הדרכים המוזרות ביותר לטפל במחלות


 

הדרכים המוזרות ביותר לטפל במחלות

 
יש הרבה שיטות וטכניקות של הרפואה האלטרנטיבית, אבל לא כולן מועילות ועוזרות. ולמרות שהשיטות האלו עושות שם רע לרפואה האלטרנטיבית, יש אנשים שמנסים לקדם את הטיפולים המוזרים. זה יכולים להיות דברים אבסורדיים ביותר, כמו למשל "למרוח צואה על הרגליים" וכדומה, אבל תמיד יהיו אנשים שינסו את זה. ומה שמוזר – יהיו גם אנשים שזה יעזור להם.


שיטה לטיפול בכל התחלואים

המרפאים מאינדונזיה הטרופית מצאו שיטה לטיפול במחלות רבות ושונות. שיטת הרכבת, תטפל לכם במגוון רחב מחלות – החל מסוכרת וכאבים כרוניים ועד לסרטן ואסטמה.

האינדונזים הרוחניים מאמינים בהילת הריפוי של מסילות הברזל, מהן נוצר זרם חשמלי קטן.  טיפולים המוניים מתרחשים לנגד עיני כולם, בעיר הבירה של המדינה - בג'קארטה.

מי שיזם את צורת הטיפול האופנתית והחדשנית הזו, זה נהג מונית, שלפני כשנה וחצי נשכב על המסילה, העביר דרך גופו את הזרם החשמלי החלש, ולכאורה נרפא משיתוק. מאז, בשעות הבוקר המוקדמות, סמוך לתחנה Chenkareng אפשר לפגוש כ- 10-15 בני אדם בגילאים שונים, שסומכים על הטיפול הזה. והכי מעודד אותם – שהריפוי הוא בחינם.

אומרים, שהאפקט הטיפולי גדל, אם על המסלול שליד נוסעת הרכבת. הם אומרים שכך ההילה מתחזקת.

 

תרופת פלא גרעינית בסגנון הצ'כי

"הסנדקית" של המתכות הרדיואקטיביות, מריה סקלודובסקי-קיורי נפטרה לפני זמנה בגלל שענדה תליון עם חלקיקי האיזוטופ המסוכן, שזהר בחושך. אחרי ההירושימה והצ'רנוביל, אצל רוב האנשים המילה "קרינה" לא מעוררת תגובות חיוביות. עם זאת, מדי שנה 20,000 אנשים מגיעים לעיירה הצ'כית יאכימוב, כדי לטבול במים רדיואקטיביים, אשר נובעים ממכרה אורניום. המים מכילים גז ראדון. מאמינים שבעזרת תוצר הפירוק שלו אפשר לרפא דלקת פרקים או זאבת.

או שיותר נכון, להחליף את הפתולוגיות האלו בסרטן ריאות או סרטן אחר – דבר שלגביו חוברות התיירות מעדיפות לשתוק. לפחות הם מזהירים בעדינות, שהם לא ממליצים לבוא לטיפולים במקום לאנשים נוירוטיים, לחולי סרטן ולנשים בהריון.

 

טיפול בצואה


על טיפול בשתן שמעו כמעט כולם. ועל טיפול בצואה – מעטים. האוהדים של דרך הטיפול הזאת מספרים, שאפשר לטפל במגוון רחב של בעיות עור, בבעיות עיכול, במחלות מין ובבעיות גרון. הם מורחים את הצואה על העור, מורחים אותה בתוך הגרון, מצחצחים איתה את השיניים ואוכלים אותה. הנה לדוגמה אחת ההמלצות:

"ניתן להשתמש בתחבושות עם צואה לטיפול באקזמה, כיבים, פצעונים, אקנה וקשקשים. צריך לשים שכבה טובה על האיזור ולחבוש. כדי לשפר את ההשפעה עליכם להוסיף דבש, איכטיול ואלוורה."

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> הדרכים המוזרות ביותר לטפל במחלות