פירות לעור הפנים


פירות לעור הפנים

מסכות פירות לטיפול בעור הפנים

רכיבי הפירות כבר מזמן בשימוש על ידי יצרנים של מוצרי קוסמטיקה. ניתן למצוא אותם במוצרי קוסמטיקה שונים, וגם במסכות תעשייתיות או תוצרת בית. מסכות פירות יעזרו לכם להיראות נהדר בכל גיל ויתנו לעור שלכם טיפוח מושלם.


מסכות פנים מפירות תוצרת בית

היום יש שפע של מוצרי קוסמטיקה תוצרת בית, וביניהם מקום מיוחד נתפס על ידי מסיכת הפנים. במאמרנו, אנו רוצים להציע לכם כמה "מתכונים" פשוטים אך יעילים מאוד למסכות המבוססות על הפירות.


מסכת תפוחים עם חומצת פירות


תקלפו תפוח ונקו את הליבה, תביאו אותו למצב של פירה בעזרת בלנדר. תרתיחו 50 מיליליטר שמנת מתוקה, תצננו מעט ותוסיפו את רסק התפוחים. לאחר כחצי שעה, תוסיפו לתערובת חלבון ביצה מוקצף. תערבבו היטב ותמרחו על הפנים בשכבה דקה. לאחר 30 דקות, תשטפו עם מים חמים. מסכה כזו מאירה את הפנים ומעניקה לעור מראה בריא.


מסיכת קרם ענבים נגד קמטים


תערבבו מיץ ענבים סחוט טרי עם כף אחת של דבש. תרטיבו בתערובת גזה נקייה ושימו אותה על הפנים. לאחר כחצי שעה, תסירו את הגזה ותשטפו את הפנים עם מים חמים. לאחר המסכה צבע עור הפנים יהיה אחיד, וזה גם יחליק את הקמטים.


מסכה מלבינה עם שזיפים וחומצות פירות


נקו כמה שזיפים מגלעינים והביאו אותם למצב של פירה בבלנדר. תוסיפו כף שמנת חמוצה וכף אחת של עמילן. תערבבו היטב ותמרחו על הפנים. לאחר כחצי שעה, תסירו את התערובת עם צמר גפן טבול בחליטת תה. המסכה תגרום להלבנה של העור ולמראה עור חלק.


מסכת הזנה ממלונים


קחו 3 כפות של עיסת מלון ותערבבו עם כף אחת של שמנת חמוצה. תמרחו את המוצר על הפנים, ואחרי חצי שעה תשטפו עם מים חמים. מסכת מלון תהיה מצוינת ללחלוח של עור יבש ושזוף.


מסיכת תות לעור שומני


לטחון בבלנדר 100 גרם של תותים ואת המחית שהתקבלה למרוח על הפנים. אחרי 20 דקות, לשטוף את הפנים עם מים חמים. לעשות את המסכה פעמיים בשבוע ובמהרה תוכלו לראות את התוצאות.


מסיכת ויטמינים מאפרסק


קחו חצי אפרסק ועשו ממנו מחית בבלנדר. תבשלו ביצה, ואת החלמון, תוסיפו למחית. יש גם להוסיף כף אחת של שמנת מתוקה ולערבב היטב. תמרחו את המסכה על עור הפנים, ולאחר 15 דקות תשטפו עם מים פושרים.


מסכה מזינה מקיווי


תערבבו בשיעורים שווים עיסה של קיווי עם יוגורט רגיל ושמן קוקוס. תמרחו את התערובת על אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. לאחר 30 דקות תשטפו עם מים חמימים. מסיכה זו תרענן את העור ותעניק לו צבע בריא.

זהו רק חלק קטן ממספר עצום של מסכות פנים קוסמטיות. נסו אותן ותוכלו ליהנות ממראה עור בריא וחלק.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> פירות לעור הפנים