אוהבת לקרוא


באחד ימי הראשונים שלי במילאנו הלכתי לעשות קצת שופינג בחנות לאביזרי מין.
כן, קצת צעצועים, זוג מצבטים לחבר בארץ וכל מיני. פסעתי לתוך החנות כשעיני תרות אחר המבחר העצום..
ופתאום יד בכתפי נוגעת ברכות, הסתובבתי ועיניי פגשו את עינייה המהממות. זו הייתה פרנצ`סקה, אחת המוכרות, אשר שאלה במה היא יכולה לעזור לי.
ישר נדלקתי עליה, אומנם היא לא נראת כאיטלקיה טיפוסית, אבל המבט שלה, צורת הליכתה, כולה נוטפת סקס וחושניות, למרות לבושה הלא ממש פרובוקטיבי.
חולצת טי וגינס. וכמה שפשוט, כל כך מגרה. אז סיירנו בין המדפים העמוסים, תוך כדי שיחה קולחת ויעוצים, הבנתי שהיא מאוד שמחה להכיר תמיד אנשים מארצות אחרות ושאלה אותי המון על ישראל.. ותוך כדי אני רק פינטזתי איך לקרוע ממנה את בגדיה. בהפתעה גמורה הזמינה אותי שניפגש למחרת היום ל"אפריטיב" באיזה בר אקסלוסיבי.
נענתי בשמחה וקבענו לשעה 5 אחרי הצהרים. באותו לילה אוננתי ופינטזתי עליה..

למחרת בשעה המיועדת נפגשנו בבר. בשלב זה לא ידעתי לאן נושבת הרוח, אם בכלל היא בקטע או שסתם הזמינה אותי כדי לספק את סקרנותה לגבי החיים בארץ. אז ישבנו אחת על יד השניה, הגישו לנו בירות ושאר קישקושים, מפה לשם התחלנו לדבר על הצעצועים שרכשתי, ושוב בהפתעה שאלה אותי אם אני מעוניינת להצטרף אליה ולבעלה ללילה סוער. הופתעתי כי היא לא ענדה טבעת נשואין.
מאוד רציתי לזיין את פרנצ`סקה אבל בעלה היה מחוץ לתמונה, רציתי אותה נטו בשבילי. הושטתי את ידי לבין ירכייה ותוך כדי ליטופים ראיתי איך הסומק  עולה על פניה היפות. אמרתי לה שאני והיא נטו. היא חששה בעלה הדרומי הקשוח, שיגלה את "בגידתה", הנהנתי בראשי שאני מבינה לליבה, תוך כדי שהיא כבר מרטיבה את ידי, אבל עמדתי על כך שהוא מחוץ למשחק. בשלב זה קמתי מעל ידה ועברתי לשבת מולה. ראיתי את האכזבה בפניה וניחמתי אותה בכך שאני בטוחה שהיא תמצא פרטנריות אחרות. מפה לשם סיימנו לשתות וקמנו ללכת לעבר תחנת החשמלית היא לביתה ואני לבית המלון. תוך כדי הליכה נפתחו ארובות השמים וגשם מבול החל לרדת..

רצנו תוך כדי ציחקוקים לתפוס מחסה תחת גגון בכניסה של בניין ישן. עמדנו כדקה שם ופתאום, באיזה דחף חייתי דחפתי אותה פנימה לבניין, הצמדתי אותה לקיר עם העכוז שלה לכיוון שלי, משכתי בשערה הארוך לאחור וליקקתי ונשקתי לצווארה. הרגשתי איך החרמנות מציפה אותה, איך החלה להתפתל.. ואז סובבתי אותה ודחפתי את לשוני לפיה בצרפתיה עמוקה. היא נענתה לי. התנשקנו והתמזמזנו 2 דקות כשלפתע החלה להצטלב וממלמלת שהיא חוששת שאחד הדיירים יפתח את הדלת ויתפוס אותנו "עם הידיים בבצק"   ( סלאנג באיטלקית ). הרגעתי אותה, לקחתי את ידה והובלתי אותה לגג הבניין.
הגשם המשיך בשלו אבל זה לא הפריע לנו להמשיך במה שהתחלנו ושם על הגג הורדתי ממנה את הג`ינס והחוטיני, ודחפתי את אצבעותי לתוך הכוס המתוק שלה. ותוך כדי גניחותיה החלה שוב להצטלב " סנטה מריה" וכו כי אחזה בה שוב הפחד להתפס. ירדנו מהגג ולקחנו מונית למלון זיונים קרוב.
בדרך לשם הרגשתי מסופקת מאוד מהכיבוש שלי.. אבל זה לא הספיק לי, כל ישותי ביקשה להפוך את פרנצ`סקה לכלבה שלי, כנועה ומתחננת לחסדי. כשנכנסנו לחדר במלון, היא כרכה את זרועותיה סביבי ואני הורדתי אותן ממני בחוסר סבלנות. היא הופתעה בגדול ושאלה מה קרה. הוריתי לה לשתוק ושתשב בפינת החדר. היא עשתה כדבריי ואני נכנסתי להתקלח. כאשר יצאתי היא עדיין ישבה בשקט בפינה ועינייה אומרות צפיה.
הורדתי את המגבת מעלי והתיישבתי בקצה המיטה תוך כדי שאני מפשקת את רגליי והעברתי את אצבעותי בכוס שלי, תוך כדי שאני מצווה על פרנצ`סקה שתזחל לעברי. וכשהכלבה הקטנה כרעה על 4 מולי הושטתי את כף רגלי לפניה והיא החלה לנשק וללקק את בהונותי. הליקוקים שלה התמשכו לאורך ירכיי, עד שהגיעה לכוס שלי והחלה לרדת לי בטירוף. ליטפתי את שערה והצמדתי את ראשה יותר חזק. גמרתי כל כך חזק שכל פניה היו רטובות. העליתי אותה למיטה הפשטתי אותה מבגדיה, פישקתי אותה והחדרתי את אצבעותי וליטפתי לה את הדגדגן תוך כדי שאני אוסרת עליה לגמור. הושטתי את אצבעותי לפיה שתמצוץ אותן ותוך כדי מצצתי את פטמותייה. לאחר מכן הפכתי אותה על והנחתי כריות מתחת לבטנה. הוצאתי את הסטרפאון שהבאתי עימי למקרה ש..

והתחלתי לזיין אותה בכוס תוך כדי החדרת אצבע לתחת שלה. היא גנחה בטירוף רועדת כולה  וחבל רק שהאיטלקית שלי דלת מילים ורק יכלתי להגיד לה " תתחנני כלבה זונה!! " הפלקתי לה על הישבן שהפך אדום לוהט ואז תוך כדי מילמולים בקדושים פרנצ`סקה גמרה בצורה כזו שנשכה את ידיה כדי לא לצרוח. ( הפרנויה שלה ).
לאחר מכן התחבקנו והתנשקנו דקות ארוכות ואז כאשר קמתי ללכת היא שאלה אם ניפגש שוב כי היא מאוד רוצה היא חייבת אותי שוב... אמרתי לה לא..

אלה אם תלמד להתחנן ככלבה ראויה. אוךך פרנצ`סקה פרנצ`סקה זונתי המתוקה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> xxxxx >> אוהבת לקרוא