תרמית כסף מדהימה במטוס


 

תרמית כסף מדהימה במטוס


תרמית מדהימה ביצע גבר, במהלך טיסה.

במהלך הטיסה, הבן אדם עשה משהו כמעט בלתי אפשרי – הוא פירק את המטוס, הגיע עד לסחורה המוגנת וגנב משם רבע מיליון דולר.

 
הטיסה Air Antilles מבוצעת על מטוס ATR-42. זהו מטוס אזורי קטן, שנועד לשאת 42 נוסעים. אורך ה"סלון"  כ- 13.85 מ', שירותים ממוקם באיזור הזנב של המטוס. אורך כללי - 22 מ'.

הטיסה הזאת הייתה מיוחדת – במהלכה העבירו סכום גדול של מזומנים - 1,600,000 $. כסף הובא לתוך תא המטען עם משלוח מיוחד, המאבטחים וידאו שהסחורה בטוחה ועלו על המטוס כדי ללוות את הסחורה כאשר המטוס ינחת.

המטוס המריא משדה התעופה של גוואדלופ לכיוון סנט מרטין. במהלך הטיסה, אחד הנוסעים לא הרגיש טוב, והעביר את רוב הטיסה בשירותים.


משך הטיסה כ-40 דקות. העבריין הספיק להסיר את האסלה, לפרק את הפאנל, לטפס דרך מעבר טכני לתא המטען, לפתוח את השק של כסף, להוציא ולמקם 238,000 $ בתוך אפוד מוסתר, שהיה עליו. הוא טיפס בחזרה לתוך השירותים, הרכיב את הפאנל בחזרה, ושם את האסלה במקום. זמן קצר לפני סוף הטיסה, הוא יצא משם חיוור ותשוש, וחזר לכיסאו.

 

כשנחת המטוס, מצב של הנוסע "החמיר": הוא ביקש מהדיילת להזעיק אמבולנס. היא ליוותה אותו אל המכונית שהוגשה למטוס. אבל ברגע שהוא חש אבדמה מוצקה מתחת לרגליו, הרגשתו השתפרה. הוא התנצל בפני הרופאים, נטש אותם ונעלם בכיוון לא ידוע.

 

כאשר העבירו את המטען היקר ללקוח בטרקלין האח"מים של נמל התעופה, הם גילו שחסרים 238,000 $ . הם מהר מאוד שיחזרו את הפשע, אך את ה"נוסע החולה" כבר לא יכלו למצוא.

אחרונים, ראו אותו דייגים, כאשר הוא נכנס למטוס קטן כנוסע וטייס יחיד בעת ובעונה אחת.




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> תרמית כסף מדהימה במטוס