אישה בעלת 15 סוגי אישיות


אישה בעלת 15 סוגי אישיות

בגוף של אישה מתקיימות 15 סוגי אישיות

קימי סנדס

קימי סנדס סובלת ממצב מאוד מוזר – הפרעת זהות דיסוציאטיבית ( DID ), המכונה גם הפרעת אישיות מרובה. הגוף שלה מכיל 15 סוגי אישיות, וכל אחת מהן יכולה לקבל שליטה על הגוף בכל עת.

בסרטים, אנשים עם DID לעתים קרובות מתוארים כפושעים מסוכנים, אבל קימי היא לא המקרה - אף אחת מאישיותה אינה מבקשת לעשות משהו נורא. במקרה הגרוע ביותר, היא ובן זוגה כריס לי - צריכים לקנות 16 מתנות לחג המולד.

לבחור מתנות זה גם אתגר – כל אישיות שלה משתייכת לקבוצת גיל שונה. ביניהן, למשל – שף בן 22 מיפן בשם סטו, פיונה – אוהדת הספורט, תאומים בני 4 בשם ג'ק וסייפר וגם אוהד המסיבות – ביסקסואל תיאודור בן ה- 15.

כריס וקימי

למרות שקימי וכריס - זוג, באותו הזמן יש להם משפחה שלמה. ילדים, למשל, לפעמים רוצים ללכת לחנות הצעצועים ולקנות שם הכל. אבל בני הזוג מאמינים שכל הכסף שהושקע שווה את המאמצים. למרות הקשיים, בני הזוג מאושרים – כריס אוהב כל אישיות ואישיות אשר נמצאת בקימי: הוא יכול לבלות את הלילה בשיחת גברים, לקחת את "הילדים" לגן חיות או ליהנות מרגעים רומנטיים עם קימי. אין לו יחסים אינטימיים עם אף אחת מסוגי האישיות האחרות שלה.

חלק מהאלטר אגו של קימי מאוהבים אחד בשני - כמו תיאו ופין. בנוסף, קימי אומרת שהבעיה הגדולה ביותר שלה - זה זמן אבוד. לדוגמא, כאשר היא הלכה לבית הספר - אשי לקח באופן קבוע את שליטה על הגוף. מה שקרה באותו הזמן, קימי אינה זוכרת, אבל כשהיא "חזרה" לעצמה, בבית הספר כבר התחילו שמועות שהיא לסבית.

סוגים מסוימים של אישיות של קימי החלו להופיע בגיל 3, אבל היא אובחנה כסובלת מ- DID רק בגיל 20.

קשה מאוד לענות על הצרכים של כל אישיות ואישיות: הבנים מסרבים ללבוש שמלות, ועבור פיונה הם צריכים להחזיק במקרר ארוחה צמחונית.

בכל מקרה, קימי לא נותנת למחלה לשלוט לחלוטין על חייה. היא עובדת בתור אמנית, ומשקיעה הרבה זמן כדי לספר לאנשים על DID - בפרט, כדי להסביר להם שנוכחות של 15 סוגי אישיות באדם אחד – לא הופכת אותו לרוצח סדרתי עם גרזן.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אישה בעלת 15 סוגי אישיות