הידעתם אלו סוגי פרחים מתאימים לגברים ואלו לנשים?


 

הידעתם אלו סוגי פרחים מתאימים לגברים ואלו לנשים?

המהפכה הפמיניסטית גררה איתה שינויים רבים באופן בו אנו כחברה מתייחסים להרגלים ומנהגים שבעבר נחשבו שייכים בעיקר לאחד מן המינים, גברים או נשים.
מן הסתם זרי פרחים היו מסוג הדברים שנחשבו כדבר המתאים לתת לנשים דווקא. דפוסי החשיבה המגדרית האירו נשים ככלל כמי שנוטות להתרשם מיופי עדין ומאסטטיקה טהורה כגון זו של פרחים.

כיום אנו עדים לכך שיותר ויותר נשים מתנסות בהענקת פרחים לגברים. ייתכן כי הדחף הראשוני לתת פרח או זר פרחים לגבר נובע מרצון לחדש, לעשות משהו שונה, נועז מעט ומפתיעה. אולם ככל שיותר פרחים מוענקים לגברים כך הופך מעשה כזה למקובל יותר, גברים הופכים פתוחים יותר לנושא, יותר ויותר מהם מגלים להפתעתם שהם נהנים ומוחמאים מפרחים הניתנים להם.

לאור ההתפתחות שתוארה לעיל ניתן כיום להבחין בין סוגי פרחים המתאימים לנשים וכאלה שמשמשים בסידורי פרחים המיועדים לגברים. במאמר זה נתאר מה הם מאפייני הפרחים המיועדים לגברים לעומת אלה המיועדים לנשים.

מכיוון שמנהג הענקת פרחים לנשים מושרש היטב ברוב המדינות בעולם יש קונצנזוס כללי באשר לאלו פרחים מתאים לשלוח לנשים בהתאם לאירוע או למסר שאנו מעוניינים להעביר. מצב הדברים שונה בכל הקשור בפרחים לגברים. באופן כללי ניתן לומר כי גברים מעריכים יותר פרחים בעלי צבעים כהים יותר והם בעלי תצורה ו/או דוגמא מעניינת.

הצעדים הראשונים שנעשו בתחום מתן צמחים לגברים היו כשניתנו צמחי בונסאי. משם נסללה הדרך לצמחים ססגוניים יותר ואח"כ גם לפרחים קטופים ולזרי פרחים.

נשים ייהנו מזר פרחים המעוצב לטעמם מבחינת שזירת הפרחים וצבעיהם, אם שומרים על כללים אלה ניתן למעשה לעשות שימוש כמעט בכל סוג של פרח כאשר נותנים זר פרחים לאישה.
נשים, במידה רבה הרבה יותר מאשר לגברים, נוטות לפתח במהלך חייהן העדפה לסוגי פרחים מסוימים. כך למשל יש נשים החובבות ורדים, יש שיעדיפו דווקא ציפורנים, סחלבים או שושן צחור וכו'.

גברים מודעים הרבה פחות מנשים למשמעות המקובלת של סוגי פרחים מסוימים. רוב הגברים אמנם ידעו לספר כי ורד אדום מסמלת אהבה רומנטית וכי ורד צהוב ידידות אולם בזו מסתכמות ידיעותיהם בנושא.



לכן כששוקלים אלו סוגי פרחים מתאימים לגברים ואלו לנשים יש להתחשב בסמליות אשר נהוג ליחס לפרח מסוים רק אם הוא מיועד לאישה, במקרה של גברים חשוב יותר מראה הפרח ואופן הגשתו.

סוגי פרחים אשר כבר ידוע כי מתקבלים באהדה על ידי גברים הם חמניות, ציפורנים או חרציות בגוונים כהים. כל פרח שתבחרו להעניק לגבר ניתן לשלב בסידור פרחים עם פרחים קטנים בצבע לבן. מסתמן כי הצבע הסגול חביב ביותר בין הגברים ולכן ניתן לעשות שימוש גם בזנים בגוונים כאלה שניתן למצוא בסוגי פרחים שונים.

דרך אחת להקל על יצירת סידור פרחים שיתאים לגבר היא לשלב בו אלמנטים נוספים כגון דברי מאפה, דברי מתיקה, בקבוק יין או מתנות לגבר.

השוואת מחירי פרחים בכל הארץ!!

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> הידעתם אלו סוגי פרחים מתאימים לגברים ואלו לנשים?