איך לא לשכוח את הארנק בבית


 

 

 

איך לא לשכוח את הארנק בבית

ה"מחלה" הנפוצה ביותר של של האדם המודרני היא שכחה. ואין זה מפתיע: כל יום, המוח שלנו נמצא תחת התקפה של המון אינפורמציה מיותרת, כך שהכמות שלה יכולה לדחוף לצד אינפורמציה שבאמת חשובה - אם זה תאריך חשוב או מחשבה על כך ששכחתם את הארנק כאשר יצאתם מהבית. כדי לחסוך את העצבים לפחות בשביל המין היפה, כמה סטודנטים מאוניברסיטת הטכנולוגיות של מסצ'וסטס, המציאו תיק שיבדוק אם הבעלים לא שכחו לשים בתוכו את הדברים ההכרחיים ביותר.

לרובינו, לפחות פעם בחיים יצא לשכוח בבית את מפתחות הבית / נייד / ארנק / ודברים קטנים חשובים אחרים – כאשר אנחנו מעבירים אותם ממקום למקום? אובכן, עם המצאה אמריקאית בשם Deja Vu, הספקות בנושא "האם לקחתי הכל?" יהפכו לנחלת העבר. אחרי הכל, התיק הזה מסוגל "לזכור" עד חמישה פריטים הנחוצים ביותר שלכם, כדי להתריע על היעדר של כל אחד מהם. והכל הודות לשבר שנקרא RFID - Radio Frequency Identification.

ה-RFID (זיהוי תדרי רדיו) – זו שיטה לזיהוי אוטומטי של אובייקטים, המאפשר קריאה או שידור של נתונים שמאוחסנים בתווית RFID מיוחדת בעזרת אותות רדיו. על פי עקרון דומה פועל הברקוד. לכן, על מנת "ללמד" את תיק ה- Deja Vu לזהות חפצים ולבדוק את נוכחותם – צרים לשים על הדברים החשובים את התוויות בצורת מדבקות שמסופקות יחד עם התיק.

בתחתית התיק תפור סורק ה-RFID. בהיכרות הראשונית עם החפצים המסומנים, הוא זוכר את המספר שלהם. בתוך תיק ה-Deja Vu ממוקמות 6 נוריות – 5 לכל חפץ ואחת לביקורת.

כדי לבדוק שהכל במקום, עליכם ללחוץ על כפתור מיוחד, ואם שום דבר לא נשכח - 5 האורות ידלקו בו זמנית. ואם משהו חסר, אז המנורה של המספר המקביל למספר של חפץ שנשכח תישאר אדישה למניפולציות שלכם. לכן, לשכוח את המפתחות בבית יהיה קשה.

יכול להיות שבקרוב תיקי Deja Vu ייצאו לשוק. רק לפני כן אולי יעבדו על המראה החיצוני שלהם...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך לא לשכוח את הארנק בבית