלה, המעלית מגיבה אחרת. היא נוצרה כדי לבדר את המבקרים הצעירים וליצור תדמית חיובית של החברה כבר מרגע כניסה למעלית.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> פרסום יצירתי על דלתות של מעליות