הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הנגאובר


הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הנגאובר

 
כדי שיום למחרת המסיבה לא יקלקל לכם את מצב הרוח בגלל הנגאובר, אנו מציעים לכם מגוון של דרכים שונות ויעילות להיפטר ממנו. לפניכם המתכונים הכי מקוריים, מעניינים ואפילו קיצוניים מכל רחבי העולם:


אצל היפנים, התרופה הפופולרית ביותר לטיפול בהנגאובר היא שזיף חמוץ חריף בשם "umeboshi". הם נאכלים לבד או אפשר לשתות תה בזמן צריכתם. מאוד רלוונטי עבור אלה, שהחגיגות שלהם נמשכו כמה ימים.


אניני הטעם הצרפתיים מטפלים בהנגאובר בעזרת צדפות. לפי המתכון – יספיקו תריסר צדפות כדי להיפטר מהנגאובר. אם הצדפות אינן בין המאכלים האהובים עליכם - מרק בצל גם יעזור.


הנורבגים נוהגים להיפטר מהנגאובר ידי שתיית ספל גדול של שמנת מתוקה.


לגרמנים הדרך הפופולרית - Rollmops: רולים מדג מלוח ממולאים בירקות מוחמצים. יש למנה זו שם אחר: "ארוחת בוקר לאחר השתייה".


האיטלקים נאבקים בהנגאובר באמצעות כוס או שתיים של אספרסו חזק.


סיניים מתרעננים בעזרת תה ירוק חזק, תה ג'ינסנג ותערובות צמחים שונות.


בריטים אוכלים כדי להתאושש כריך עם בייקון. השומן מכיל כמות גדולה של חומצות אמינו, ויחד עם לחם וקטשופ הם יתנו לגוף את האמצעים כדי להילחם בהנגאובר.


מתכון אמריקאי נגד הנגאובר - מיץ עגבניות וחלמון ביצה עם התוספת של רוטב טבסקו, רוטב ווסטרשייר, מלח ופלפל – כמו בקוקטייל הקלאסי "בלאדי מרי" . לשתות בלגימה אחת.


המתכון האוניברסלי ביותר אשר פופולרי בכל רחבי העולם - מאמריקה הלטינית ועד למזרח אירופה: מרק בשר מתובל ושומני.


שיטה לנועזים ביותר - טכס וודו. הוא משמש בהאיטי: בבוקר צריך למצוא בקבוק ממנו השתכרתם אתמול, לסגור אותו עם פקק ולדחוף לתוכו 13 סיכות עם ראשים שחורים. מי שעושה את זה אומר שזה עוזר במאה אחוז.


השיטה של המונגולים תתאים להרפתקנים: צריך לשים בכוס עיני כבשים כבושות, וליצוק מעל זה מיץ עגבניות. במקרה זה, הנגאובר כנראה יעבור מעצמו מהמראה של המשקה עם עיניים שצפות בו.


כנראה הדרך הפופולרית ביותר – היא מהולנדי, כי הם נוהגים להיפטר מהנגאובר בעזרת בירה.


דרך רוסית ידועה – מיץ של מלפפונים מלוחים, אשר בו זמנית משחזר את אובדן המלחים ואלקטרוליטים ונאבק בהתייבשות. לא צריך לשתות יותר מכוס אחת.


תושביה של טורקיה במקרים כאלה אוכלים קוקורצ'י: איברים פנימיים של טלה הצלויים על שיפוד. את המוצר קוצצים דק, מערבבים עם עגבניות, תימין ופלפל ירוק, בנדיבות מוסיפים פלפל אדום ומכניסים לפיתה.


ברומא העתיקה, בבוקר שאחרי שתייה בשפע, שחזרו את הבריאות באמצעות חלזונות - בבוקר מחצו אותם, ואת מה שהתקבל מזה מרחו על המצח – הם אומרים שכאב הראש מיד נעלם.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הנגאובר