דיאטות פופולריות אך לא בריאות


דיאטות פופולריות אך לא בריאות

לעתים קרובות, על מנת לקבל גוף חטוב – אנו נאלצים להתמודד עם הדיאטות. תזונה נכונה – זו הגישה הנכונה, אבל כדאי לזכור שלא כל הדיאטות טובות עבור הגוף, וחלקן יכולות אפילו להזיק ולגרום לנזק בלתי הפיך. אנו רוצים להציג בפניכם 4 דיאטות כאלה, ולהמליץ בחום לא לעשות אותן!

1. דיאטה מנקה

דיאטות מסוג זה לעתים קרובות, עושים הכוכבים ההוליוודיים. על פי העיקרון של הדיאטה הזו, על מנת לרדת במשקל, אתם צריכים קודם לנקות את הגוף מכל הרעלים, במיוחד זה מתייחס למערכת העיכול.

הבסיס של הדיאטה הוא קוקטייל טיהור העשוי מפלפל קאיין, סירופ מייפל ומיץ לימון. ליעילות המרבית, צריך לשתות את הקוקטייל הזה כוס אחת לפני כל ארוחה - זה כביכול מסייע לסלק מהגוף את הרעלים המזיקים ולספוג את כל החומרים הדרושים. בנוסף, אסור לצרוך יותר מ- 1,300 קלוריות ביום.

הדיאטה היא מסוכנת, קודם כל בגלל העובדה שהיא מכניסה את הגוף למצב של לחץ. לכל דיאטה צריך לגשת באופן חכם, וניקוי כל כך קיצוני של רעלים יכול להוביל, באופן מוזר, למחסור בחומרים מזינים בצורה זו או אחרת. בנוסף, האפקטיביות של דיאטה זו היא לא משמעותית, ואחרי שתסיימו את הדיאטה שנמשכת בדרך כלל בין שלושה לשישה חודשים, ותחזרו לתזונה רגילה – תתחילו שוב לעלות במשקל במהרה.


2. דיאטת כרוב

המהות של דיאטת כרוב היא שמה שהופך לבסיס הדיאטה שלכם – זה מרק כרוב. יחד עם זה, אתם יכולים להוסיף למרק כמויות קטנות של כל מזון אחר - עוף, בשר וירקות מבושלים. במהלך השבוע, אתם צריכים לאכול רק את המרק הזה, וכתוצאה מכך תוכלו לרדת במשקל עד 4.5 ק"ג.

אולי אתם באמת תוכלו להשיג את התוצאה שהובטחה, כי הכרוב ממלא את הקיבה וכתוצאה מכך מפחית את התיאבון, והגוף במהלך הזמן הזה שורף את השומנים. במילים, כל זה נשמע נהדר, אבל במציאות אתם תאבדו לא את השומן, אלא את מסת השריר – כיוון שהגוף שנשקף למצב כזה יצטרך חלבון, ואם אין לא מאיפה לקחת אותו – הוא ייקח אותו מהשרירים. כתוצאה מכך, מתחילות בעיות חילוף חומרים ופעילות המעיים בגלל שהכרוב מכיל כמות לא מספיקה של ויטמינים ומינרלים.


3. דיאטת "תקופת האבן"

העיקרון הוא שצריך לאכול רק פעם ביום: כביכול מה שגורם לכם לעלות במשקל זה ארוחות מרובות במשך היום. אם תאכלו רק פעם אחת – לא תעלו במשקל, וגם תתחילו לרדת במשקל.

כן, אולי אכן תתחילו לרדת במשקל. אבל בנוסף לקילוגרמים שיירדו – תקבלו תחושת רעב מתמדת, מצבי רוח משתנים ומחסור בחומרים מזינים. כמו כן, כאשר אוכלים רק פעם ביום, קשה מאוד לעמוד בפיתוי ולא לאכול יותר מדי בבת אחת. דיאטה ממושכת מסוג זה תוביל לתפקוד לקוי של מערכת העיכול.


4. דיאטת נשימות

הבסיס של דיאטת הנשימות הוא דחייה מלאה של אוכל ושתייה. הנקודה היא לא שאנחנו צריכים לאכול פחות או להוציא מזונות מסוימים מהתזונה שלנו - המהות טמונה בעובדה שאסור לאכול ולשתות בכלל. כל מה שאתם צריכים לצרוך – זה אוויר.

לכן, בדיאטה הזו צריך פשוט לנשום נשימות עמוקות וסדירות. לכן, אתם בעצם מרעיבים את עצמכם, וזה כמובן מסוכן לגופכם: אתם לא תקבלו שום חומרים מזינים ובכך תרוקנו את מאגרי הגוף. כמובן, אם לא תאכלו הרבה זמן - אתם בהחלט תרדו במשקל, אך בנוסף אתם יכולים לחלות באנורקסיה ולקבל בכיב קיבה. יתר על כן, מחסור במים יגרום בעתיד לבעיות פרקים.

 

כמובן, גוף חטוב זה חלומה של כל אישה, אבל אסור לנו לשכוח, שכל דבר צריך להיעשות בתבונה. לכן, לפני שאתם מתחילים דיאטה – תתייעצו עם הרופאים, ותימנעו מכל דיאטה קיצונית. עדיף לרדת במשקל בהדרגה, כדי לא לגרום נזק לגוף.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> דיאטות פופולריות אך לא בריאות