החזה הגדול ביותר בעולם


 

 

 

 

החזה הגדול ביותר בעולם

 

צ'לסי צ'ארמס (Chelsea Charms) טוענת שהיא בעלת החזה הגדול ביותר בעולם. מספיק להביט בה פעם אחת, כדי להבין שהיא לא משקרת: מקור הגאווה של צ'לסי באמת מפחיד ומושך באותו זמן.

בשלב זה, לצ'לסי בת ה-36 גודל החזיה הוא 164XXX, והחזה שלה, לטענתה, ממשיך לגדול כל חודש ב-2.5 ס"מ לפחות.

עד לאחרונה, צ'לסי הקטנטונת, שגובהה 1.57, הרוויחה עשרות אלפי דולרים בחשפנות, אך נאלצה לשנות את עיסוקים בגלל הגדילה של השדיים שלה, אשר שוקלים היום 23.97 ק"ג (ימנית: 11.9 ק"ג, ושמאלית: 12.07 ק"ג).

"כאשר יש לך חזה ששוקל יותר מ-20 קילו, ואת מנסה להיתלות במהופך על המוט – זה יכול להוביל לתוצאות חמורות מאוד", - אומרת צ'לסי בעצב. - "בחודשים האחרונים של עבודתי כרקדנית אקזוטית פשוט לא יכולתי להחזיק מעמד על המוט, וכל הזמן נפלתי...".

כפי שבוודאי ניחשתם, החזה של מיס צ'ארמס לא גדל בעצמו, אלא בעזרת ניתוחים פלסטיים. במקור זה היה חזה "צנוע" במידה 4, אבל בגיל 20, צ'לסי החליטה ללכת ולהגדיל את החזה למידה 5. כעבור שנה, היא העזה לחזור שוב על התהליך היקר והפכה לבעליה המאושרת של מידה 12. והשיא של המרדף אחר ממדים – היא הוספת שתלי פרופילן, אשר אסורים לשימוש ברוב המדינות המתורבתות.

צ'לסי אומרת: "שתלי השדיים מפרופילן בטוחים לחלוטין! הם ממוקמים ב-"כיס" בשד, וסופגים לחות כמו ספוג. ובשל כך, השתלים גודלים בהיקף! ".

השתלים האלה ממוקמים ב-"כיס" בין רקמת השד והשריר של החזה. פרופילן מגרה את בלוטות החלב, אשר בתורן מעודדות שחרור של כמויות גדולות של נוזלים, וכתוצאה מכך השד גודל במהירות.

"יש לי כאבים איומים בגב, אני מתעייפת מהר ולא יכולה ללכת למרחק רב - אבל זה לא כל כך נורא. עם שדיים גדולים כאלה, אפילו מנוחה מתחילה להיות בעייתית: שינה על הגב  בלתי אפשרית, משום שנוצר לחץ רב על בית החזה, וזה מקשה על נשימה. ולשכב על הבטן, כפי שאתם יכולים לראות – אני לא יכולה בכלל. אבל אני התרגלתי לגודל של החזה שלי, ובשלב זה של החיים פשוט לא מוכנה להיפרד ממנו". - אומרת צ'לסי.

מדי חודש השדיים של צ'לסי נעשים יותר ויותר גדולים, והיא מבינה שיגיע הרגע שבו היא שוב תיאלץ לעשות ניתוח פלסטי – אבל הפעם כדי להיפטר משתלי פרופילן: "אולי בעוד חמש שנים, כאשר השדיים שלי ייצרו עומס בלתי נסבל - אני אפטר מהשתלים. אבל אני לא מתכוונת לחזור לגודלו המקורי של החזה."

"אפילו אם מיס צ'ארמס הייתה רוצה, היא פשוט לא הייתה מסוגלת לחזור למידתה המקורית - 4! עור השד שלה כל כך נמתח כדי להתאים למימדים, שאם אנחנו עכשיו נסיר את השתלים, שדיה יפלו עד אזור הערווה ולא יוכלו לחזור לצורתם"- אומר מנתח פלסטי ד"ר ריצ'רד אלנבוגן מלוס אנג'לס, קליפורניה.

האישה מודה שהגיעה לאן שהגיעה רק בזכות החזה הבולט שלה, אבל כלל לא מתחרטת על זה: "הגדלת החזה - זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי! אתם יכולים לבקר אותי ולומר שהשדיים שלי נוראים ... אולי זה נכון, אבל תראו לאן הגעתי בזכותם! אני מופיעה בסרטים, התמונות שלי מעטרות עטיפות של מגזינים ואני מרוויחה כל כך הרבה כסף, שאתם אפילו לא חולמים!".

צ'ארמס מאמינה, שנשים בעלות חזה קטן, פשוט לא יכולות להצליח, וכל חייהן יצטרכו להיות אומללות: "אנחנו חיים רק פעם אחת, וכל אחד מחליט איך לבלות הזמן המוקצב לו! אתן יכולות לחיות חיים משעממים וחסרי ייחודיות עם שדיים קטנים, או חיים מרגשים ומלאים בהרפתקאות עם חזה כמו שיש לי! זה החלטה שלכן, אבל אני מאמינה שהיתרונות שחזה גדול יכול לתת לאישה – ברורים מעליו".

בעלת החזה הגדול ביותר בעולם סובלת מ"מחלת הכוכבים" ואוהבת תשומת לב. האישה הודתה שהפחד הגדול של חייה – זה להפוך ל-"עכבר אפור" כאשר היא תצטרך להיפטר מהשתלים: "אני ממש אוהבת איך זרים מסתכלים עלי ברחוב: גברים מתעלפים, נשים מביטות בקנאים והילדים שמצביעים לכיווני עם אצבע. אני מסתכלת עליהם מלמעלה ומרגישה את העליונות שלי!




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> החזה הגדול ביותר בעולם