מיניות – מתי מגיע השיא?


מיניות – מתי מגיע השיא?

הנשים מגיעות לשיא של המיניות שלהן בגיל 28, וגברים  - בגיל 33.

על פי המחקר החדש, הנשים נהנות מסקס הכי טוב של חייהן בגיל 28, בעוד הגברים מגיעים לשיא המיניות בגיל 33. הסקר שנערך בקרב 1281 גברים ונשים, סותר את האמונה שנשים מגיעות לשיא המיניות בגיל 30, והגברים בגיל 18.

המחקר גם גילה שגברים ונשים כאחד, מקיימים הכי הרבה יחסי מין בגילאים 20 – 29.

תוצאות המחקר הן הגיוניות למדי, שכן זה לוקח זמן להבין מה האדם רוצה לקבל מסקס ואיך לקבל את זה.

"ככלל, אנחנו מקיימים הכי הרבה יחסי מין בתחילת מערכת היחסים, כאשר התשוקה היא טרייה, אבל אנחנו מתחילים ליהנות יותר מסקס כאשר אנו מכירים יותר טוב את גופינו ואת גופם של בני זוגנו", - הסבירה המומחה ליחסים - טרייסי קוקס. -"למרות העובדה שהמערכת המינית הנשית הרבה יותר מורכבת מהגברית, הנשים מתחילות להבין מה הכי טוב בשבילן מוקדם יותר מאשר הגברים".

בנוסף עולה מהסקר, שבממוצע הגברים מתחילים את חיי המין בגיל 18, והנשים קצת יותר מוקדם – בגיל 17.

הגברים מגיעים לשיא המיני שלהם בגיל 33 ולא בגיל 18, כי לוקח להם זמן ללמוד לשלוט באורגזמות שלהם, ולהבין את המיניות המורכבת של הנשים. זה מאשר את האמרה הידועה "האיכות היא יותר חשובה מכמות".

השיא המיני והשיא הפיזי - זה לא אותו דבר. אצל כולם, השיא של המיניות מגיע כאשר הם מגלים את מלוא הפוטנציאל של התשוקה שלהם, ומתחילים להיות בטוחים במיניות שלהם ושל בני זוגם. 

כמובן, גם בגיל 28 וגם בגיל -33 המין יכול להיות נהדר, אבל הניסיון האישי ותחושת הנוחות יכולים להשתנות במידה רבה אצל אנשים בגילאים שונים, כך שיכול להיות שהסקס הטוב ביותר של חייכם – עוד לפניכם!

 


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> מיניות – מתי מגיע השיא?