הרגלים שמזיקים לעור גופינו - פעילויות מים


הרגלים שמזיקים לעור גופינו

 

אנחנו דואגות רבות לעור הפנים; משתמשות באינספור קרמים, מסכות, סקראבים, סרומים "קסומים", לעתים מפנקות את עצמינו בטיפולי ספא וכמובן, משתדלות לנהל אורח חיים בריא... אבל בתהליך של כל המרוץ הזה לקראת היופי הנצחי, פעמים רבות אנחנו מעדיפות, שלא לשים לב לחולשות הקטנות שלנו, ומאמינות שלא תהיה השפעה לכל אותם ההרגלים הבלתי מזיקים על המאמצים שלנו.


חשבתן פעם שמקלחת חמה, דיבור בפלאפון או שהייה בקרב חברות מעשנות, יכולים לגרום להתייבשות העור, לקמטים או לפצעונים?


פעילויות מים:

שחיה וארובי מים תורמים מאוד לגזרה ולהרגשה הכללית; חיזוק השרירים ועמידה נכונה- במבט ראשון, יתרונות בלבד! הדבר יכל להיות נכון, אם לא היו מוסיפים כמויות ענקיות של כלור לתוך המים.
חלקיקי הכלור נשארים על העור גם אחרי מקלחת, ויכולים ליצור תגובה עם התרופות, שאתן לוקחות או תחליבי הגוף, שאתן משתמשות בהם.
על מנת שהביקור בבריכה יביא רק לתוצאות חיוביות, אל תשכחו לקחת עימכן ג'ל או סבון איכותי למקלחת.

 


בקשר לזמן המקלחת החמה....
עדיף לקצר את זמן המקלחת החמה, למרות שהתהליך נעים בהחלט, וזאת מכיוון שמים חמים הורסים את תאי ההגנה של האפידרמוס, וגורמים להתקלפות והתייבשות העור. לכן, אם שמתן לב לאדמומיות וגירוד מציק, זהו סימן אזהרה! תקררו את המים, ועדיף תסיימו את המקלחת. 
ואל תשכחו מהכלל הבסיסי והחשוב- לשתות 8 כוסות מים כל יום! לא קפה ולא מיץ, אלא רק המים מסייעים להילחם בתופעת הזדקנות העור, מעניקים לו לחות מבפנים וזוהר בריא, ואילו כל המשקאות, שכביכול באים להחליף את המים, עלולים לגרום לדהיית העור והתקלפותו.

שמירה על הגוף מתחילה מהדברים הפשוטים ביותר. על מנת לשמור על העור אין צורך במאמצים אדירים, ואילו התוצאה נראית לעין!



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> הרגלים שמזיקים לעור גופינו - פעילויות מים