חושבים אותו לאל


חושבים אותו לאל

גבר הודי נחשב בחברה כאל

חושבים שהוא גלגול של הנומן – אל הודי נסגד דמוי קוף, בנו של אל הרוח וואו ושל פוג'יסטלה. הסיבה העיקרית ליחס כזה לצ'אנדרה אוראון בן ה- 35, זה זנב שעיר בגודל 37 סנטימטרים שלו.

צ'אנדרה הוא בעל זנב מאז הלידה. הדבר הזה, הוא בעצם המושא לסגידה. כל יום, באים ל- Alipurduar  אנשים, אשר רואים בו התגלמות של אל הקוף - האל הנומן. המבקרים מאמינים שנגיעה בזנב של צ'אנדרה, תיתן להם ברכה מלמעלה, וגם תהיה מסוגלת לעזור להם להתאושש ממחלות קשות.

צ'אנדרה עצמו, עובד באיסוף תה ובשל עבודתו רגיל לטפס בזריזות על העצים, והוא גם רואה את עצמו כגלגול של הנומן, ומאמין שנגיעה בזנבו יכולה להביא תועלת רבה לאדם.

כל המדינה נדהמה לשמוע על מקרה עם ילד שסבל מחום גבוה. תרופות לא עזרו לו והילד עמד למות. ואז ההורים שלו לקחו אותו אל צ'אנדרה, ונתנו לו להחזיק בזנבו. זמן קצר לאחר מכן, הילד התאושש.

הוריו של צא'נדרה בתחילה לא מצאו את הביטוי האלוהי בזנבו של בנם. כאשר אוראון היה צעיר, אמו ניסתה פעם לחתוך לו חתיכה מהזנב. אבל ההשלכות היו נוראיות: הטמפרטורה של צ'אנדרה זינקה, הוא  חלה מאוד וכמעט מת.

לאחר מכן, החליטה המשפחה של אוראון שצריך להשאיר את זנבו, כי לדעתם המחלה שלו הייתה סימן אלוהי לכך שאסור לחתוך את זנבו.

אבל "הזנב" הביא לבעליו לא רק תהילה, אלא גם חסרונות. כילד, ילדים אחרים צחקו עליו, וכאשר צ'אנדרה היה מבוגר יותר, בגלל הזנב כל הזמן התעוררו אצלו קשיים ביחסים עם בנות המין היפה.

יותר מ- 20 בנות דחו את חיזוריו והצעות הנישואין שלו. ורק לפני 7 שנים, צ'אנדרה מצא את האושר כאשר התחתן עם עם מאיינו, שמבוגרת ממנו ב- 3 שנים. האישה לא חושבת שהבעל שלה הוא אל, ואומרת שהתאהבה בו לא בגלל הזנב. בני הזוג מגדלים בת, שהיא בת חמש עכשיו.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חושבים אותו לאל