כללי התנהגות של החתולים



כללי התנהגות של החתולים

כפי שאתם יודעים, החתולים הם חיות שעושות מה שבראש שלהם. אך אולי זה לא כך? אולי לכל דבר שהם עושים יש משמעות נסתרת? אולי הם חיים לפי כללים מסוימים? בואו נראה...

1. החתול חייב להגן על בעליו מהעציצים הביתיים, רצוי בהשמדת האויב.


2. החתול חייב כל הזמן לשמור על פעילות הגופנית של בעליו – לגרום לו להסתובב בדירה ולהתכופף תוך איסוף עטים, עפרונות, גרביים ודברים אחרים שהחתול הספיק להפיל.


3. חתול חייב גם לעשות תרגילי קואורדינציה לבעליו -  על ידי תפיסת העט בשיניו, בזמן שהאדם מנסה לכתוב משהו.


4. חתול חייב כל הזמן לשמור על בריאות האדם, ולבדוק את המזון שהוא אוכל. לשם כך הוא חייב לעשות ביקורות במקרר בכל הזדמנות אפשרית.


5. החתול צריך לשמור על בעליו מפני מכשירי חשמל. כדי לעשות זאת, הוא חייב כמה פעמים ביום לבדוק את כל החוטים שיוצאים מהמכשירים, ולפעמים גם לנטרל את האויבים. 


6. החתול חייב כל שעה במשך הלילה לבדוק, ששום נחש לא זחל מתחת לשמיכה.


7. מדי פעם, החתול חייב לאמן את עצמו למופע קרקס בלתי צפוי. לשם כך עליו לארגן טיסות מעת לעת תחת תקרת הבית, קפיצות על הנברשות ועל הווילונות, ובכלל כל מני קפיצות מרהיט אל הרהיט.


8. חתול חייב לזכור, שאת האוזניים ואת האף - אנשים מנקים לפני השינה לעתים נדירות, ולכן כאשר הוא (האיש) נשכב לישון, החתול צריך להתיישב על ראשו, ללקק ולנקות את אפו ואת אוזניו.


9. החתול במשך הלילה צריך כל הזמן לבדוק האם בעליו עדיין נושם. לשם כך מספיק לצעוק בקול כל שעה, ללא סיבה.


10. ובכלל, החתול צריך תמיד לזכור ששינה – זה בזבוז זמן יקר של האדם. לכן בכל הזדמנות כאשר האדם ישן – צריך לקפוץ עליו, או לנחות עליו ולהעיר אותו. עדיף לנחות, כמובן, על ראשו.


11. החתול צריך לחלוק עם אדם את כל מה שיש לו. לדוגמה – לזרוק חצי מהאוכל מהקערה שלו, להביא לו ג'וק חצי מת – שידע שאתה לא רק נדיב, אלא גם צייד טוב!


12. חתול חייב מדי פעם לעשות ניקוי רטוב בבית. לשם כך מספיק  לשפוך את תוכן הכוס, או לשלוף ספוג לשטיפת כלים מכיור המטבח, לגרור אותו לסלון ולקרוע אותו לגזרים קטנים.


13. חתול חייב לבדוק, מה הסיבה שמישהו לא סגר את הארון. ואם הוא כבר בודק שם – צריך לחפור לעומק – הרי אולי הנחש שהוא לא מצא תחת השמיכה מסתתר שם!


14. חתול, כמו כל שומר טוב, צריך לבדוק האם שכחתם משהו בשקית. בשביל זה מומלץ להיכנס את תוך השקית ולבדוק את התוכן. ובמקרה והשקית ריקה, צריך ביציאה ממנה להוציא את הראש דרך הידית – כך יהיה קל יותר לרוץ בבית מבלי שהשקית תיפול, כדי לסמן לבעלים שאת העבודה שלך - ביצעת.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בדיחות והומור >> כללי התנהגות של החתולים