10 המקרים הידועים ביותר של אנורקסיה



10 המקרים הידועים ביותר של אנורקסיה

 

1. רופאות תאומות, אשר הבטיחו אחת לשנייה לעולם לא לעלות במשקל.

שתי התאומות עוסקות ברפואה, וכבר במשך 20 שנה, מתחרות מי מהן תשקול פחות. התחרות הזו גרמה לכך, שהגוף שלהן והקול שלהן נראה ונשמע ילדותי לגמרי. התאומות, החל מגיל ההתבגרות מבלות את רוב זמנן במרפאות מיוחדות, שם הן מנסות להיפטר מן ההרגל הזה. את הכתבה על התאומות תוכלו לקרוא כאן - לכתבה המלאה.


2. דוגמן שמת מאנורקסיה.

ג'רמי גליצר היה פעם דוגמן עם מראה חיצוני מדהים. עם זאת, רוב חייו הוא בילה במאבק בבולימיה ואנורקסיה. כתוצאה מדיאטות רעב כרוניות, הקאות ופעילות גופנית מופרזת -  הוא הרס את גופו כמעט לחלוטין. כאשר הוא נפטר בשנת 2010 בגיל 38, והוא שקל רק 30 ק"ג.


3. אימא, הסובלת מאנורקסיה, לובשת את הבגדים של בתה בת ה-7.

רבקה ג'ונס בת ה-26, בתמונה נראית כמו אחות של בתה בת ה- 7.  רבקה כבר יותר מ -15 שנים סובלת מאנורקסיה, ונאלצת ללבוש בגדי ילדים. יתר על כן, למרות שהיא נראית קצת יותר גבוהה מבתה – היא שוקלת פחות ממנה. רבקה אוכלת רק מרקים וטוסטים.


4. בחורה הסובלת מאנורקסיה כפתה על עצמה לעשות הליכות במשך 12 שעות ביממה.

לורן ביילי סבלה מאנורקסיה החל מהילדות, והקש האחרון, שכמעט הרג אותה היה הליכות יומיומיות של 12 שעות ברחובות העיר. אחרי שבילתה שנה וחצי בבית החולים, הרופאים הצליחו להחזיר אותה למצב נורמלי.


5. בת בת ה-17 של דולי ג'נקינסון סובלת מאנורקסיה.

היא לא יכולה לומר בוודאות מתי זה התחיל. במשך שנים רבות האם מסיעה את בתה לטיפולים מיוחדים,  אבל זה עדיין לא הועיל. לכן דולי החליטה להתמודד עם המחלה בדרך אחרת. כדי שבתה תראה מהצד איך זה קורה, ואולי גם בתקווה שהאהבה אל אמה תנצח, היא החליטה לנסות בעצמה את הדיאטה הנוראית של בתה.


6. אם, שסבלה מפרוג'רקסיה, עכשיו נאבקת עם מקרים של אנורקסיה.

רוב הנשים ההרות מחכות בשמחת ללידת התינוקות שלהן, אך על פי באומן מגי, היא הייתה פשוט מבועתת. אימא לשני ילדים, בת 48, סבלה ממקרה קשה של פרוג'רקסיה. הכל התחיל מזה, שבבית ספר היא חלתה באנורקסיה. לאחר הנישואין, המחלה הזו גדלה והתפתחה פרוג'רקסיה. כאשר נכנסה להריון, היא הסתירה את בטנה בכל דרך, סירבה לאכול, עסקה בריצה, רכיבה על אופניים וכדורעף. רבים אפילו לא יכלו לחשוד שהיא בחודש ה-9 להריונה. לאחר הלידה, אשר, הודות לרופאים המקומיים עברה בהצלחה, מגי לקחה את עצמה לידיים, וכעת היא מעורבת מאוד בקמפיינים נגד אנורקסיה.


7. דוגמנית שסבלה מאנורקסיה כיכבה במסע פרסום בשם "לא לאנורקסיה".

דוגמנית איזבל קארו, שהשתתפה במסע הפרסום, מתה מאנורקסיה בנובמבר 2010 בגיל 28. מסע הפרסום, בו הצטלמה איזבל בשנת 2007 נאסר במדינות רבות. רק לאחר מותה, האיסור הוסר.


8. האישה שניצחה את מחלת האנורקסיה כדי ללדת תינוק.

היידי ויילד הייתה "צעד אחד בקבר", כאשר הגיעה לידי הרופאים. היא נלחמה ללא הצלחה במשך 8 שנים באנורקסיה, אבל מה שסייע לה להביס את מחלתה זה תשוקה ללדת תינוק בריא. לאחר 3 שנים של טיפולים, היא חזרה למצב נורמלי.


9. שמלת כלה שעזרה להתגבר על אנורקסיה.

את קייט פנצ'ר הציל הארוס שלה מאנורקסיה, כאשר קנה לה שמלת כלה גדולה בשתי מידות והבטיח להתחתן איתה כאשר השמלה תשב עליה בול. את הכתבה על המקרה תוכלו לקרוא כאן - לכתבה המלאה.


10. דוגמניות, אחיות מאורוגוואי מתו מאנורקסיה תוך חצי שנה.

זה שני מקרי מוות נוספים שאירעו באשמת עולם האופנה. אליענה ראמוס ואחותה לוסיל ראמוס נפטרו בתקופה של חצי שנה. שניהן סבלו מאנורקסיה. סיבת המוות הייתה אי ספיקת לב חריפה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> 10 המקרים הידועים ביותר של אנורקסיה