האלופה


פרק 61:
טובה מגיעה לבקר את הרצל בבית החולים; הילית משקרת לשמואל בנוגע לחגית; דריה מחליטה לעזוב את ירושלים אך זוכה לביקור מפתיע; תום מאבד מחצית מכספו.

פרק 62:
ליאן מחליטה לחזור לגור עם סער; גל מסרבת לעזוב את ביתו של תום; דריה מציעה ללינור לעבור לגור איתה; זהבה מחליטה לסגור את האתר; יפית מגלה פתק מפתיע בין תמונותיו של הרמן ואלמנתו.

פרק 63:
שמואל סוגר את מסעדתה של הילית; סער מחליט להחזיר לתום את טבעת נפוליאון; טובה עוברת לגור ביחד עם הרצל; לינור מודיעה לשוקי שהיא עוזבת; דפי מתקבלת לעבודה בערוץ הספורט.

פרק 64:
הילית עוזבת את שמואל; עובד חווה חזיון מדאיג בקשר לעתידה של יפית; תום לא מגיע למסיבת העיתונאים; סער לומד לכבד את ליאן; דפי ורובי מתנשקים במסיבת העיתונאים.

פרק 65:
זהבה מגלה את כל האמת בנוגע לאלמדון; לינור ודריה מתמקמות בדירה החדשה; חגית ודפי מתעמתות; תום מגלה פרטים חדשים ומחליט לנסוע ללונדון; יפית ועובד מתקרבים מחדש.

פרק 66:
דפי מודיעה לחגית שהיא ורובי מאוהבים; טוטה מגיע לדירתה של לינור חבול בגופו; זהבה נשבעת לנקום בתום על מותו של אלי; גבריאלוב מספר לחגית שהיא ביתו.

פרק 67:
רובי נפרד מדפי; חגית מספרת לשמואל את האמת; איומים במוות נשמעים מחלון דירתן של דריה ולינור; העניינים בין הרצל לטובה מתחממים; דפי מנסה להתאבד.

פרק 68:
חגית מצילה את דפי ברגע האחרון; זהבה מספרת לוואדים שהיא בהריון; טוטה ולינור מחליטים לברוח מהארץ; ליאן מגלה שהיא בהריון; הרמן מאיים על יפית בסכין.

פרק 69:
עובד מציל את יפית; סער מבין שליאן בהריון מתום; שוקי מגלה את תוכניתם של לינור וטוטה ונוסע לשדה התעופה; גבריאלוב מכה את הילית; זהבה מחכה לתום בשדה; סצינה דרמתית בשדה התעופה גורמת לתוצאות חמורות.

פרק 70 ואחרון:
כולם מתקשים לקבל את הבשורה המרה; ליאן האבלה מחליטה ללכת אחר הלב שלה; שמואל מלווה את הילית לבית החולים; וואדים נכנס לכלא במקום זהבה; לינור מתייסרת ומאשימה את עצמה במותה של דריה; סער וזהבה מתנשקים; האמת שנחשפת משנה את התמונה ומותירה את כולם המומים.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )