Holy land Tours


Holy Land Tours מוכר יותר טוב בעולם מאשר קום והתהלך בארץ

בישראל לטייל רגלית, לרדת מהפקק בכביש אל הפקק בכניסה לשמורת טבע
או להדחס באוטובוס עם מדריך מתחכם הוא לא הרעיון הכי פופולארי. בחו"ל לצאת כתייר לארץ ישראל זה לא פופולארי. הפתרון נעוץ במהפך לשם כגון Holy Land Tours כהגדרה לתיירות דת, פשוט לדתות אחרות שלא מתעניינות בצביון היהודי בריבונות ישראל.


תור בעברית הוא מושג מאוד אהוב ושנוא בו זמנית, כפועל הוא מייצג את פעולת הנדודים
כחיפוש אחר משהו, אולי פתרון למצב השורר כאן. באנגלית Tour מתייחס ליציאה לחיפוש
אחר נופש, תיירות, טיולים ו- good time מחוץ לשגרה. tour Israel היא הצעה מקובלת
holyl andאם אזרח אמריקאי יהודי מחפש יעד נופש שיחבר אותו לשורשיו וגם יתרום לשיזוף שלו.
כשאזרח אמריקאי נוצרי נכנס לתהליך בדיקת יעדים והזמנת חופשות, גם הוא יחפש אנשי מקצוע בישראל אבל כאלו שמוכרים את המושג Holy land Tours ומספקים טיול רוחני בארץ הקודש
כל היעדים האהובים כלולים ברשימה זאת: הכנרת, הכותל, העיר העתיקה וירושלים כולה.
בקעת הירדן, אילת, רמת הגולן, תל אביב וחופיה. טבריה, צפת, בית לחם ונצרת.
בקיצור כל יעד שקשור לישו או יעד מזרח תיכוני חמים עם אטרקציה מיוחדת כמו ים
המלח על סגולותיו (קריאת עיתון תוך כדי ציפה פסיבית ואדמת בוץ מרפאת). התיירים הנוצרים יחפשו מדריך או חברת טיולים שתמכור להם את החוויה מהנחיתה ועד העלייה עם שלל המזכרות לטיסה חזרה.
אם אתם מארחים משפחה או חברים מחו"ל אבל לא מתכוונים לקחת חופש מחייכם למשך הגעתם כדאי שבעצמכם תחפשו את מדריכי הטיולים וחברות התיירות שמכנסות את עצמן תחת המותג Holy land Tours ויכולים לאסוף את הקבוצה מנמל התעופה, לדבר איתם בשפתם ומציגים בקיאות בתרגום כל הסיפורים ושמות המקומות לשפת הקבוצה.
במידה ואתם שוקלים לארח בעצמכם קרוב משפחה, זוג חברים יהודים, עמיתים לעסקים,
ילדים של דודים רחוקים ושאר אנשים שכן תרצו להראות להם את ישראל מנקודת מבט מקומית אך מותאמת לעיניים זרות, כדאי שתחפשו תחת הערך tour guide Israel הצעות והמלצות למסלולים ואטרקציות
אילו אטרקציות מעניינות את אזרחי העולם בארצנו הקטנטונת? יתכן שתייר מחו"ל יעדיף לבזבז את מיטב כספו כדי להצטלם יושב על אוכף גמל משועמם, או כדי להיכנס למועדון אילתי למסיבת ריקודים עם קהל מקומי. החלטות שישאירו אתכם פעורי פה לאחר שרציתם להזמין אותו למצפה התת-ימי וטיול טרקטורונים. כתגובה אולי תשמעו שהצעותיכם נשמעות לו פחות "ישראלי". הרי אין הרבה תיירים שמגיעים לכאן בגלל יחוד פארק שעשועים לעומת ההיצע בחו"ל.
לכן, רצוי מבעוד מועד להתכונן ולהתכוונן למשוך את האורח. זאת בדיוק הכוונה בחיפוש יעדים בשפת רוב התיירים. Holy Land Tours הוא ערך חיפוש ואינדקס שיעשה את העבודה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ארץ ישראל >> איך מחפשים את טיולים בהארץ ישראל בעולם