לחפש ולמצוא אהבה בפייסבוק


לחפש ולמצוא אהבה בפייסבוק

בחור מניו זילנד, במשך שנה חיפש בחורה כאשר מה שהוא ידע עליה – זה את שמה. והוא מצא!

זהו אחד הסיפורים הרומנטיים ביותר של השנה.

ריס מקי בן ה- 25 מניו זילנד, התחיל קמפיין מדיה חברתי, והדהים את דמיונם של אלפי רומנטיקנים באינטרנט. בקשתו לקבלת עזרה בגילוי מקום הימצאותה של "נשמתו התאומה" הסעירה את האינטרנט לכמה שעות. כתוצאה מכך, הוא נאלץ להסיר את בקשתו, כי האירועים יצאו מכלל שליטה.

בקמפיין שלו, ריס סיפר שבערב חגיגות השנה החדשה של 2012, הוא פגש בחורה בהונג קונג. הוא הבחין בה בוכה בצד הכביש – היא הלכה לאיבוד ולא הצליחה למצוא את החברים שלה. אז ריס אמר לה שלום, ובסופו של דבר שני הצעירים בילו את הסילבסטר ביחד, רקדו ודיברו, ולקראת הבוקר היא מצאה את החברים שלה. כשהם נפרדו , היא אמרה לריס שקוראים לה קתי, הרשתה לצלם אותה ועזבה, כאשר אמרה לו לפרדה: "תמצא אותי".

למחרת בבוקר, כאשר ריס התבונן בתצלומים של קתי בטלפון שלו, סחף אותו גל של זכרונות נעימים, והוא החליט למצוא אותה בכל מחיר. לרוע המזל, הוא לא יכל לזכור את כתובת הדוא"ל שלה, ולכן החליט לבקש עזרה מפייסבוק.

המילים שלו הספיקו כדי שאלפי משתמשי האינטרנט החלו לחפש את קאתי. הם מצאו אותה בזמן הקצר ביותר, והציפו אותה בטונות של הודעות. הכל כל כך יצא מכלל שליטה, שקתי החליטה למחוק את החשבון שלה בפייסבוק.
וגרוע מכך, החיפוש של ריז זכה לתשומת לב תקשורתית רחבה מכל רחבי העולם, ולמרות שהוא סרב לספר את הסיפור שלו בטלוויזיה, הוא בכל זאת זכה לפרסום רב. הוא הודה בכך שהוא לא הבין שהקמפיין שלו ימשוך כל כך הרבה תשומת לב.

נוצר רושם, שקתי לא התלהבה במיוחד כאשר מצאו אותה. עכשיו הסטודנטית של אוניברסיטת ג'ורג'טאון בת ה- 20 נמצאת בדרום צרפת. לדבריה, היא עדיין לא החליטה מה לעשות עם ריס, אבל דייט איתו עדיין לא בא בחשבון, אם כי היא עדיין מצפה שייצור איתה קשר. באשר לריס, נראה שהוא החליט לחכות עד שההתעניינות התקשורתית בסיפורו תתפוגג, ולאחר מכן לפנות לקתי – החלטה חכמה במצב זה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> לחפש ולמצוא אהבה בפייסבוק