10 מיתוסים על גברים


 

10 מיתוסים על גברים

 

על הגברים של היום המציאו אגדות רבות כל כך, שהמיתוסים על גיבורי יוון העתיקה, פשוט עומדים בצד. אז מה נכון ומה לא במיתוסים?

 

1. גברים - זה המין החזק
ובכן, תלוי איך מסתכלים על זה ...
בספרטה העתיקה, בנים חלשים ומכוערים הושלכו לתהום. מאות שנים חלפו, והבנים החלשים נוקמים. היום, כדי לצוד "ממותה" הם אפילו לא צריכים לקום מכיסא, ולטפל בכל אויב אפשר על ידי לחיצה על כפתור. הקידום יוצר יצורים מדולדלים. השרירים ממלאים יותר ויותר תפקיד דקורטיבי. ואם מחסירים ממקום אחד – מוסיפים למקום אחר. לכן מה שנלקח אצל הגברים עבר לנשים. והן החליטו לבצע דברים שרק גברים עשו בעבר. ולעזאזל, הם אהבו את זה!

2. גברים נוהגים יותר טוב מנשים
יותר נכון להגיד לא יותר טוב, אלא "יותר גזעי" (ופחות אחראי)
עבור גברים, מכונית - היא לא רק כלי הנעה ממקום אחד לשני. בעולם של היום המכונית - זה השרירים של הגבר מודרני. ועל הכביש, או ליתר דיוק על השביל בג'ונגל המאובן הזה, הגבר מרגיש חזק ומהיר כמו יגואר (אם הוא נוהג במכונית ספורט) או גדול וחזק כמו קרנף (אם הוא נוהג בג'יפ). הגברים על הכביש מחזקים את האגו שלהם, ולא איכפת להם מהכללים, ואילו בשביל הנשים - זה רק נסיעה. נסיעה מסודרת. למרות שגם הן יותר ויותר נמשכות ללעקוף או לחתוך נהג אחר..

3. הגברים אינם בוכים
סליחה?
ומה קורה אם מופיעה שריטה על המכונית האהובה? זה כלום? והניצחון של נבחרת כדורגל האהובה? איך גבר יוכל לעצור את עצמו?
וחוץ מזה, כל גבר יודע, שדמעה שנראתה בעין של גבר תוך צפייה בסרט רומנטי עם הבחורה - ממיסה את הנשים במקום. אז למה לא להשתמש בנשק הזה?

4. הדרך ללבו של גבר עוברת דרך קיבתו
בולשיט!
זה כמו להגיד, שהאישה המושלמת - זה ספר בישול. אם היה ככה, אז אחרי טבחיות היו רצים נבחרות שלמות של גברים, עם עיניים בוערות וידיים רועדות, שבקושי מחזיקות את קופסת טבעת האירוסים. הביטוי הזה – זה רק ביטוי יפה. וכמובן, ללב של גבר ניתן להגיע הרבה יותר מהר. איך? תשאלו כל כירורג.

5. גברים מעדיפים בלונדיניות
בסרטים!
לדברי שחרחורות, זה נכון, וזה בגלל שבלונדיניות הן טיפשות. על רקע של בלונדינית, הגבר, מדמיין שהוא חכם, כמו איינשטיין – כך חושבות הג'ינג'יות. וגברים שמחים להשתתף במלחמה הזאת – כי מי אם לא הם ינחמו את כל הצדדים הנעלבים.

6. גברים לא אוהבים קניות
בטח!
ובכן, איך "חיית הובלה" יכולה לאהוב קניות? איזה גמל ישרוד מסע בקניון שנמשך 5 שעות, ומלווה בשאלות כמו: "השמלה הזאת לא עושה אותי שמנה?". אבל אם רשימת הקניות תכלול קניית אוכף ואביזרים נלווים - הגמל יהיה מרוצה.

7. גברים לא מרכלים
הכול עניין של טרמינולוגיה ...
אם אחרי כוסית וודקה, הגבר מספר לכולם שהחבר הכי טוב שלו גונב לכולם את המצתים, והבוס שלו שוכב עם רואת החשבון שלו, וגם עם המזכירה והשומר – זה נחשב לשיחה ידידותית. ואם האישה תספר את זה בטלפון לחברתה - זה כבר נקרא רכילות...

8. גברים הם חסרי רגשות
אבל איך?
ומי אם לא הנשים, תמיד אומרות לבנים: "אל תבכה, אתה בן – לא בת!", "התאזר בסבלנות, תהיה גבר"? ואחרי שבעצמן מפסלות מילד רגיש וחמוד את איש הברזל, הנשים מתחילות לתהות: "למה הגבר לא מתרגש?".

9. גברים רוצים רק סקס
בולשיט בריבוע!
הכי חשוב - זה להבין את הנפש הנשית העדינה והפגיעה. זה יגיד כל גבר! במיוחד כאשר הוא נמצא בערב רומנטי בבית מלון עם אישה, והמיטה כבר מוכנה לאקשן.

10. אפשר לחיות בלי גברים
אז בשביל מה לחיות?
בשביל מי לעשות שעווה מכאיבה, לעשות דיאטה ולשבור את הרגליים על עקבים גבוהים? מי יעריך ויתפעל? מי יבין וינחם? רק הם – הגברים. וזה בהחלט לא מיתוס.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> 10 מיתוסים על גברים