סלפי כסמל אהבה


סלפי כסמל אהבה

כל מי שהיה בפריז מכיר את המנהג של הצבת מנעולים מעל גשרי העיר, כאשר המנעולים האלה מסמלים את האהבה בין שני בני הזוג. יש מנעולים שעליהם כתובים ראשי התיבות של שני האנשים ויש כאלה שמצויר עליהם לב, והרעיון הוא שסוגרים את המנעול וכך האהבה נשארת לנצח. אין ספק שמדובר על רעיון רומנטי ויפה ביותר, וכנראה שהמקורות שלו הם באיטליה או ברוסיה. יחד עם זאת, ולמרות היופי והרומנטיקה, בעיריית פריז החלו להתריע מכך שהמשקל הזה כבר כל כך כבר על הגשרים, עד כדי כך שזה מהווה סכנה לציבור.

1עוברים לשיטה המודרנית

אומנם אמרו בעיריית פריז שאין כל כוונה להתחיל לתת קנסות לאנשים שממשיכים לנעול מנעולים כאלה על הגשרים השונים בעיר, אך הציעו להם הצעה חדשנית. ההצעה היא לעזוב את המנעולים ולהנציח את הרגע ואת האהבה על ידי תמונת סלפי. היום לכל אחד יש טלפון חכם, כך שגם זוגות אוהבים יכולים להגיע לגשרים היפים ולעשות לעצמם תמונת סלפי כשהעיר ברקע. חשוב להבין שמדובר כאן על עניין של בטיחות כי חלק מהגשרים עלולים להתמוטט כתוצאה מהמשקל הכבד של המנעולים, כך שעדיף שכולם יעברו להצטלם במקום לנעול מנעולים במקום להזמין איזה מנעולן בתל אביב

אהבה שאפשר לספר עליה לעולם

עוד יתרון שממנו ייהנה מי שיוותר על המנעול לטובת תמונת סלפי, זה שאת התמונה ניתן יהיה לתייג בכל אחת מהרשתות החברתיות. עיריית פריז התקינה אף שלטים שמתריעים בפני הסכנה וממליצים לכולם להפסיק את מנהג המנעולים, אך נראה שהדרך להצלחה בנושא הזה עוד ארוכה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> סלפי כסמל אהבה