דרכים קיצוניות לרדת במשקל


דרכים קיצוניות לרדת במשקל

6  דרכים הקיצוניות ביותר לירידה במשקל

1. הזרקה של שתן

כאשר ניסיתם כבר את כל הדיאטות הקיימות, אפילו את האקזוטיות ביותר, ואף אחת מהן לא עזרה, אולי תמצאו פתרון באחת השיטות המוזרות והמקוריות ביותר. השיטה הזו כוללת הזרקות יומיומיות של שתן.

שריל פלוני מאנגליה, איבדה בשיטה זו כ- 20 ק"ג ומעל 76 סנטימטרים במותנים תוך 5 חודשים. אישה התחילה לרדת במשקל במהירות כזו ברגע שהחליטה להשתתף בתכנית יוצאת דופן לירידה במשקל.
להזרקות, משתמשים רק בשתן של נשים הרות, ושריל עושה זריקות יומיות של החומר.

איריס מקארתי, יועצת החברה שמציעה שיטה זו של ירידה במשקל, הסבירה שבשתן של נשים הרות, יש הורמון מיוחד. הוא נקרא גונדוטרופין כוריוני של האדם. ההשפעה של הפעולה שלו מבוססת על יצירת האשליה של הריון בגוף. על פי מחקרים קליניים, hCG מפעיל את תהליכי חילוף החומרים בגוף ומגביר את חילוף החומרים באופן משמעותי.


2. יחסי מין 7 פעמים ביום

האישה הכי כבדה בעולם, שורפת 500 קלוריות בזמן קיום יחסי מין עם בעלה לשעבר. פאולין פוטר בת ה- 47 נכנסה לספר השיאים של גינס בשנה שעברה כאישה הכבדה ביותר בעולם. באותו הזמן, משקלה היה כ- 317 ק"ג. עם זאת, היא הצליחה לאבד תוך שנה כ- 45 ק"ג לאחר שחידשה את יחסיה עם בעלה לשעבר, אלכס. לאחר נישואים קצרים שנמשכו 3 שנים, בשנת 2008 הם התגרשו. אך הרגשות התפרצו שוב, כאשר אלכס גילה שאשתו לשעבר נכנסה לספר השיאים.

גברת פוטר מספרת שיש לה חיי מין אינטנסיביים עם בעלה לשעבר אלכס, והם אלו שעזרו לה להוריד את 45 הקילוגרמים האלו.
-  "אני לא יכולה לזוז הרבה במיטה" - אומרת פאולין - "אבל אני שורפת כ- 500 קלוריות כל פעם. זו פעילות גופנית מדהימה, שמפעילה את כל שרירי הגוף". בצורה זו, האישה רוצה להגיע למשקל הרצוי שלה – 241 ק"ג.
בני הזוג מקיימים יחסי מין 7 פעמים ביום. אבל אלכס, ששוקל רק 64 ק"ג, עושה את רוב העבודה...


3. התקנת צינור דרך האף

רבים ראו בשיטה זו דרך מסוכנת, כאשר היא הוצגה לראשונה על ידי רופאים בארה"ב. אבל הזמן הוכיח את היעילות הגבוהה של הצינורית, ויותר ויותר אנשים בוחרים בשיטה יוצאת הדופן לירידה במשקל, שמבטיחה ירידה מהירה וחדה.

השיטה היא להתקין צינור דרך האף, כאשר קצהו מסתיים בוושט. המזון נכנס לגוף דרך הצינור הזה.

הממציא של השיטה הוא הרופא מפלורידה, בשם  אוליבר די-פייטרו, שרואה בהאכלה דרך צינורית "תרופת פלא למחלות רבות". הוא מבטיח שעם שיטה זו, האדם יכול לאבד עד 9 ק"ג תוך 10 ימים.

דרך הצינור מקבלים במנות קטנות תערובת של חומרים מזינים בכמות של כ- 800 קלוריות. כמה שעות אחרי תחילתו של התהליך מתחיל תהליך הקטוזיס, שבו הגוף מתחיל לשרוף שומן במהירות עקב חוסר בפחמימות. השומן נשרף וכמות הנוזלים ונפח השרירים נשארים ללא שינוי.

מי שבוחר לפנות לדרך מוזרה זו, צריך להיות מוכן שבמשך 10 ימים שום פירור של מזון לא ייכנס לפה שלו.  את המיכל עם נוזל ההזנה תמיד תישאו איתכם, כי את התערובת צריך להזין לפי לוח זמנים.


4. אשליה של חגורת הקיבה

"חגורת הקיבה" מבצעת משימה חשובה. זה מה שנקרא "קיצור קיבה", ניתוח בו מורידים את הקיבולת של הקיבה, וכך המטופל מרגיש יותר מהר שובע, ולכן כמות המנות והקלוריות שהוא צורך יורדת בצורה משמעותית.

הרעיון המהפכני החדש הוא מלחמה בהשמנת יתר בעזרת היפנוזה, כאשר המטופלים מתחילים לחשוב שהם עברו את הניתוח הזה. מריון קורנס עברה את התהליך הזה. במהלך הפגישה, כדי להגביר את האפקט, החדר היה מלא בריחות בית החולים. מאוחר יותר עקרת הבית טענה, שאפילו זוכרת את הצליל של גלגלי האלונקה בבית החולים ואת ריח של הרופא המרדים. במשך ארבעה חודשים היא הצליחה להרזות ממידה 22 ל- 14, כאשר בכל שבוע היא אבדה כ- 4 ק"ג.


5. "פלסטר" על הלשון.

אם עדיין לא הצלחתם לרדת במשקל למרות הכל, הכירורג הקוסמטי מקליפורניה - ניקולאי צ'וגאי יודע איך לעזור לכם. הוא פיתח פרוצדורה רפואית חדשה המסייעת לרדת במשקל, שהופכת את תהליך האכילה לאירוע כואב מאוד.

הפרוצדורה היא לתפור חתיכה קטנה של רשת פלסטיק על לשונו של המטופל. בגללה, ללעוס ולבלוע אוכל מוצק הופך להיות מאוד כואב ואנשים בלית ברירה עוברים לדיאטה נוזלית ודלת קלוריות.

יותר מ- 60 אנשים כבר ניסו את זה, לאחר שניסו את כל הדיאטות ולא הצליחו להביא את עצמם למשקל הרצוי. ועם חתיכה קטנה של הפלסטיק בגודל של בול דואר, כל חולה איבד בממוצע כ- 10 ק"ג בחודש.


6. גאדג'ט "סופר הלעיסות".

חטיפים במהלך היום הם בעיה עבור רבים מאלה שנאבקים במשקל העודף. כולם יודעים עד כמה זה קל, בישיבה מול הטלוויזיה לנשנש משהו... ובגדול.

המדענים פיתחו מכשיר, אשר לדבריהם, יעזור לאנשים לשים יותר תשומת לב למה שהם אוכלים, על ידי ספירת הלעיסות שהם עושים במהלך היום. המכשיר בצורת שעון יד עוקב אחר מתי וכמה הבעלים שלו אוכלים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> דרכים קיצוניות לרדת במשקל