ילדים אמיצים, אשר סיכנו את חייהם למען המשפחה



ילדים אמיצים, אשר סיכנו את חייהם למען המשפחה

למבוגרים רבים, קשה להתגבר על האינסטינקט הבסיסי שלהם במצבים מסוכנים כדי להציל חיים של מישהו אחר. כך גם אצל הילדים. עם זאת, תמיד יש יוצאי דופן. במאמר זה, נספר לכם על 8 ילדים, אשר לא פחדו לסכן את חייהם כדי להציל את אחיהם.

1. הילדה, שהצילה את אחותה מן המשאית.

כאשר אנייה ראקר (Anaiah Rucker) בת ה-9, יחד עם אחותה קאמרי (Camry) בת ה-5 חצו את אחד הכבישים בעיר מדיסון, הן הבחינו במשאית, נעה במהירות לכיוונן. אנייה הגיבה בשבריר שנייה. היא דחפה את אחותה, וקיבלה על עצמה את המכה. אנייה שרדה, אבל נלקחה לבית החולים עם מפרקת שבורה, פגיעות באיברים הפנימיים ורגליים שבורות, שאחת מהן נקטעה מאוחר יותר. הילדה לא מתחרטת לרגע על מה שהיא עשתה:
"קאמרי קטנה מדי בשביל לשרוד מכה כל כך חזקה. אם זה היה קורה לה היא בטוח לא הייתה שורדת. היא הייתה עוזבת אותנו לנצח..." - אמרה הילדה האמיצה.

2. הילד שהציל את אחותו מבית בוער.

כאשר הבית, בו גר אנטוני ברקס (Antonie Burks) בן ה-10 עלה באש – הילד החליט שהדבר הנבון ביותר לעשות זה לברוח החוצה. כאשר הוא עמד ברחוב וצפה באש העוטפת את הבית, הוא הבין באימה שאחותו טריניטי (Trinity) בת ה-6 נשארה בפנים. ואנטוני מיהר לחזור אל הבית הבוער כדי להציל את אחותו הצעירה.


אנטוני אמר מאוחר יותר: "ברגע ההוא חשבתי, שאם משהו רע יקרה לאחותי – זה יישאר על מצפוני – כי אני אחיה הגדול שאמור להגן עליה".

3. הילדה משכה את אחותה מהביצה.

ניביה ריינולדס (Neveah Reynolds) בת הארבע, יחד עם אחותה קזמירה (Kazmirah) בת השנתיים שיחקו ליד הביצה, הממוקמת לא הרחק מביתן בעיר לה פולי, שבטנסי, ארה"ב. בחיפוש אחר הצפרדע שתהפוך לנסיכה, קזמירה נפלה למים, "לאיפה שכל הצפרדעים האלה חיים" - אמרה ניבייה. אחותה הגדולה הייתה חכמה מספיק כדי למצוא מקל, ובעזרתו למשוך את אחותה מהביצה.

4. הילד שהציל את אחותו מטביעה.

דרן מולאן לימד את הילדים שלו לעולם לא ללכת לשחק ליד האגם, הממוקם בחצר האחורית של הבית שלהם בסקוטלנד. עם זאת, בתו סופי בת ה-5 לא הקשיבה לאביה. כתוצאה מכך הילדה החליקה, קיבלה מכה בראש והחלה לשקוע. במזל, אחיה בן ה-8 היה לא רחוק משם, והוא הספיק לתפוס את אחותו ביד ולמשוך אותה מהמים. "קייל הוא ילד חכם" - אמרה אמו, לין - "יש לו ראש על הכתפיים, ואנחנו גאים בו".

5. הילד, אשר הקריב את חייו למען אחיו.

במהלך השיטפונות שהיו בעיר Toowoomba שבאוסטרליה, בני משפחת רייס מצאו את עצמם על גג מכוניתם. המצילים הצליחו להתקרב למכונית, ורצו קודם להציל את ג'ורדן בן ה-13, אך הוא סירב ואמר: "קודם תצילו את אחי". המצילים לקחו את בלייק בן ה-10 למקום בטוח, אבל לא הספיקו לחזור ולקחת את ג'ורדן ואת אמו. הם טבעו. "ג'ורדן  - הוא אלוף האלופים, גיבור של המשפחה", אמר אביו שניצל בנס.

6. הנער, שלמד החייאה מצפייה בסרט.

ההורים של טריסטין סגחין (Tristin Saghin) בן ה-9 אולי בהתחלה היו נגד צפייתו בסדרה "בלאק הוק דאון", המתארת את הפעילות הצבאית בסומליה. עם זאת, גישתם השתנתה כאשר אחותו  בת השנתיים נמצאה צפה עם הפנים למטה בבריכה של סבתם.

טריסטין נזכר בקטע מתוך הסרט, והצליח לבדו לעשות החייאה לאחותו. הודות לאחיה, הילדה חזרה להכרה לפני הגעת האמבולנס.

7. הילד שהציל את משפחתו מבית בוער.

כל בני משפחת בואן, בעיר קינגסטון שבג'מייקה, ישנו כאשר ביתם עלה באש. הראשון שהרגיש שמשהו לא בסדר – היה אדריאן בן ה-6. הוא העיר את כל בני משפחתו, ואף הוציא את אחותו הקטנה החוצה. זמן קצר לאחר מכן הבית התמוטט. "אחרי 40 דקות, הבית נשרף לגמרי" – סיפרה אמו של אדריאן.

8. ולבסוף, נספר על ילד אוקראיני, אשר חשב רק על חיי אחיו. 

על מנת להציל את אחיו בן ה- 6, שנפל לביוב עמוק מלא מים קפואים, אנדרי בן ה-12 קפץ אחריו. בזמן שהוא חיכה לעזרה, הוא החזיק את אחיו הקטן על כתפיו במשך שבע שעות, כאשר הוא עצמו עומד במים קפואים שמגיעים עד לחזהו. כאשר הילדים לא הגיעו הביתה בזמן, אמם הלכה למשטרה, ולאחר חיפוש ארוך שני הבנים נמצאו בביוב הנמצא במגרש שמם. 


אז בואו נלמד מהמעשים של הילדים האלו, ולעולם לא נפנה עורף לאנשים, הזקוקים לעזרה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> ילדים אמיצים, אשר סיכנו את חייהם למען המשפחה