האיסורים המוזרים ביותר


 

 

 

 

האיסורים המוזרים ביותר

לפעמים, אנשים שחותמים על הצעות חוק לא כל כך צודקים... ואף אחד לא יכול לעצור אותם. וכך אנו מקבלים כל מני איסורים, שנובעים מסלידה אישית, מעצבים או פרנויה.

אז בואו נראה כמה דוגמאות לאיסורים טפשיים:

 

1. איך הסוכנות לביטחון לאומי אסרה שימוש ב- Ferebee

סוכנות NSA בארה"ב מפקחת על הגנה על המידע הפנימי שאינו מיועד לפרסום. היא גם מסננת תכנים לא הולמים באינטרנט האמריקאי ומצנזרת את שידורי הרדיו.
פרבי - הוא רובוט צעצוע רך, גרמלין קטן שיכול לפטפט עם התינוק או הילד, לענות על שאלות, להזיז את גפיו, לרקוד ולעשות פרצופים. הצעצוע אוהב כשמחבקים אותו, ושווה כ - 70 $.

שנת 1998 הייתה שנה טובה. החדשות התרכזו בטייפון "אל ניניו", מיקרוסופט היה עסוק בבית המשפט והדלק עלה פרוטות. ואז בא פרבי ובלבל הכל!

לחג המולד בשנת 1998, כל אמריקאי שני (אם לא יותר) נתן במתנה לילד שלו או לחברתו את הגרמלין המכני. נמכרו כמעט 16,000,000 רובוטים. החיות הקטנות בעלות האישיות נגעו בלבם של אנשים, והתחילו לתפוס מקום בבתים ובמשרדים.  אבל לא בכל המשרדים ...

בשנת 1999, לפי צו, חל איסור על הימצאות של פרבי במשרדי הסוכנות לביטחון הלאומי של ארה"ב. הסיבה: את הצעצוע אפשר להוציא החוצה ביחד עם מידע חסוי. אחרי הכל, פרבי – יכול ללמד את עצמו, ומגביר את עוצר המילים כל יום.

NSA לא הבינו שהיכולת של הצעצוע ללמוד ולהתפתח – מוגבלת מאוד. המעבד שלהם לא יכול להכיל יותר מ-500 מילים. ולמרות זאת – את "המרגלים" הפרוותיים שהיו במשרדים איתרו והרסו.

 

2. איסור על כל משחקי הוידאו ביוון

בשנת 2002, שלטונות יוון החליטו להתמודד עם כל סוג של הימורים בלתי חוקיים. במיוחד עם מכונות המשחקים האלקטרוניות. את החוק אישרו אנשים קשישים למדי, שעבורם מכונת הימורים ופלייסטיישן - זה אותו דבר. כתוצאה מכך, הפסיקו למכור ביוון משחקי וידאו וקונסולות למשחק מכל סוג.

לפי החוק, האיסור חל על מכשירים שיש בהם תוכן אלקטרוני ותוכנה. כלולכןמר, במקום "להעניש" את בתי הקזינו – הם הענישו את האזרחים הרגילים.

האיסור ההזוי הזה הסתיים כשהאיחוד האירופאי כתב מכתב לרשויות יוון על כך, שהאיסור של המשחקים האלקטרוניים - זה דבר טיפשי. וגם כן יצאו לרחובות אתונה להפגין צעירים עם לפידים.

 

3. איך בסין איסרו על "נסיעה בזמן"

הצנזורה בסין – היא חלק בלתי נפרד מהתרבות. כל דבר שיכול לזעזע את המבנה העדין של הקומוניזם בסין - כפוף להגבלות או איסורים. לדוגמה, נסיעה בזמן.

וכאן לא מדובר נסיעות לתוך העתיד או העבר, כאלה שבגללן בעולם שלנו יופיעו רובוטים מהעתיד, אלא מדובר ברעיון פנטסטי יותר. הלשכה הסינית לענייני הרדיו, הקולנוע והטלוויזיה הודאגה מהמספר ההולך וגדל של סרטים, בהם המסע בזמן הוא מוטיב חוזר על עצמו. והם הגיעו למסכנה, שמניפולציה כזאת עם מהלך האירועים זה ... זלזול בהיסטוריה. ובסין, כידוע, פולחן האבות - זה קודש הקודשים.

והעניין הוא אפילו לא במכונת זמן, אלא בפרשנות חופשית ומעוותת של אירועים היסטוריים. ומי רוצה שכל כך הרבה אנשים יתחילו לפרש ולחשוב בעצמם?

 

4. אוסטרליה אוסרת על חזה קטן בארוטיקה ופורנו.

בתחילת שנת 2010, המחלקה האוסטרית אשר במהותה עוסקת בצנזורה בקולנוע וספרות, החליטה לשים קץ לכמה היבטים מפוקפקים של הסרטים והספרות למבוגרים. הדבר הראשון ששומרי המוסר האוסטרליים אסרו - זה הפגנה של האורגזמה הנשית ו... שפיכה . גם כן חל איסור חמור על הצגת תהליך של מתן שתן של הנשים (אמתי או מדומה).

ואז – הגיע תורו של החזה. אם הם רוצים להיראות בעירום, אז צריך להראות חזה בגודל נורמלי. כך קבעה ממשלת אוסטרליה: חזה בגודל קטן או אפסי, לכאורה, מרמז על הפשע הנורא ביותר של המשפט המודרני - פדופיליה.

לדברי גורמים רשמיים, החזה בסרטים וספרות בטח צריך להיות כזה:

כתוצאה מכך, הבנות במגזינים האוסטרלים התבגרו בצורה דרסטית. כנראה, בפרלמנט של אוסטרליה יושבים הרבה מנתחים פלסטיים...




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האיסורים המוזרים ביותר