צמידים אופנתיים בשביל גזרה מושלמת


 

צמידים אופנתיים בשביל גזרה מושלמת

כמה שלא תגידו לנשים, שהן נראות נהדר - הנשים לא יפסיקו לרדוף אחר האידיאל. כי אין גבול לשלמות, בייחוד כאשר מדובר בגזרה שלהן. ולמרות שכולן יודעות שהדבר הראשון שעוזר לשמור על הגזרה זה לא דיאטה, אלא פעילות גופנית – רובן לא מצליחות להגיעה לחדרי הכושר. יש כאלה שאין להן זמן, יש כאלה שאין להן מוטיבציה. לכו, מי שכן הצטרך להזיע – זה המעצבים האמריקאים, בהמצאת "מכשיר" אוניברסלי עבור העצלניות. הפתרון היה פשוט: אם הנשים לא מרימות משקולות בבוקר או במהלך האימון, אז למה לא  לתת להן לסחוב אותם כל היום, בצורה של צמידים אופנתיים.


עם קישוטים אלה, אפילו המעבר מחדר אחד לשני יהפוך לאימון מלא. והליכה ארוכה – ממש כמו לעשות סדרת תרגילים עם משקולות. אחרי הכל, כל תכשיט-משקולת שוקל מרבע עד חצי קילו. ומוכרים אותם בעיקר בזוגות.



משקולות Banglz עשויות בצורת צמידים אקטואלים ואופנתיים, בסגנון אתני. המעצבים מציעים תכשיטים עבור הידיים והרגליים. קישוטים על הידיים מאמנים את פלג הגוף העליון, ומפתחים אפילו קבוצות חדשות של השרירים. והחשוב מכל, ה-"אימון" לא מצריך זמן מיוחד ולא מפריע לשיגרה.



משקולות Banglz לרגליים – לא סביר שתלבשי לעבודה (אלא אם המקצוע שלך - מגדת עתידות או אם את היפי). אבל הצמיד האופנתי יעשה את תרגילי היוגה, פילאטיס או כושר פשוט להרבה יותר יעילים. Banglz מספק התנגדות נמוכה קבועה, כך שכל צעד משפיע על השוקיים, הירכיים והישבן.



צמידים אופנתיים, זמינים ביותר מתריסר צבעים שונים. עלות הצמידים -  25 דולר בשביל צמיד יד ו- 28 לכל קישוט רגליים.

אולי ללכת כל יום עם תכשיטים כאלה קשה, אבל מי אמר שדרך לגזרה אידאלית – קלה?

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> צמידים אופנתיים בשביל גזרה מושלמת