דרכים טבעיות לנקות את הגוף מרעלים


דרכים טבעיות לנקות את הגוף מרעלים

ניקוי הרעלים מהגוף – זו דרך להיפטר לא רק מבעיות גופניות אלא גם רגשיות. ובשביל זה לא חייבים לשלם הרבה כסף עבור פרוצדורות יקרות או חליטות מיוחדות, אתם אפילו לא צריכים לעשות דיאטה מיוחדת (במקרה ואתם כבר אוכלים מזון בריא וטבעי). אם ברצונכם ללמוד כיצד ניתן לנקות את הגוף שלכם בעזרת טכניקות פשוטות ולא יקרות, לפניכם 4 שיטות לניקוי הרעלים, ואת הדברים האלו תוכלו לעשות על בסיס יומיומי, והם ייקחו רק כמה דקות מזמנכם.

נשימה

זהו תהליך טבעי - כולנו נושמים. אבל האם אתם יודעים שנשימה "מודעת" יכולה להפחית את רמות הלחץ האקספוננציאלי ולספק חמצן חיוני לכל תאי הגוף שלכם? כאשר אנו לא שמים לב לנשימה שלנו, לעתים קרובות אנו משתמשים רק בחלק קטן מקיבולת הריאות. נשימה שטחית שכזו יכולה ליצור מתח שרירי ולגרום ללחץ ועייפות. נשימות עמוקות במשך היום משחררות את השרירים המכווצים, ויש להן השפעות כמו למדיטציה קטנה. אם אתם רוצים לנקות את הגוף שלכם ברמה מודעת - זו הדרך לעשות זאת.

צריך להבין שכל טכניקה של נשימות עמוקות, מכוונות ומבוקרות נותנת יתרון גדול. אם בסופו של יום אתם מרגישים ששרירי החזה שלכם דחוסים ומתוחים, או אם אתם פשוט זקוקים להפסקה בביצוע של הפעילויות היומיומיות שלכם – תעצרו ותתרכזו בנשימה שלכם. קחו נשימה עמוקה, תנפחו את בית החזה שלכם עד שהריאות שלכם יתמלאו באוויר, תעצרו את הנשימה לכמה שניות ותנשפו באטיות. תארו לעצמכם איך חמצן בריא זורם בגופכם ומחדש את התאים.


ניקוי יבש

דרך פחות ידועה של ניקוי הגוף – ניקוי יבש של העור, זו שיטה פשוטה של ניקוי רעלים מבלי לבזבז זמן וכסף. שיטה זו ממריצה את הלימפה ואת מערכת החיסון תוך שיפור בקילוף והחלפה של התאים המתים של העור. כל מה שצריך - הוא מברשת עם זיפים טבעיים וכמה שניות מזמנכם. תברישו עור נקי ויבש בעזרת המברשת, כאשר אתם עולים מלמטה למעלה בעקבות זרימת הדם ללב. תברישו את הרגליים, הידיים, הבטן והגב.


נוזלים

השיטה הפשוטה וחשובה ביותר של ניקוי הרעלים היא – צריכת מים. גופנו זקוק למים, הוא עשוי ממים, והמים הם אלו שמנקים את הרעלים ממערכת העיכול שלנו, כמו גם כן מהאיברים והתאים בכל הגוף. שתיית כוס מים מייד לאחר ההתעוררות - זו דרך מצוינת לנקות את הגוף מרעלים שהצטברו במשך הלילה. אבל אסור לנו לעצור שם, תמשיכו לשתות מים במהלך היום, כדי לעזור לגוף שלכם להמשיך ולעבוד ביעילות. אם אתם מרגישים צמא - זה אומר שלא שתיתם במשך זמן רב מדי. תדאגו שהמים תמיד יהיו בהישג ידכם ותשמרו על מאזן הנוזלים בגוף.

חשוב לציין שאיכות המים היא חשובה, כי מי ברז רגילים מלאים בחומרים כימיים ודברים אחרים. עדיף לשתות מים מינרליים או מים מסוננים.


הזעה

אחת השיטות הטבעיות לניקוי הרעלים מהגוף זו זיעה. כאשר משתמשים בזה בשילוב עם שיטות אחרות כגון שימוש במים עם מיץ לימון – ההזעה יכולה לסייע באופן משמעותי בסילוק הרעלים מהגוף. פעילות גופנית וסאונה יבשה – דרכים נהדרות לנקות את הגוף. בנוסף, צריכת ניאצין (וויטמין B3) יכולה להיות אחד מהשילובים הטובים ביותר עבור השיטה הזו. העור שלכם יתנקה, וזה עשוי להיות לא הכי נוח, אבל הניאצין יעזור להרוס את תאי השומן, בהם נמצאים הרעלים. וכאשר הם משתחררים, הם יוצאים דרך העור בצורה של זיעה או דרך מערכת העיכול.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> דרכים טבעיות לנקות את הגוף מרעלים