בגיל 92 - החיים רק מתחילים!



בגיל 92 - החיים רק מתחילים!

אנשים כמו טאו פורצ'ון-לינץ' – במשך כל חייהם נשארים צעירים, גם בגוף וגם בנפש. האישה המדהימה הזו, אשר מתרגלת יוגה כבר במשך 70 שנה, מודה, שאף פעם לא יכולים לנחש את גילה האמיתי. 

טאו לא רק עוסקת ביוגה להנאתה, אלא גם מלמדת יוגה סטודנטים בהודו, צרפת וארצות הברית, כבר במשך 45 שנים. בנוסף, בהיותה בת 87, היא התאהבה בריקודים סלוניים, ומאז היא עוסקת בהם בזמנה הפנוי.

עם זאת, למרות הקלות לכאורה של התנועה שלה, טאו כבר נתקלה בבעיות שממתינות לאנשים עם הגיל. בגיל 87 היא נפלה מחוץ למכולת ושברה את הירך. האישה הייתה צריכה לעבור ניתוח להחלפת המפרק, כאשר לאחר הניתוח רוב האנשים בגילה נשארים מוגבלים בתנועה או בכלל מרותקים למיטה. אבל טאו, תוך התעלמות מוחלטת מעצתו של רופא שלה, נכנסה לאולפן של ריקודים סלוניים לאחר חודש בדיוק מאז הניתוח, והתחילה לרקוד באותו היום.

כהוכחה למיומנות ולכושר גופני שלה, היא שלחה לרופא שלה תמונה של עצמה, בה היא יושבת בתנוחת הלוטוס. רגליה המשולבות לא נוגעות בקרקע, והיא מחזיקה את משקל גופה על הידיים שלה. לתמונה היא הוסיפה פתק קטן: "רק רציתי להראות לך...".

כיום, בגיל 92, טאו משתתפת בתחרויות ריקודים סלוניים בניו ג'רזי, ניו יורק ופורטו ריקו, יחד עם בן זוגה בן ה-23 לריקוד. בנוסף, היא עדיין מעבירה 12 שיעורי יוגה בשבוע.

טאו התחילה את הקריירה שלה בתור שחקנית בצרפת, אמריקה ואנגליה. היא גם כתבה תסריטים עבור סרטי תעודה.
עכשיו היא גרה בניו יורק, אבל ממשיכה לנסוע ברחבי העולם כדי להדגים לתלמידים את הרוח האמיתית של היוגה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> בגיל 92 - החיים רק מתחילים!