משחקי וידאו לזוגות מאוהבים


 

משחקי וידאו לזוגות מאוהבים

 

שימו לב, בנות, זו המצאה בשבילכן! אם את מרגישה שהאהוב שלך נותן יותר תשומת לב למשחקי וידאו מאשר לך, אז עכשיו את יכולה להפוך את עצמך לחלק מהם. בשביל זה את צריכה בקר משחק הנקרא Kiss Controller, שיאפשר לכם לשחק במשחקי וידאו בעזרת ... נשיקות.

לאחרונה, על מנת למשוך קונים, חברות לייצר קונסולות המשחקים , יצרו כמה בקרי משחק מדהימים. לדוגמה: עם שלט רחוק של ה-Wii של נינטנדו, משחקי וידאו הפכו לספורט פעיל. או Toirettsu - הטכנולוגיה שפותחה על ידי Sega , שמשתמשת במשתנה בשירותים בתור בקר.

ולאחרונה, הציג המעצב הוי יאון נאם את בקר המשחק יוצא הדופן שהמציא, ונתן לו שם "בקר הנשיקות". מהשם ברור כי הוא מציע לשחק במשחק בעזרת נשיקה.

למען ההבהרה, מעצב הציג את המשחק הראשון בהפעלת "בקר הנשיקות" - באולינג. על מנת לשחק את זה, צריך שני אנשים. באופן אידיאלי, זה בחור ובחורה, אבל, כמובן, יש אפשרויות.

על פניו של אחד השחקנים תלוי חיישן מיוחד המנטר את ההמשכיות של הנשיקה ומיקום הלשון של האחד בפה של השני.

כדי לשלוח כדור וירטואלי לדרכו בבאולינג, גבר ואישה צריכים להתנשק לפחות עשרים שניות. בשלב זה, חיישן מנטר את מהירות התנועה של הלשון של הגבר בפה הנערה. במהירות הזאת יהיה תלוי מהירות של הכדור במשחק.

בזמן הנשיקה על המסך נע חץ, שמצביע לכיוון הפוטנציאל של תנועת הכדור. אז הבחור צריך לא רק לעקוב אחר תנועה של הלשון שלו, אלא גם להפסיק את הנשיקה בזמן המתאים. ואכן, רק כך הזריקה הוירטואלית תתבצע.

אבל מה הבכורה צריכה לעשות? להירגע ולהנות!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> משחקי וידאו לזוגות מאוהבים