הרגלים שמזיקים לעור גופינו - טיפולים קוסמטיים


הרגלים שמזיקים לעור גופינו


חשבתן פעם שמקלחת חמה, דיבור בפלאפון או שהייה בקרב חברות מעשנות, יכולים לגרום להתייבשות העור, לקמטים או לפצעונים?

טיפולים קוסמטיים:


האם לפחות פעם בחייכן פוצצתן חצ'קון? אם לא- אז כל הכבוד! (אתן זן נדיר בהחלט...). אלה מכן, שחטאו ופוצצו פצעון או שניים, חשוב שתדעו, שבכל פעם שאתן "מפוצצות" פצעון, אתן גורמות לחיידקים לחדור עמוק יותר לנקבוביות, וזה יביא כמובן לפצעונים חדשים...
.


 

במרוץ אחר עור חלק ונקי בחורות רבות מוכנות לתת את הכל. יש כאלה שמשתמשות באופן יומיומי בקצף לפנים, סקראב וכל מיני ספוגים לפנים. ניקוי באמצעות סקראב הוא בהחלט מעולה, רק חשוב שלא לעשות אותו יותר מפעם אחת בשבוע (במיוחד בחורף!). אחרת, אתן תמנעו מעור הפנים את ההגנה הטבעית שלו ואת המנגנון, הגורם להיווצרות הלחות הטבעית של העור.

נשים רבות לעתים מגיעות למצב של "שנאת שיער", ובכל פעם ששערה מעזה להתחיל לצמוח על הגוף, הן רצות לקוסמטיקאית או מביאות את המכשיר להסרת שיער. הסרת שיער תכופה מדי עלולה לגרום לשריטות, רגישות יתר של העור ואפילו לשטפי דם. עור גופינו נדרש לתקופה של לפחות שלושה שבועות בין הסרת שיער אחת לשניה על מנת להתחדש, וזאת במיוחד באזורים הרגישים יותר. 

גם מריטת גבות עלולה לפגוע בעור הפנים. לפני כל מריטה ביתית אל תשכחו לחטא את הפינצטה, ועדיף להעביר על הפנים מגבת חמה, ובסיום השתמשו במי פנים.

שמירה על הגוף מתחילה מהדברים הפשוטים ביותר. על מנת לשמור על העור אין צורך במאמצים אדירים, ואילו התוצאה נראית לעין!



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> הרגלים שמזיקים לעור גופינו - טיפולים קוסמטיים