שיטות אלטרנטיביות להורדת לחץ דם


שיטות אלטרנטיביות להורדת לחץ דם

אם לחץ הדם שלכם עלה, חוץ מפתרונות תרופתיים יש גם פתרונות אחרים, שיעזרו לכם להתגבר על המחלה הזו מבלי לקחת תרופות. האלטרנטיבה לתרופות להורדת לחץ דם – מאז ומתמיד היה הטבע שלנו: צמחים, פירות, ירקות וכד'.

אז נשאלת השאלה – איזה צמחי מרפא מסוגלים להוריד או לאזן לחץ דם? להלן רק חלק מן הפירות ועשבים שיעזרו לכם להוריד לחץ דם:

פירות ורד הבר ופירות עוזרד.

הם ממריצים את פעילות הלב. פירות עוזרד יעזרו בלחץ דם דיאסטולי גבוה. תכונות אלו של פירות ורד הבר והעוזרד מבוססות על היכולת שלהם לתמוך בפעילות של שריר הלב, יכולת לשפר את זרימת הדם בכל הגוף, וגם יכולת לנקות את העורקים.

סטיוויה, זרעי פשתן, וולריאן.

סטיוויה מצוינת להורדת לחץ דם. תמצית הצמח הזה יכולה לשמש כתחליף מצוין סוכר. זו הסיבה לכך שסטיוויה מייצבת את רמות הסוכר בדם, ולכן הצמח מומלץ לשימוש של חולי סוכרת.

על מנת לייצב את לחץ הדם, ברפואה הטבעית משתמשים גם בשמן וזרעי פשתן, ובתמציות של ולריאן (שהיא תרופת הרגעה).

שימו לב! לפני שאתם מתחילים טיפול בצמחי מרפא, תתייעצו עם הרופה שלכם. אל תעלו על המינון המומלץ הרשום על האריזה. זכרו שכל אדם הוא שונה, ולא צריך להסתכן.


הגברת פעילות גופנית ונורמליזציה של תזונה.

בנוסף לטיפול בצמחי המרפא, ניתן להשתמש בשיטות פיזיולוגיות. לדוגמה, תנסו להיות יותר פעילים במשך היום, לעשות פעילות גופנית קלה ולעשות הליכות באוויר הצח.
פעילות גופנית היא החשובה מכל, כי היא מורידה את המשקל העודף ומאמנת את הלב.

אנשים רבים הסובלים מיתר לחץ דם יכולים להעיד, שברוב המקרים לחץ הדם שלהם ירד לאחר פעילות גופנית, וגם רמות הסוכר התאזנו בחולי הסכרת. אל תקשו על עצמיכם יותר מדי, תעלו את רמת הקושי של פעילות גופנית בהדרגה. כך תזכו בדרך נוספת לווסת את לחץ הדם.

שימו לב! פעילות גופנית מופרזת אסורה בהחלט לאנשים הסובלים מיתר לחץ דם. עומס יתר יכול לגרום לקפיצות של לחץ דם ולתעוקת חזה. את זה חשוב במיוחד לזכור לקשישים. אל תסכנו את הבריאות שלכם ואת חייכם.

תבדקו מחדש את התזונה שלכם. תוסיפו לתזונה יותר ירקות ופירות.

לדוגמה – סלק צריך להפוך לחבר הטוב שלכם. מיץ סלק, סלט סלק, תבשילים שיש בהם סלק – מורידים לחץ דם סיסטולי ודיאסטולי.

נקודות דיקור:

השפעה על נקודות הדיקור תעזור לכם להילחם בלחץ דם. כדי להוריד את לחץ הדם תשימו את האגודל בשקע שמתחת לתנוך האוזן, ובלחיצה קלה תעבירו אותה בקו ישר אל אמצע של עצם הבריח. הקו הדמיוני צריך להיות כמעט אנכי.

לא צריך ללחוץ בחוזקה – מספיק להעביר את האצבע על פני העור. תעשו זאת 8-10 פעמים בכל צד כדי שלחץ הדם יירד באופן חלקי. תנסו – ותראו שזה פועל!

תהיו בריאים!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> שיטות אלטרנטיביות להורדת לחץ דם