שמן עץ התה המדהים


שמן עץ התה המדהים

מאפיינים ושימוש בשמן עץ התה

שמן אתרי של עץ התה הוא סוכן אנטיספטי, אנטי דלקתי ואנטי ויראלי מצוין. לעתים קרובות הוא נמצא בחלק מהמוצרים עבור עיסויים ומשאפים לטיפול בברונכיטיס, כאב גרון, סינוסיטיס, שיעול, הצטננות ושפעת.

שמן מפחית את הטמפרטורה כאשר יש חום גבוה, מרפא כוויות ויש לו אפקט ריפוי על נגעי עור אחרים. הוא מנטרל את פעילות הרעלים בעקיצות חרקים ומרפא דלקות עור, כולל הרפס, אבעבועות רוח ואקזמה. מלבד העובדה שלשמן התה יש את היכולת לדכא את התפתחות הזיהומים, הוא גם מעורר את המערכת החיסונית ומגביר את ההגנה של הגוף.

שמן עץ התה. תכונות שימושיות:

מדהים לחיטוי.
עוצר את ההתפתחות של זיהומים נגיפיים, יעיל במיוחד נגד מחלת השפעת.
יש לו תכונות של שיכוך כאבים.
הוא משמש בהצלחה לטיפול בדלקות עור.
יש לו תכונות אנטי פטרייתיות.
מחזק את מערכת החיסון.
מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן.
מקל על נפיחות.
תרופת הרגעה טובה.
יש לו השפעה חיובית על מערכת העצבים.
מחזק את הגוף.
מגביר את הפעילות המנטלית.
גורם לעור להיות בריא יותר.
הוא בעל אפקט ריפוי.
מחזק את השיער.

שמן עץ התה, שביקורות מדברות בעד עצמן, הוא כלי תכליתי שצריך להיות בארון תרופות של כל בית. אבל כדי להעריך את כל התכונות שלו, אתם צריכים לדעת איך להשתמש בתרופה הטבעית המדהימה הזו.

שימוש בשמן עץ התה:

ניתן להשתמש בשמן עץ התה ב:

במנורות ריחניות.
תליונים ריחניים.
כחלק  מנוזלים לאינהלציה.
בתור שמן לאמבטיה.
בקרמים.
בשמפו.
בחלק ממסכות הפנים.
בשימוש בעיסויים.
דוחה חרקים.

שמן עץ התה טוב במיוחד בשילוב עם שמן אגוז מוסקט, לבנדר, קינמון ורוזמרין.

עלינו לזכור שמשתמשים בשמן התה באופן חיצוני בלבד.

מומלץ לשמור אותו במקום חשוך וקריר, הרחק מילדים. אין לו התוויות נגד, פרט לרגישות יתר של אנשים מסוימים.


שמן עץ התה לטיפול באקנה

כדי להיפטר מאקנה, מומלץ למרוח על הפצעונים פעם-פעמיים ביום שמן עץ התה. אתם יכולים להוסיף כמה טיפות שמן בקרם שאתם משתמשים בו יומיומי - אך השימוש בו צריך להיות זהיר ולא לשים שכבה עבה מדי על העור.


שמן עץ התה עבור השיניים

להלבנת שיניים בעזרת שמן עץ התה: 2-3 פעמים ביום לשטוף את הפה עם תמיסה המורכבת מכוס מים חמים ו-2-3 טיפות של שמן. זה לא רק ילבין את האמייל, אלא גם ימנע היווצרות של אבנית, יחזק את החניכיים, ינטרל ריחות וירגיע כאב שיניים. השמן יכול לשמש במהלך צחצוח שיניים – פשוט שימו טיפה אחת ישירות על משחת שיניים. הלבנת שיניים בעזרת שמן עץ התה אפשר לבצע לא רק על ידי שטיפה, אלא גם בכך ותמרחו את השמן ישירות על השיניים.


שמן עץ התה עבור הפנים

משתמשים בשמן עץ התה לרוב באמצעים לטיפול בעור בעייתי, שומני או משולב. בדרך כלל, מוסיפים אותו לקרמים ותחליבים בשיעור של טיפה אחת של שמן למנה טיפולית אחת של מוצר קוסמטי. יתר על כן, ניתן להשתמש בשמן כאחד המרכיבים של מסכות פנים.


שמן עץ התה לשיער

שמן עץ התה הוא כלי יעיל לחיזוק וריפוי של השיער. על מנת לקבל את התוצאה הרצויה, ניתן להוסיף אותו ישירות לשמפו בחישוב של 15-20 טיפות לכל 500 מיליליטר של שמפו, ואפשר פשוט לשים כמה טיפות על השיער לשפשף אל עור הקרקפת.

שמן עץ התה הוכיח את עצמו טוב מאוד כחלק ממסכות לשיער.
כדי לעשות מסכה כזו - מספיק לקחת חלמון ביצה, 2 טיפות של שמן עץ התה, ואם יש - 2-4  טיפות של שמן חוחובה. לערבב את כל זה, למרוח על שיער ולהשאיר לחצי שעה כאשר הראש עטוף במגבת חמה. לאחר מכן תשטפו את המסכה במים חמים ושמפו עדין. מסכה זו אפשר לעשות פעמיים בשבוע.

כדי להילחם בעזרת שמן עץ התה בקשקשים – תוסיפו אותו לשמפו. במהלך חפיפת הראש לא צריך לשטוף את השמפו ישר, אלא להמתין כ- 5 דקות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> שמן עץ התה המדהים