נשירת שיער: כל הדרכים להילחם בתופעה


נשירת שיער: כל הדרכים להילחם בתופעה

בעיית נשירת השיער מדאיגה בדרך כלל את המין החזק של עולמינו, אך לעומת הגברים שלנו, שרובם משלימים בשלב זה או אחר עם הנטייה הגנטית של הבלורית שלהם להיעלם עם הזמן, הנשים מתייחסות לתופעה זו כאל טרגדיה יוונית, ממש בדומה לטרגדיית הקמטים, ובהתאם לכך הן אוספות את כל מצבורי הנשק כדי להילחם בתופעת עריקת השיער.
בעיית נשירת השיער מתחילה להיות רלוונטית במיוחד עם בוא החורף וירידת הטמפרטורה. שינוי מזג האוויר, ירידה ברמת הלחות, כיסויי הראש למיניהם (במדינתינו הם יותר ליופי ולא ממש בגלל צורך עז בהתגוננות מפני הקור) ושימוש בתכשירי שיער- כל אלה משפיעים לרעה גם על הקרקפת וגם על השיער עצמו.
סיבה נוספת וחשובה לנשירת שיער היא לחץ (כן, שוב הוא!), שגובר לעיתים תכופות עם בוא הגשמים, שמזכירים לנו פתאום, שהקיץ כבר חלף, כבר אי אפשר ללכת לים, ומתי שוב יגיע החופש המיוחל וכו' וכו'...
אם אתן שמות לב, שכמות השערות, שנותרות על המברשת גדלה, שהשיער כבר מופיע בבוקר על הכרית, ואם בכל פעם שאתן מעבירות אצבעות בתוכו, נשארות לכן קומץ מהשערות ביד, הגיע הזמן לשפר את המצב (הכתובת ממש על הקיר!), כי לשיער שלכן מגיע הטוב ביותר:)
וכעת נספר לכן כיצד אפשר לעשות זאת; מה מציע לנו שוק הקוסמטיקה וגם מה אפשר להכין בבית, ממש בדומה ל"תרופות הסבתא", שכולנו כל כך אוהבות.

סוגי שמפו, שיכולים לסייע בבעיה:
אם השיער שלנו בריא, אז כמות השערות שהולכות לאיבוד במשך היום בממוצע היא 100, ותאמינו או לא, זה נחשב לבסדר גמור. אם המצב שלכן קרוב לממוצע, או שאתן פשוט חוששות, שבגלל החורף המתקרב, כמות השיער ה"נעלם" שוב תגדל, כדאי להתחיל להשתמש בשמפו מיוחד נגד איבוד השיער, כחלק מתהליך מניעתי.
סוגי שמפו כאלה קיימים בקו תכשירי הקוסמטיקה, שמופנה לציבור הרחב וגם בקו התכשירים המקצועיים, אותם תכשירים שניתן לרכוש אצל הקוסמטיקאית או הספר הפרטי.
היתרון הבולט של תכשירי השיער המיוחדים האלה, במלחמתינו נגד איבוד השיער, הוא שבנוסף לשמפו הטוב והמוכר, מתווספים אליו סוגי קונדישינרים, מסכות ולעיתים סרומים מיוחדים, שמסייעים במערכה. על מנת להשיג תוצאות יעילות, עדיף שלא לזלזל בעצות היצרן, ולהשתמש בכל סדרת התכשירים של אותה החברה.
 עם תצמית התורמוס הלבן,Yves Roches כדאי לנסות את השמפו נגד נשירת שיער של חברת
שגורם להאצת כדוריות הדם בעור הקרקפת ומחזק את שורש השערה או שמפו אשר מחדש ומחזק את השערה בזכות הויטמינים, שמצויים בו. Garnier  מבית חברת Fructis.

 

לאוהבות סוגי השמפו היבש אנחנו יכולות להציע את ה"שמפו הקשה לכל סוגי השיער" מבית חברת
Lush
ייחוד התכשיר הוא בנענע, שהשפעתה הרבה תורמת לאיכות שורש השערה ומשפיעה על אורכה וכן בשמן הקינמון, הרוזמרין והווסקובניצה, שמעשירים את השיער בויטמינים ומעניקים לו ברק.

