המיליונרים יוצאי הדופן


 

המיליונרים יוצאי הדופן

 

קרל ראבדר גדל בעוני, וכשהתבגר, התחיל לשאוף לעושר. הוא הפך למיליונר, קנה מספר אחוזות, מכוניות, מטוסים, אבל לפי דבריו, זה לא הביא לו אושר. מיליונר בסופו של דבר הבין שהכסף מביא לו מזל רע, והחליט להיפטר מכל שצבר במהלך החיים. לכן, הוא תרם את כל רכושו לצדקה, ועבר לחיות בצריף קטן בהרים.


 

רוב האנשים שנוסעים לאפריקה, מביאים משם תמונות של ג'ירפות ואריות. אבל המיליונר הבריטי גרהם פנדריל, החליט להפוך לחבר שבט אפריקאי. הוא עבר טקס חניכה, שבמהלכו הוא נאלץ לשתות שתן של שור, ונהיה לאחד מאנשי שבט מסאי. מה שמעניין, זה שכשחזר לאנגליה, הוא המשיך ללבוש את הלבוש המסרתי של מסאי, ועשה את זה גם במהלך פגישות עסקיות. בנוסף, הוא מתכנן לעבור לחיות באפריקה עם השבט, לאחר שימכור את מגוריו.

 

 

אישה, שעבדה בתור אחות בבית חולים, זכתה אחרי השתתפות במשחק טלויזיה במיליון יורו. אבל אחרי הזכיה, היא לא עזבה את עבודתה, שלטענתיה היא עבודת חייה. היא בכלל לא שינתה את חייה, והמשיכה בהם איך שהיו לפני הזכיה.


 


ניקולס ברוגואן - המיליארדר חסר הבית, שמעדיף לחיות במלונות. היו לו כמה בתים אך הוא מכר אותם. בכלל, סירב ניקולס לרכוש דברים שונים, שהם לטענתו, לא מביאים לו שמחה. הוא בכלל לא אוהב לקנות דברים. בסוף, הוא החליט שייפטר מכל רכושו על ידי העברתו לצדקה. לסוף שנת 2010 , הון של ניקולס מסתכם ב- 2,2 מיליארד דולר.


 


ראש ממשלת תאילנד, בהיותו מיליונר, החליט לשלוח את בתו לעבוד במקדונלד'ס, כדי שהילדה תדע את ערכו האמיתי של כסף. ביום הראשון לעבודתה, הוא הגיע כדי לקנות כמה המבורגרים ולראות איך היא עובדת. מאז, היא ממשיכה לעבוד שם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המיליונרים יוצאי הדופן