דרכים מוזרות להברחת סמים


 

 

 

  דרכים מוזרות להברחת סמים 

 

מבריחי הסמים חושבים על דרכים מוזרות ולפעמים אפילו מצחיקות או אכזריות בשביל להרוויח.
הנה כמה ממקומות המסתור:

 

1. ככה הופך חדר ילדים לגהנום של סמים: במודל הזה של המכונית, משטרת מינכן מצאה הרואין, חומרי אריזה, ואביזרים אחרים, המיועדים לסחר בסמים.

 

2. צעצועי ילדים זה אחד ממקומות המסתור האהובים להובלה של סמים. בבובה הזו, שידועה מהסרט "צעצוע של סיפור", המכס האוסטרלי מצא 300 גרם של אקסטזי. ארץ משלוח - אירלנד.

 

3. לא מזלזלים גם בלגו האהוב על כולם. בתיבה זו, נמצאה חבילה סגורה של קוקאין.

 

4. כמו כן, גם מוצרי מזון זוכים בתשומת לב. בתמונה אפשר לראות בננה מלאה במנות של קוקאין. לא היה גבול לתדהמה של משטרת בלגיה, כשהם מצאו את זה.

 

5. שווה יותר ממקור: במהלך גביע עולם 2010, הגיע לידי המשטרה הקולומביאנית העתק של הגביע מלא ב-11 קילוגרמים של קוקאין, שעלותו 500.000 יורו. עלות של הגביע המקורי  - 150000 יורו. את הזיוף ניסו לשלוח לספרד.

 

6. בקרב סוחרי סמים מפעם לפעם נתקלים באנשים ידועים. לפני כמה שנים, בשדה התעופה בניו יורק, נעצר שופט פיפ"א לשעבר - ביירון מורנו. תושב אקוודור ניסה להעביר בתחתוניו, 6 ק"ג של הרואין.

 

7. דוגמה מאוד לא שגרתית של "חבילת גוף" מצאו פקידי המכס בהולנד: האדם שינה את רגל התותבת שלו כך, שהיא הצליחה להכיל 198 שקיות של קוקאין.

 

8. דרך מאוד אכזרית ונוראית: סוחרי סמים קולומביאנים ניתחו גורי כלבים, והכניסו לתוכם כ-3 ק"ג קוקאין. למרבה המזל, הצוות של חברת DEA האמריקני הצליח להוציא את הסמים ללא גרימת נזק לכלבים.

 

9. למקום האהוב להברחת סמים נחשבים גם צוללות קטנות ללא מנוע. מלאות עד אפס מקום ב-"סחורה", קושרים אותם אל ספינות, וכך מבריחים אותם בלי שיבחינו בכך.

 

10. סמים הביאו רבים אל מותם, אבל מצבה, שמלאה בקוקאין – זה דבר נדיר. הקרטלים הדרום אמריקאים לא יזלזלו בשום חפץ, אשר יכול לעזור להם עם הברחה של סמים מעבר לגבול.

 

11. אפילו לקדושים סוחרי סמים לא נותנים כבוד. בפסל הזה של מריה הקדושה, היה מועבר קוקאין.

 

12. למי יכול לבוא רעיון לראש, שסמים יכולים להיות מוסתרים בערסל? למכס, כמובן. אחרת איך להסביר את העובדה שפקידי המכס היו מסוגלים למצוא סמים, שהיו מוסתרים בחוכמה בתוך החבלים של הערסל?

 

13. במעט מאוד תחכום השתמשו סוחרי סמים שפועלים בקרבת הגבול. דרך המנהרה הזאת במשך שנים רבות הועברו סמים ממקסיקו לארצות הברית.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> דרכים מוזרות להברחת סמים