מבין תכשירי השיער המקצועיים אנחנו נציע את התכשירית מבית חברת 
Kerastate Specifique
שהוא מוגדר כ"שמפו אמבט" נגד נשירת שיער או שמפו וספריי-מוס בשם
Revlon Intragen
שניהם יכולים למנוע ולעצור, כשכבר שלב המניעה מאוחר, את נשירת השיער. 

 

במידה ואתן משתייכות לכאלה, שבוטחות רק בתכשירי הקוסמטיקה הרפואית, אנחנו יכולות להציע לכן מספר תכשירים גם כאן;
מספר סוגי שמפו מבית היוצר של חברת
Vichy
ואל לנו לשכול את החברה ההינדית, שנושאת את שמם של הרי ההימלאיה, הלא היא
Himalaya Herbals
שכל מוצריה עשויים מחומרים טבעיים בלבד, וזהו אחד מייחודיה הרבים.

 

קפסולות, פלסטרים וכדורים כתחמושת במלחמה בנשירת שיער:
במידה והשמפו מסייע במהירות, שאינה עולה בקנה אחד עם רצונכן, וברצונכן להרגיש בהבדל במהירות גבוהה יותר, אנו נשתף אתכן בדרכי לחימה נוספות;
חברות הקוסמטיקה ממציאות תכשירים חדשים ודנדשים בכל פעם מחדש: קפסולות עם חומרים פעילים, שאותן יש למרוח על הקרקפת, פלסטרים שבאמצעותם מתבצעת העברה של חומרים פעילים דרך העור ותרכובות ויטמיניות, שמטרתם המשותפת של כולם זהה והיא להילחם בנשירת השיער.
מה שחשוב לנו לעשות, בשימושינו בכל המוצרים האלה, הוא לשמוע בעצתם של יצרני התכשירים, ולבצע מעקב מדוייק אחר ההוראות שלהם (להשתמש באותו קו המוצרים מבית אותה החברה ולהמשיך את השימוש, כפי שפקדו עלינו).
כאן נוכל להמליץ על תכשיר בשם
Dercos Aminexil SP94
שכולל בתוכו את חומר האמינקסיל, אשר נלחם בהתגבשותו של הקולוגן מסביב לשורש השערה, וזאת במטרה לשמור על הרכות והאלסטיות של השיער ולחזק את ייצוב השערה בעור הקרקפת.
מולקולת ה-
SP94
תורמת לגדילתן של שערות בריאות וחזקות.

מבין מוצרי הליין המקצועי נציע לכן את התמצית נגד נשירת שיער מבית חברת
Revlon Intragen
בזכות הנוסחא החדשה ושילוב של מרכיבים פעילים ניתן להשתמש בתכשיר, גם במקרים בהם אנו סובלות מנשירת שיער רצינת וגם במקרים של מניעה מוקדמת.

וממש באותו קו מקצועי החברה מייצרת, מה שהיא קוראת לו "המדבקה נגד נשירת השיער"
Anti-hair loss treatment patch
הפלסטר השקוף הזה הוא בעל אורך חיים של 24 שעות, כאשר פועלו מתמקד בהארכת חיי השערה והוא היפואלרגני, והחומרים הפעילים שהוא מכיל נלחמים בכל הבעיות ש"בפנים". 

כמו כן, אנחנו נספר לכן, שקיים מגוון עצום של תרכובות ויטמיניות ותוספות מסוג "ביו" למיניהן, שגם הן מטרתן להילחם באותה המטרה, למשל ביו-תוספת בשם
Innevo
החומר כאן פועל מבפנים גם כן, כאשר הוא הוא מחזיר את כושרו הביולוגי של שורש השערה.

חשוב לציין, בנות יקרות, שעצם השימוש בויטמינים ובביו-תוספות באמצעות תכשירים, הפועלים בתוך הגוף עצמו (מ"בפנים"), הוא חזק הרבה יותר משימוש בתכשירים, הפועלים מבחוץ (באמצעות מריחה על עור הקרקפת או השיער). ולכן, אם החלטתן, שאתן הולכות לגייס את כל התחמושת לשם הלחימה בנשירת השיער, חשוב לקרוא את ההוראות (גם את האותיות הקטנות) ואף להתייעץ עם רופא, במקרה הצורך.

עוד בנושא:
טיפולי ספא בתופעת נשירת השיער
תרופות סבתא במלחמה בנשירת שיער



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> נשירת שיער: כל הדרכים להילחם בתופעה