10 סיפורי זוועה על תזונה לא נכונה


10 סיפורי זוועה על תזונה לא נכונה

אנו נמצאים עכשיו בתקופת החגים, ורובנו נוטים לשכוח בימים אלו מתזונה נכונה. טוב אם זה רק בחגים... אך בעולם ישנם אנשים שעושים את הדיאטות המגוחכות ביותר! להלן כמה דוגמאות לאנשים, שהעלו את התזונה שלהם לרמה חדשה.

1. רד בול

דיאטה: כמעט שום דבר חוץ מרד בול, במשך כמה חודשים.
אישה מניו זילנד עלתה במשקל אחרי הלידה, ומאוד רצתה להוריד כמה קילוגרמים במהירות. לכן היא עשתה משהו שלא היה עושה כל אדם נורמלי - היא התחילה לצרוך רק רד בול. היא שתתה אותו בעיקר לדיכוי התיאבון, אבל כמובן, זה גם נתן אנרגיה ללא צורך במזון. למרות העובדה שדיאטה זו לא הייתה מוצלחת מדי, ויצרה בעיות בריאות, כולל שבץ - היא עדיין הצליחה לאבד הרבה משקל מהר מאוד. ככל הנראה, היא לא רצתה ללכת בדרך של תזונה נכונה... קורה.


2. גזר

דיאטה: גזר ומיץ גזר בלבד
הבחורה התערבה עם השותפה שלה: היא האמינה שאכילה של הרבה גזר יכולה לתרום לשיזוף (כלומר להפוך את העור לכתום), והשותפה שלה לא הסכימה איתה. היא רצתה להוכיח לחברותיה שלא חייבים לקבל שיזוף מלאכותי כדי להיראות כאילו שביליתם את כל הקיץ בים, ומספיק פשוט לאכול הרבה גזר. אז היא התחילה בדיאטה של גזר ומיץ גזר. דיאטה זו היא מאוד מסוכנת. למרות שהעור הכתום עצמו לא נחשב למזיק ובסופו של דבר חוזר לצבעו המקורי, יהיה לכם מחסור בחומרים מזינים רבים וזה יזיק מאוד לגופכם.


3. בירה

דיאטה: רק בירה ומים במהלך צום קתולי
אן יובן החליט לנסות משהו חדש במהלך הצום. תכניתו הייתה לשתות בירה ומים בלבד במשך כל התקופה. האיש בישל בירה בעצמו, והיה מוקסם מקבוצה של נזירים בוואריים שקראו לבירה – לחם נוזלי.  לא סביר שנזירים עצמם שתו בירה במהלך הצום, אך יובן טוען שהוא מנסה להבין את ההיבטים ההיסטוריים של הנושא הזה. סביר להניח, שהוא פשוט מצא תירוץ טוב מאוד לשתות הרבה בירה במהלך הצום. והוא בילה אותו במצב חצי מעולף.


4. קולה

דיאטה: עשרה ליטרים של קולה ביום.
לאחר ניתוח שלאחר המוות, חוקר מקרי המוות בניו זילנד הודיע שמותה של האישה אירע בעיקר בשל העובדה שהיא שתתה בערך 10 ליטרים של קולה ביום. חבריה טענו שהיא גם עישנה שתי חפיסות סיגריות ביום, וכמעט ולא אכלה כלום. חברת קוקה קולה, כמובן, מכחישה שלמוצר שלהם היה איזשהו קשר למותה, ומנסה להימנע מתביעה משפטית. אבל ההיגיון מכתיב שאי אפשר להאשים אותם – מי שאשם זו חוסר שליטה עצמית וחוסר שליטה מצד בני המשפחה, שלא התערבו בזמן ולא הצליחו לספק את הסיוע הנדרש לאישה.


5. טווינקי - עוגה עם המילוי

דיאטה: עוגות טווינקי.
האיש רצה להוכיח שאין כזה דבר כמו קלוריות טובות או רעות - לפחות כשזה מגיע לירידה במשקל. אז הוא פיתח תכנית שפויה לחלוטין כדי להגיע למעמקי הנושא. הוא לא אכל שום דבר חוץ מטווינקי ולפעמים דוריטוס, עוגיות אוראו וחטיפי דגנים. עם זאת, הוא המשיך לשמור על כמות קלוריות נמוכה. התברר שהתאוריה שלו הייתה נכונה והוא באמת איבד משקל. לרוע מזלו, העובדה שאתם מאבדים משקל בלי לאכול דבר מלבד ג'אנק פוד - זה לא אומר שזה טוב בשבילכם.


