מה חשוב לדעת בעת בחירת פרחים


 

מה חשוב לדעת בעת בחירת פרחים

נראה שמאז ומתמיד עשו בני האדם שימוש בפרחים להעברת מסרים שונים. כיום נפוץ מאוד ברחבי העולם המנהג לשלוח זר פרחים לציון מגוון רחב של אירועים, הצהרות אהבה, איחולי החלמה, ברכות למיניהן ועוד.

בעבר הזמנת זר פרחים הייתה נעשית פנים אל פנים מול המוכר בחנות הפרחים או בטלפון.
בכל מקרה הבחירה הייתה קלה יחסית. בחנות בעת בחירת פרחים יכולים היינו להתרשם מן המבחר באופן בלתי אמצעי, להתייעץ עם עובדי החנות ואפילו לחזות בהליך יצירת הזר מן הפרחים שבחרנו.
המזמינים זר פרחים בטלפון, אלא אם ידעו בדיוק מה מבוקשם, נאלצו לסמוך על המוכר שיידע להקשיב, להבין איזה מסר מיועד זר הפרחים להעביר, יסייע להם בבחירתם ולבסוף יממש את הזר כפי שתיארו אותו בעיני רוחם.

כיום רוב משלוחי הפרחים מוזמנים באופן מקוון דרך האינטרנט. בחירת פרחים הפכה מפעולה בינאישית לכזו הנעשית מול המחשב תוך בחינת תמונות של הזרים המוצעים לנו.

כמו כל השינויים שהביאה איתה ההתפתחות הטכנולוגית המואצת המאפיינת את עולמינו, גם בכל הנוגע לבחירת פרחים ישנן יתרונות וחסרונות לשיטה המודרנית. מצד אחד ניתן להתרשם מתמונות ולבחור זר פרחים הנראה לנו מתאים. מנגד, קשה לעיתים, במיוחד כשמדובר בפרחים, לקבל רושם אמין מצילום קטלוגי. ובכן, מה חשוב לדעת בעת בחירת פרחים?

רובינו איננו מומחים לפרחים ונוטים לבחור לפי טעם אישי ונטיית לב. אולם כדאי לדעת כי קיימת שיטה, המכונה פלוריוגרפיה, לפיה מיוחסת משמעות מסוימת לכל פרח. הנה לפניכם רשימה של סוגי הפרחים הפופולאריים ביותר ומשמעותם:
ורדים פירושם יופי ואהבה רומנטית (בעיקר ורדים אדומים), השושן הוא טהור ותמים, הסחלב נחשב לאצילי שבפרחים, לחמנית חום ושמחת חיים, הסיגליות פירושן נאמנות.

במיוחד בעת בחירת פרחים לזר כלה מומלץ לקחת בחשבון גם את המשמעות אשר בדרך כלל מיוחסת לסוג הפרח שמוצא חן בעיניכם.

הנה מספר טיפים קצרים נוספים על מה חשוב לדעת בעת בחירת פרחים:
הקטלוגים האינטרנטיים של חנויות הפרחים מחולקים לזרים לפי מאורעות להם הם מיועדים. היעזרו בחלוקה זו והשתדלו למצוא זר המוצא חן בעיניכם מתוך הקטגוריה המתאימה לאירוע לו אתם מייעדים את הזר.

החליטו מראש על תקציב לזר שתרצו להזמין. בעת חיפוש הזר המתאים הגבילו את עצמכם לזרים שמחירם מתאים לתקציב עליו החלטתם.
לסיכום, זכרו כי כיום קיימת תחרות גדולה בשוק הפרחים. השתדלו לקחת את הזמן ולבדוק את ההיצע בכמה חנויות לפני שתחליטו מאיזו מהן להזמין בסופו של דבר.

 השוואת מחירי פרחים בכל הארץ!!

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> מה חשוב לדעת בעת בחירת פרחים