דיאטה... דרך האף!



דיאטה... דרך האף!

הרופא האמריקאי אוליבר די-פייטרו הציע שיטת הרזיה מהירה, שנקראת K-E Diet. בדיאטה הזו, המזון נכנס לגוף האדם דרך צינור נזוגסטרי (זהו צינור המוחדר דרך אחד מנחירי האף, יורד אל הוושט ולתוך הקיבה).

הרופא מבטיח ירידה של 9 ק"ג ב -10 ימים. "הסוד", לפי דבריו, טמון בתערובת מיוחדת של חלבונים, שומנים ומים, הנמצאים בתוך התמיסה שנכנסת אל הקיבה.
התמיסה מוסיפה לגוף רק 800 קלוריות ביום.
לתהליך זה, אוליבר קרא Ketosis. בתהליך זה השומנים נשרפים בשל העדר הפחמימות, אשר עם זאת השרירים והנוזלים נשארים באותה הרמה.
מי שרוצים להשיג את התוצאות המרביות, צריכים לשאת איתם לאורך כל הזמן את "חבילות ההזנה" עם הנוזלים, ולא להכניס לפה שום אוכל במשך 10 ימים.

ד"ר די פייטרו אומר, שתחושת הרעב נעלמת לחלוטין כבר בשעות הראשונות. הוא טוען שבדק את הדיאטה הזו על 100000 מטופלים באירופה. כל אחד מהם איבד עד 2 ק"ג ביום. לפי דבריו, נכון לעכשיו הדיאטה מאוד פופולרית בקרב כלות שרוצות לרדת במשקל במהירות עד לתאריך החשוב - יום החתונה.

רופאים אחרים מודאגים לגבי הסיכונים הבריאותיים הטמונים בדיאטה הזו.
לדברי התזונאית סוזי וימס מאוניברסיטת ביילור שבטקסס, תזונה ממושכת דרך האף יכולה לגרום לבעיות בריאותיות, כי הצינור יכול לשמש להתפתחות של זיהום וגירוי. הרבה יותר טוב יהיה לאכול נכון ולעשות פעילות גופנית תחת השגחה של מאמן מנוסה. במקרה זה, המשקל לא יחזור לקדמותו במשך תקופה ארוכה.
בדרך כלל, אחרי דיאטה קיצונית המשקל חוזר מהר מאוד לרמה הקודמת שלו, ואפילו עולה עליה.

הדיאטה הזו עולה כמובן לא מעט – 1500 דולר ל-10 ימים.

די פייטרו מודה כי לדיאטה שלו יש כמה חסרונות: ריח רע מהפה ועצירות בשל חוסר בסיבים, אך הוא מאמין ששווה "לסבול" 10 ימים כדי ללבוש ביום החתונה את שמלת החלומות שלך. 

 
ומה אתם חושבים?

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> דיאטה... דרך האף!