אמא מזריקה בוטוקס לילדה בת 8


 

 

אמא מזריקה בוטוקס לילדה בת 8

הצהובון הבריטי The Sun, פרסם צילומים זוועתיים של קרי קמפבל, תושבת סן פרנסיסקו,  שעומדת עם מזרק רפואי בידה, כאשר היא מתכוננת לעשות עוד זריקה של בוטוקס לבתה בת השמונה.

את הפרוצדורה הראשונה, קרי ביצעה עבור בתה בחודש מאי, בשנה שעברה, ומאז, כל שלושה חודשים היא מזריקה לילדה בוטוקס במצח, בשפתיים ובאזור העיניים. לדברי האמא, אין במעשיה שום דבר רע: על כל מה שהיא עושה עבור הילדה שלה עכשיו (לפי מה שהיא אומרת), כשבתה תגדל היא תגיד לה תודה.

- "כל מה שאני עושה עבור בריטני, אני עושה רק כדי להפוך אותה לכוכבת! אני יודעת שיום אחד היא תהפוך לשחקנית, זמרת או דוגמנית מפורסמת!" - אמרה קרי.

 

בנוסף לזריקות רגילות, שאליהם הילדה כבר מזמן התרגלה, אמה לוקחת אותה גם להוריד שיער בשעווה. היא לא באמת זקוקה בשלב הזה להסרת שיער מהגוף: לילדה בת השמונה, אשר עדיין לא הגיע לבגרות מינית, כמעט ולא קיים שיער גוף. עם זאת, האם משתמשת בסוג זה של "שיטת מניעה", כדי שמאוחר יותר "לא יהיה מאוחר מדי".

בעזרת זה, קרי רוצה להפוך את זקיקי השיער שעל הגוף של הילדה לבלתי פעילים, וזה לדעתה, יפטור את בריטני מבעיה של הסרת השיער לצמיתות.

- "אני מרגישה כמו דוגמנית! וחוץ מזה, כשאני רוקדת בלט, או שוחה בבריכה, אני לא צריכה לדאוג שהרגליים שלי שעירות"  - טוענת ה-"סופרסטאר" לעתיד.

 

במקצועה, קרי קמפבל - קוסמטיקאית, ואת החומר להזרקה היא מזמינה לבד באינטרנט,  ולפי ההצהרה שלה, קודם מנסה את החומר על עצמה.

- "אני יודעת שרבים שקוראים את המאמר, יחשבו שאני חסרת אחריות. אבל אני תמיד בודקת את החומר בעצמי, לפני שאני מזריקה אותו לבתי" - אמרה קמפבל בת ה -34.

 

קרי גאה שבתה, היא ה"אישה" הצעירה בעולם, שמזריקים לה בוטוקס.

- "אני מאמינה שכל הורה צריך לחשוב על העתיד של ילדיהם, ואני בעד זה שיותר אמהות יתחילו לעשות זריקות בוטוקס לבנותיהם כמה שיותר מוקדם!" - אמרה קמפבל בהתלהבות.

- "בהתחלה כאב לי נורא, כשאמא עשתה לי את הזריקות האלה, אבל עכשיו אני כבר רגילה, וכמעט ולא בוכה" – סיפרה בתה, בריטני.

קרי מתעקשת שהמינון שהיא מזריקה לבתה, לא מזיק בכלל לגוף של הילדה ואין לו השפעה על הבריאות, ההרגשה הכללית ועל מצב העור של הילדה. עם זאת, אסור לנו לשכוח שבוטוקס - זה עדיין סוג של רעלן, גם אם הוא מוזרק במנות קטנות, ולרוב, את ההזרקות שלו לא מומלץ להתחיל לפני שמגיעים לגיל 40.

ישנם מומחים שמתעקשים שלא משנה מה גיל האישה, היא יכולה להתחיל בטיפולי האנטי אייג'ינג ברגע שמופיעים קמטי הבעה בעור הפנים. עם זאת, עד כה, אף מומחה לא אמר שצריך לעשות טיפולי מניעה עם בוטוקס. בנוסף, כמו בכל פרוצדורה פלסטית אחרת, לבוטוקס יש מספר אינדיקציות, והשפעות בלתי רצויות - החל מאלרגיות ועד לריפוי עפעפיים ומגבלות תבנועה של שרירי הפנים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> אמא מזריקה בוטוקס לילדה בת 8