המסלול הרוחני באהבה


 

המסלול הרוחני באהבה

 

מספר 3-בנומרולוגיה

 

הדבר העיקרי והחשוב ביותר שאנו מביאים אל תוך מערכת היחסים היא הפוטנציאל הרוחני שלנו ,עם הזמן נוצר סוג של התמזגות שיש לה חיות משל עצמה , אנרגיה חדשה שממזגת את שני הנפשות למציאות אחרת מתוך השתחררות הכבלים והגבולות  של כל אחד,משהו חדש ויצירתי שמאחד ומאפיין כל פעם מערכת זוגית חדשה. ההתחדשות היא למעשה שינוי פנימי שחל אצל כל אחד ואת זה הוא והיא מביאים לתוך הזוגיות ,ובגלל שזה חדש זה מרגש, מעניין, מהנה, מרפא, ונותן סוג של חיות עצמאית .

 

את החיות הזאת צריך להזין  לטפח ולתת לה לצמוח,שכן היא חלק בלתי נפרד מאישיותנו,פנימיותינו והרוח שבנו, היא ללא מחסומים וללא קליפת האגו. מעין מצב פרימיטיבי שמחזיר אותנו  למצב בראשיתי ,המצב אליו נולדנו שהוא מצב של אהבה ללא תנאי.

למציאות שנתפסה דרך חמשת החושים ,התווסף מימד נוסף, מימד הרוח שנמצא תמיד רק צריך לתת לו  ביטוי וחיים. החוויה והשינוי חושפים את הנפש פנימה ומעלים אותה לרמת אושר עילאי,שלווה,אחדות,נצח,מעבר לחומר.שהרוח משיא אותך אין מעצורים ואין מחסומים הכול פתוח ,נעלה ושמימי.כמו התעלות מעל המציאות ,משהו חי ונושם מעבר לחוויות היום יומיות ,ההתאהבות מביאה אותנו לתובנות הללו והכול יוצא מאי שם בנבכי הנשמה .כל כך הרבה חבוי אי שם שרק צריך להגיע משהו שיפתח לך צוהר קטנטן ,יגע בנקודה הנכונה פנימה פנימה ואז השמיים הם הגבול. זה שהצליח להגיע פנימה למעשה משקף את הצרכים המיידיים שלך באותו זמן,חשף אותם והעלה אותם למודעות הרוח.

 

הדו שיח בין אוהבים מקבל כמה מימדים של עוצמה כאשר האישה בדרך כלל מביאה עימה את הרוך,הנוחות , הפינוק,והגבר מביא את העוצמה,ההגנה ,הכוח, והיחד מתקבל כישות של אהבה עם חיות כוח ועוצמה רוחנית.יש את ההרגשה שהישות שנוצרה היא המשלימה אחד את השני ,כל אחד מבני הזוג לוקח ממנה את מה שהוא צריך.וזה יופייה וחזקתה של האהבה.

 

בימנו עם ההתפתחות הטכנולוגית והקידום האנושי לעיתים התפקידים בין גבר לאישה משתנים ,האישה עצמאית ,עובדת ומתפקדת בכל תחומי החיים ,יש לה בטחון ,עוצמה,כוח והגנה, מה שהגבר היה אמור לספק וזה לעיתים מבלבל את ההשענות וההזדקקות של אחד את השני .יחד עם זאת תמיד להערכתי יש ויהיו לנשים את פינות הנפש הקטנות שבהן יהיה מקום לאהבה ולגבר שימלא אותן באור.

 

 

 

בהיבט הנומרולוגי השבוע נבדוק את מספר 4 ,כאשר מתאימים לזה מי שנולד ב-4,13,31,22-, לחודש ואו בסה"כ סיכום תאריך הלידה נותן את הספרה 4.

 

 

         אנשים פרקטיים בד"כ בתחום בניה בנקים הנה"ח , אנשים שמקבלים את האנרגיה  והכוח מן האדמה, חומריים מאוד.
ביקורתיים נכנסים לפרטים,יש להם  חוקים משל עצמם בעלי משמעת עצמית גבוהה.יכולת אלתור גבוהה.פרקטיים ומתמידים בעשייה.

 

         בזוגיות: אתם אנשי המסגרות והשמרנות. שאיפה למסגרת קבועה. חשיבות המסגרת על פני הרגש. אתם הגיוניים, מחפשים את התכלית בכל מערכת רומנטית. לפעמים עקשנים ולא מסתגלים בקלות לשינויים. אתם תראו את אהבתכם במעשים. אתם בעלי לב חם. מעניקים תחושת יציבות ובטחון.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> המסלול הרוחני באהבה