אל תנסו להילחם על האישה


אל תנסו להילחם על האישה

לנסות לגרום לאישה להתאהב – זה מטופש, חסר תועלת ולא בריא.

אנחנו כבר יודעים, שהיחס התת מודעי והאינסטינקטיבי לגבר נוצר אצל הנשים בדקות הראשונות של ההיכרות. כמעט ואי אפשר להשפיע על זה מאוחר יותר: אישה (או יותר נכון, האינסטינקטים שלה) מייד מבינה אם היא רוצה את הגבר הזה, באילו תנאים היא רוצה אותו, ואיזה גבר נמצא מולה – זכר מהדרגה העליונה או הנמוכה.
 
יש לזכור, שהאינסטינקט של האישה תמיד בוחר את הזכר העליון, לו היא רוצה "להיכנע ולהשתייך".
 
המסקנה הפשוטה שנובעת מגורם זה: להילחם על האישה זה דבר חסר טעם. עבור האישה מחליט האינסטינקט, וכל תחרויות הפגנת הכוח בין הזכרים – נתפסים על ידי האישה כניסיונות של הזכרים החלשים לשחד אותה, לכן בזכרים אלו אפשר לשלוט ו-"לחלוב" אותם תמורת תשומת לב או מין, אותו הם יקבלו כפרס על התנהגות טובה. 


 
נשים עצמן, כמובן, תומכות באופן פעיל באגדה האומרת שצריכים וחייבים להילחם על האישה, להוכיח את אהבתכם ואת הרצינות של היחס שלכם כלפיה - זה פשוט מעמיד את האישה בעמדה טובה. אישה מקבלת תועלת ישירה בצורה של תשומת לב, חיזור, מתנות, הבטחות של אהבה נצחית: היא מקבלת אישור חשוב מאוד לתפיסה העצמית שלה – אישור של הביקוש הגבוה שלה בשוק הנישואין. תחרות לכאורה בין כמה גברים – מחמיאה לאגו של האישה, וקובעת את זכותה לקבל מהגבר כל דבר שהיא תרצה.
 
גברים, לא צריך לדפוק פעמיים בדלת סגורה. אם אתם לא מרגישים שאישה מסוימת בחרה בכם ומראה בשקיפות את נכונותה ... לכל דבר, או אם העיניים שלה לא נדלקות כאשר היא מסתכלת עליכם – שום דבר כבר לא ישתנה. כן, האישה היא זו שבוחרת – כך תמיד היה וכך יהיה, וזה חייב להילקח כנתון (למרות שאתם לא חייבים להסכים עם הבחירה של כל אישה).
 
עם רצון חזק, אתם יכולים אפילו לקבל סקס חד פעמי, או לשחק את התפקיד של "תכנית ב'" או לשמש כ- "כתף לבכי" - אבל באמת האישה הזאת לעולם לא תהיה שלכם. אל תבזבזו את הזמן והמאמצים שלכם ואל תשפילו את עצמכם בחיזור ארוך. והעניין הוא לא רק בהשפלות, אלא גם בחוסר התועלת של מאמצים אלו. 


 
גם אם אתם תצליחו לשכנע את האישה ליחסים ארוכי טווח ונישואים, אז תקבלו במקרה הטוב - פצצה מתקתקת ארוזה באלגנטיות, אשר תיתן לכם תחושה כוזבת של יחסים יציבים. 
 
אגב, מזה נובעות דרמות משפחתיות רבות: אישה מתגברת על חוסר המשיכה האינסטינקטיבית בעודה מונחית על ידי השכל הישר, אבל במוקדם או במאוחר האינסטינקט עדיין ישתלט וזה יוביל לבגידות וגירושין. לאינסטינקט מתווספת גם התודעה, שנותנת לנשים תירוץ להחלטה מוכנה אינסטינקטיבית לבגידה או היפרדות מהגבר. התירוץ הפרימיטיבי שאנו מכירים הוא: "לא קיבלתי ממנו מספיק תשומת לב".
 
ולסיכום: למרות האגדה הפופולרית שמלמדת ש- "צריך להילחם על האישה", טקטיקה זו – היא אולי הטיפשית ביותר. לא צריך להילחם על אישה עם גברים אחרים. פשוט תבחרו מאלו אשר בחרו בכם.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אל תנסו להילחם על האישה