כל הבריאות שבשמן זית


כל הבריאות שבשמן זית

קודם כל, אנחנו צריכים לדבר על תכונות הריפוי המדהימות של שמן זית. הן כל כך ייחודיות, ששמן זית נחשב לאחד המוצרים הבריאים ביותר. שמן זית, הוא אחד מכמה מוצרים בודדים שנספגים על ידי גוף האדם ב- 100%.

תכונות רפואיות של שמן זית:

לצריכה קבועה של שמן זית כמרכיב במנות קולינריות שונות, יש השפעה חיובית עצומה על גוף האדם.

שמן זית. יתרונות:

מוריד את רמות הכולסטרול.
משמש למניעה מצוינת של מחלות לב וכלי דם, סוכרת ומחלות רבות אחרות.
מנרמל את תהליך העיכול.
כאשר לוקחים שמן זית על בטן ריקה – אתם יכולים לקבל מניעה וטיפול שאין להם תחליף לחלק גדול של מחלות מערכת העיכול.
מחזק את מערכת החיסון.
מאט את תהליך ההזדקנות של איברים ורקמות.
משפר את פעילות המוח ואת הזיכרון.
כלי מניעה מצוין להפרעות עצביות.
מקדם החלמה מהירה של פציעות ופצעים.
מגן על רירית הקיבה מהכיבים.
מחזק את העצמות.
כלי מצוין למניעת סרטן.

זה לא כל התכונות המועילות של שמן זית, אך רשימה זו יכולה לגרום לכם לחשוב על הכנסת שמן זית בתזונה היומית שלכם – אם זה בצריכה או בבישול.

ההרכב של שמן זית כולל חומצות יקרות במיוחד לינולנית ואולאית, ויטמיני A, D, E ו-K, כמו גם חומרים מזינים רבים ומינרלים אחרים. בהתחשב בהרכב העשיר הזה, אי אפשר שלא לדבר על השימוש הנרחב בשמן זית במוצרי קוסמטיקה.


שמן זית לשיער

מסכות שמן זית לשיער מתאימות לכל סוגי השיער. בשל המאפיינים הייחודיים של שמן זית, שיער יבש יכול להפוך לרך ומשיי, כי הוא יכול להזין ולחדש את המבנה של השיער. ושיער שמנוני, בשל ההתייצבות של פעילות בלוטות החלב של הקרקפת יישאר נקי יותר זמן.

מסכה עם שמן זית חייבת להיעשות לא יותר מפעמיים בחודש , ולשיער פגום - פעם בשבוע.
בתור התחלה, אתם יכולים לנסות מסיכה עם חלמון ביצה, בהיקף של 30 גרם של שמן זית ושני חלמונים. מסכה זו מורחים על השיער ומעסים אל עור הקרקפת, ולאחר 20 דקות שוטפים במים חמימים עם שמפו עדין.


שמן זית לפנים

שמן זית הוא גם מתאים במיוחד לטיפול בהזדקנות ובהתייבשות העור. הוא מלחלח אותו, מרכך ומזין את העור במשך זמן רב ושומר על לחות תוך כדי זה שהוא לא סותם את נקבוביות העור. מסיכות פנים משמן זית מאיצות את התחדשות התאים, יש להן תכונות מרעננות והן מספקות הזדמנות לשמירה על עור צעיר וגמיש באופן קבוע.

שימוש קבוע במוצרי קוסמטיקה המכילים שמן זית עוזר לא רק להחלקת הקמטים על עור הפנים, אלא גם מונע את ההופעה של החדשים.

על מנת להכין את המסיכה הפשוטה ביותר, מספיק למרוח על הפנים שמן זית מחומם מעט, ולשטוף עם מים חמימים לאחר 20 דקות. מסיכה כזו לטיפול בעור הפנים אפשר לעשות 2-3 פעמים בשבוע.

כאשר אתם יודעים עד כמה מועיל שמן זית לעור, לשיער ולגוף כולו – אתם יכולים תמיד להיראות טוב ולהיות בריאים. אתם תוכלו ליהנות מההשתקפות של אדם יפה ובריא במראה, וגם כל הסובבים אתכם יבחינו בשינוי.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> כל הבריאות שבשמן זית