6. שוקולד

דיאטה: כמעט כלום, חוץ משוקולד.
בחורה מבריטניה לא אוכלת כמעט כלום מלבד שוקולד. הוריה מנסים להצדיק זאת בכך שהיא פשוט סובלת מפחד מפני מזון. למרות העובדה שהיא נמצאת כעת במצב בריאותי טוב, זה נראה מאוד לא סביר שהבריאות הטובה שלה תישאר כזו, אם ההרגל שלה לאכול רק שוקולד ימשיך להתקיים לאורך זמן. הוריה אומרים שהיא אוכלת רק שוקולד ולפעמים מוסיפה פריכיות אורז – אבל רק במקרה והן מכוסות בשכבה של סירופ שוקולד. היוצא מן הכלל היחיד בתזונתה - זה צ'יטוס.


7. נאגטס עוף

דיאטה: כמעט כלום חוץ מנגיסי עוף במשך 15 שנים.
סטייסי מבריטניה, אושפזה לאחר שהתמוטטה בעבודה. התברר שהיא סובלת מבעיות נשימה, אנמיה ובעיות אחרות שסביר להניח שקשורות לתזונה. העובדה היא שבילדות היא טעמה נגיסי עוף ומאז סירבה לאכול משהו אחר. האמא שלה עשתה כמה ניסיונות להרגיל את הבת שלה לתזונה רגילה, אבל ויתרה במהירות. כתוצאה מכך, במשך כל החיים שלה הבת שלה לא אכלה כמעט שום דבר אחר מאשר נאגטס. למרות הטענות של הרופאים שאם היא הולכת להיצמד לדיאטה הזו – היא תמות בגיל צעיר - סטייסי לא רוצה לוותר על התזונה שלה. היא פשוט מרגישה שהיא לא יכולה לאכול שום דבר אחר.


8. טבעונות

דיאטה: תזונה צמחונית לתינוק.
זוג הורים מקווינס כמעט הרג את הילד שלהם ברשלנות. "הרשלנות" הייתה - הם סרבו להניק אותו או לתת לו כל מוצר חלב. למעשה, כל מה שהם אפשרו לילד לאכול זה פירות, ירקות וקטניות. במילים אחרות - הם הפכו את הילד מלידתו לטבעוני, כי טבעונות בשבילם הייתה כמו דת. שני ההורים נידונו ל- 5 – 25 שנות מאסר, כי השופט חשב שהם היו צריכים להיות מודעים לכך שהילד הוא קטן מדי בשביל דיאטה צמחונית.


9. שומן אדם

דיאטה: המבורגרים, מטוגנים בשומן של עצמו, שנשאב במהלך שאיבת השומן.
האמן , הידוע בפרויקטים יצירתיים המזעזעים שלו, לאחרונה עבר ניתוח שאיבת שומן. כחלק מפרויקט אמנות הוא השתמש בשומן שלו כדי לטגן בו את הקציצות, ונתן אותן לאכול לחברים שלו. הוא חשב שזה מעשה גאוני, ולא אקט של קניבליזם...


10. עמיתים

דיאטה: לאכול חתיכה מבשר עמיתך במהלך שידור טלוויזיה.
שני מנחים של תכנית טלוויזיה הולנדית מובילה נאבקו כדי לגרום לאנשים לשים לב אליהם, ולאחר חיפוש ארוך, החליטו שהדרך הטובה ביותר תהיה לאכול אחד את השני. הם בקשו מכירורגים לחתוך חתיכות מבשר ישבנם ובטנם, וביקשו מהשף לבשל את זה. למרות שאנשים רבים טוענים שזו הייתה מתיחה, המנחים עומדים על שלהם, ואפילו מראים את הצלקות שנשארו.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> 10 סיפורי זוועה על תזונה לא נכונה