האם תמונות באמת נמחקות מפייסבוק?


האם תמונות באמת נמחקות מפייסבוק?

אתר Arstechnica בדק ומצא שגם אחרי שתמונות מביכות נמחקות מפייסבוק ומ-Myspace, הן לא נמחקות באמת ועדיין ניתן לגשת אליהן בקלות באמצעות קישור ישיר

 
כולם מפרסמים מדי פעם תמונות או טקסטים מביכים באינטרנט, כאלו שעדיף שהבוס או ההורים לא יראו. מה קורה כשרוצים להיפטר מהראיות המפלילות?

 
מבדיקה של Arstechnica עולה כי לא כל הרשתות החברתיות באמת מאפשרות מחיקה מלאה של תמונות שאוחסנו אצלן בשרתים. בין הרשתות שקיבלו ציון לגנאי נמצאות Facebook ו-MySpace.

 
הפרטים נחשפים
 
 
תמונה שעולה לפייסבוק - איננה נמחקת . הזהרו !!!

 
נתון סודי נוסף: כל הפרטים המתפרסמים בפייסבוק  - נרשמים ומקוטלגים ב  CIA  KGB MI5
 
 
לדעת ולהזהר רבותי !

 ב-21 במאי בוצע הניסוי המדובר, במסגרתו נמחקו תמונות מרבעה אתרים חברתיים מוכרים: Flickr ,MySpacce, Facebook ו-Twitter (משם נמחקה תמונת הפרופיל).

 

התמונות שנמחקו מ-Twitter ו-Flickr הפכו בלתי נגישות תוך כמה שניות. קישורים ישירים לתמונות הפכו לקישורים שבורים שלא הובילו לשום מקום, ולא ניתן היה לצפות בתמונות יותר.

 

אבל המצב ב-Facebook וב-MySpace פחות טוב. שתי התמונות שנמחקו מהאתר בחודש מאי עדיין נגישות באמצעות קישור ישיר לתמונה עצמה, ומי ששמר את הלינק עדיין יכול לצפות בהן.

 
 
MySpace טענה בתגובה כי החברה נוקטת בצעדים לבטיחות ופרטיות הגולשים, וייתכן כי ייקח זמן עד שהתמונות יימחקו לחלוטין מהשרתים. החברה עובדת על שיפור המצב. Facebook סיפקה הצהרה דומה בתגובה, אך טענה גם כי שמירת הגיבוי של התמונות חיונית לתפעול האתר.

 
"אל תספקו לאוייבים שלכם חומרים פוטנציאליים לסחיטה, ואל תעלו תמונות מפוקפקות ל-Facebook. אם כבר עשיתם זאת - תקוו שלאף אחד אין את הקישור הישיר", ממליצים ב-Arstechnica.

 

קיץ נעים

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> האם תמונות באמת נמחקות מפייסבוק?